Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- درمان ناباروری
سلام خسته نباشید من از ۵ پریود تا ۹ قرص لترزول خوردم از ۱۰ تا ۱۴ امپول سینال اف زدم بهد دوروز امپول اچ سی جی زدم به همراه شیاف تا ۵ شب شبی دو تا الان دو خفته میگزره احساس کمردر و درد زیر شکم موقع پیاده روری ایا به نظرتون باردارم بهم گفتن فولیکول هات ریز شدن
- پرده بکارت
سلام خسته نباشیدمن به مدت یک سال خودارضایی مالشی انجام دادم ولی هیچ چیزی وارد واژنم نکردم.چندروز بعد از پاک شدنم از پریودی خودمو تو اینه نگاه کردم لبه های پرده ام صاف بودش ولی حدود15روز بعد از پاک شدنم ار پریودی خودمو تو اینه نگاه کردم لبه های پرده ام صاف نبود و در ساعت 5و6 و8 انگار پارگی های یک میلی متری داره. ایا این پارگی های یک میلی متری طبیعیه یا واقعا پردم اسیب دیده؟؟؟؟و سوال دیگم اینکه زمان پریودی ربطی به شکل پرده داره یعنی شکل پرده ممکنه تغییر کنه؟؟؟؟و اینکه اگه برای گواهی سلامت برم دکترمتخصص زنان یا پزشک قانونی میتونن تشخیص بدن که اسیب پرده ام در اثر رابطه نبوده؟؟؟؟توروخدا جواب سوالامو بادقت بدین ممنون
- هفته بارداری ب روش iui چگونه محاسبه میشود
سلام وقت بخیر کسی ک به روش iuiباردار میشوداز تاریخ iuiبرای هفته های بارداری باید حساب کند اخه رفتم سونو گفت ۶هفته ای اما از نظر خودم ۷هفته و چندروز بودم یعنی ممکنه مشکلی برای جنین باشه
- عفونت ادراری
سلام ببخشید من خارش واژن وسوزش ادار شدید گرفتم وهنگام نزدیکی دردخیلی شدیدی دارم وبعد از رابطه بوی بد وغیر طبیعی دارم وبعد ازنزدیکی شکم درد میگیرم
- مصرف دمنوش در شیردهی
سلام خاتم دکتر خسته نباشید من کبد چرب گرید یک دارم.پنج ماهه زایمان کردم و شیرمیدم.میتونم دمنوش چای سبز و عرق کاسنی و یا هر دمنوش دیگه ای بخورم؟
- نحوه سقط
سلام دو ماه باردارم ناخواسته بوده میخوام سقط کنم راهنمایی کنید
- آمپول دیفرلین
باسلام آیا آمپول دیفرلین برای جلوگیری از خونریزی شدید مناسبه.وچن ماه تاثیر داره.این آمپول عوارض نداره.ممنون از شما
- علت مداوم خونریزی
باسلام خدمت خانم دکتر دختر من ۱۹ سالشه به خاطر کمبود پلاکت ۸ماهه کورتون تردنیزلون مصرف میکنه عمل طحال برداری انجام دادند هنوز مصرف کورتون ادامه داره و الان چند وقته که پریدش بهم ریخته وهیچ پاکی ندارند دوسه سال پیش هم همینطوربودپیش متخصص زنان مراجعه کردیم همه جوردازمایش انجام دادیم مشکلی نداشت الان تقریبا دوماهیه اینجور شدند میخاستم بدونم ربطی به کورتون داره یانه ؟ممنون از جواب گویی شما
- ماکروسکوپی
Macroscopy: received specimen fixed in formalin consist of multiple piece of
brownish tissue measuring (2*2*1 ) cm.
DX: Endometrium pipell compatible with disordered proliferative
endometrial. - تزریق زولادکس
سلام من کنسر سینه داشتم و بعد از پرتودرمانی و شیمی درمانی از اول آبان قرص تاموکسیفن مصرف میکنم و نوبت بعدی تزریق زولادکسم۳۰ بهمن هستش ولی امروز یه چیزی مثل پریود شدم چکار کنم؟
- عمومی
سلام. ببخشید خانم دکتر میشه یه دارو بهم معرفی کنید برای بالا بردن کیفیت اسپرم؟ و اینکه چگونه باید مصرفش کرد؟
- هیروژن
سلام خسته نباشید پنج ماهه زایمان کردم کمی زیر دلم بعداز پریودی درگرفت رفتم سونودادم گفتن توده هیدروژن دارم ب اندازه پنجاه در سیوشش.گفتن بیمارستان امام خمینی عمل کنم بنظرشما حتما باید عمل بشم اگه عمل نکنم چی میشه
- هایمن
سلام حالتون خوبه من تاحالا چیزی وارد واژنم نشده فقط یک بار بهدخاطر عفونت و خارشی که دشتم فشار آوردم (از روی لباس بود البته ) بهدش دردم گرفت واقعا میترسم اسیب دیده باشه بکارتمم با ایینه نگاه کردم احساس میکنم در قسمت بالایی نزدیک مجاری ادرار ۷ مانند هست انگار شکل قطره هستش و قسمت تیزش بالا هستش و پایین گرده مثل عکسای هایمن که تونت هستش نیست میترسم اسیب دیده باشه 😔
- جلوگیری
سلام وقت بخیر۸ ماهه مارولین میخورم و همزمان کاندوم هم استفاده میکنم.همه قرص هامو سر وقت خوردم اصلا یادم نرفته.همیشه روز پنجم بعداز قطع پریود میشدم الان نشدم.بی بی چک هم منفی بوده.می تونم بهش اطمینان کنم؟ احتمال بارداری نیست؟ اگه پریود نشدم چکار کنم؟
- نازایی
سلام من ۳سال اقدام به بارداری کردم موفق نشدم ۷ماه پیش عکس رنگی رحم دادم گفتن لوله سمت چپ بسته انسداد لوله سمت چپ راههای گیاهی زیادی امتحان کردم نمیدونم باز شده یانه ولی هنوز باردارم نشدم لوله راستمم بااینکه سالمه واقعا خسته شدم
- سلام و عرض ادب من سزارین چهارم میخوام انجام بدم چون سزارین سومم چسبندگی داشتم الان استرس دارم ولی ۱۱ سال از زایمان سومم گذشته ولی الن سنم ۴۰ هست لطفا راهنمایی کنید
اما از سزارین دوم تا سوم ۴ سال فاصله بود میخوام بدونم چون از زایمانم ۱۱ سال گذشته چسبندگی م کمتر باشه با تشکر جواب بدین لطفا
- مصرف قرص اورژانسی
سلام خسته نباشید تاریخ قرص اورژانسی چجوری خونده میشه 23 01 9011 تاریخش اینه بلدنیستم بخونم تاریخ داره یان
- سلام ویتاگنوس باعث سقط جنین که نمیشود؟؟؟؟؟
سلام ویتاگنوس باعث سقط جنین نمیشود؟؟؟؟؟؟
- آیا باردارم ؟
سلام خانم دکتر ، من ۶ فروردین اولین روز آخرین پرویدم بود و این ماه برای بارداری اقدام کردم ،تقربیا یک روز در میان .۵اردیبهشت باید پریود می شدم ولی ۴اردیبهشت فقط یه قطره خون اومد درد زیر شکم و سینه دارم ولی از خون ریزی خبری نیست ،۲۸ سالمه و تا به حال پریودم عقب نیفتاده بود همیشه منظم و ۳۰ روزه بود امروز رفتم آزمایش خون دادم میزان bhcg یک بود ،این یعنی حامله نیستم ؟ یا اینکه احتمال داره زود آزمایش داده باشم ؟ پیشاپیش ممنون از جوابتون .
- مصرف دوفامین
من ۲ماه پریود نشدم دوفامین دادن دکتر از ۱۸ روز پریود ۵شب۲ عدد ولی لکه بینی دارم از علایم پریود است یا؟؟؟درد زیر شکم دارم ممنون بفرمایید


