Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- من سینم میسوزه و ۱۳ سالمه طبیعیه
- سزارین
سلام من یه تا فرزند سزارین شدم وبه علت مشکل ژنتیکی یک فرزند دارم.الان میخوام باردار بشوم.آیا میتونم سزارین چهارم رو پشت سر بگذارم؟
- زنان زایمان
سلام وقت بخیر من تنبلی تخمدان دارم و قصد باردارشدن دارم رفتم دکتر قرص مدروفم 5داد از 14امین روز پریود روزی 2تا به مدت 10روز مصرف کردم جلوگیری هم نکردم شش روزه که قرص رو قطع کردم پریود نشدم دو روزه فقط لکه بینی خفیف درحد یکی دو قطره دارم تست برداشتم منفی شده بنظرتون علت اینکه پریود نمیشم چیه واحتمال بارداری هست؟
- کیست یا فتق کشاله ران
با سلام ببخشید بنده خانم ۳۹ ساله هستم که در قسمت چپ کشاله رانم یک دونه دارم که وقتی که پریود می شوم به داخل زمین فرو می رود و کوچکتر میشود و گاهی سوزش دارم ولی وقتی عطسه یا سرفه می کنم ویا به جلو خم میشوم اصلا دردی ندارم ولی به ترخیص سونوگرافی ساک هرنی اینگوینال چپ تشخیص داده شده میشه منو درباره اینکه کیست هست یا فتق راهنمایی کنید
- جراحی زیبایی واژن
سلام ۴۲سالمه و یک فرزند دارم وسزارین شدم ۱۶سال پیش، میخواستم بدونم عمل زیبایی واژن انجام میدیم. و هزینه هم بفرمایید
- پری
سلام علت خونریزی از مقعد درزمان پریودی چیه؟قبلا اینطوری نبودم،آیا درمان داره؟
- زمان علائم بارداری
وقت بخیر آیا در سیکل ۲۹ روزه روز ۲۵ سیکل علائم بارداری شروع میشن و اگر تست بگیرم مشخص میشه که باردارم ...
- ندولارتیروئید
امروزسونوی گردن انجام دادم نوشته نمای ندولاریتی در دوطرف به چشم میخورد همچنین نوشته اکوی پارانشیم در دو طرف هتروژن است لطفا بفرمایید یعنی چه
- پریود نشدن در شیردهی
سلام. ده ماه هست از زایمانم میگزره ولی هنوز پریود نشدم شیر خودمو میدم اشکالی نداره
- کرم تریپل سولفا
سلام من 37 سالمه و عمل میومکتومی انجام دادم حدودا 6ماه پیش، چندین فیبروم داشتم در جاهای مختلف حدودا 3تا به اندازه پرتقال و چندتا کوچیکتر از رحمم در آوردن بعد از عمل چون به قرص آموکسی حساسیت دارم بیرون روی شدید و دل پیچه واسم میاره ، به دکترم گفتم و استفاده نکردم الان شکمم باد داره اطراف نافم دردهلای شدید شکمی دارم چه پریود باشم چه نیاشم، قبل از پریودیم چند روز لکهای قهوه ای ازم خارج میشه و حدودا بعد 4 روز شروع به خونریزی میکنم. ترشح هم دارم دکترم بهم کرم تریپل سولفا داده اما پیدا نمیشه الان نمیدونم چیکار کنم؟ ممنون میشم راهنمایم کنید. چی بجاش استفاده کنم.
- آزمایش اندام جنسی
میخاستم بدونم که باکره هستم یا خیر؟
- سینال اف
سلام اگر آمپول سینال اف به جای درجه ۴۸ به اشتباه درجه ۱۲ زده شود باید چیکار کنیم .میتونیم ۱۲ ساعت بعد ادامشو تزریق کنیم وبعد شب هم دوز سوم تزریق بشه چون فرداش باید بریم پیش دکتر خیلی فورییه ممنون میشم زود جواب بدین
- بارداری و واکسن
سلام ایا میشه در ماه پنجم بارداری واکسن سینوفارم بزنم مشکلی برای جنین بوجود نمیارع؟
- جواب سنوگرافی
سلام تصویر یک mass هترواکو حاوی نواحی اکوژن و نیز نواحی هایپواکو . دارای dot-dash pattern به ابعاد تقریبی 11698mm در میدلاین شکم بالای مثانه که تا محاذات امبلیکال گسترش یافته است میخواستم بدونم امکانش هس تومور سرطانی باشد
- کیست تخمدان
باسلام.من درهردوتخمدانم کیست دارم.4ماهه دکترنرفتم.حالا دراستخوان لگنم درد گاه به گاهی دارم و دوهفته اس یبوست شدید دارم.یه هفته قبل پریودی دردوطرف درد دارم.درزمان پریودی هم دردخیلی شدیدوعجیبی دارم درد در لگن و شکم و قسمت پایین دنده ها.وضعیتم خطرناکه؟
- من دو سال پیش اسیب دیدگی شدید تناسلی داشتم و درمان نکردم و ام ار ای از هیپوفیز دادم غده ی ادنوم مشاهده شد و پرولاکتینم 20. ایا به اسیب مربوط است؟
- عقب افتادن پریود
سلام خانم ۴۶ساله هستم یک هفته س پریودم عقب افتاده برای باز شدن چکار کنم؟ ممنون میشم پاسخ بدید
- سقط
سلام خسته نباشید من سقط داشتم ۵هفتگی بود با قرص سایتوتک که ۶تا استفاده کردم دوتا زیر زبون چهارتا واژینال بعد از سه روز سقط شد الان یونو واژینال دادم ۴سی سیبقایا داره و اینکه دکترم قرص مترژن بهم دادند که تا هفت روز بخورم ولی من درد تو ناحیه کمر و فشار به مقعد داره منو اریت میکنه مسکن هم ناپروکسن ژله ای میخورم ولی امونمو بریده درد پشت چکار کنم تروخدا کمکم کنید
- کیست بارتولن
سلام خسته نباشید خانوم دکتر
من دختری ۲۰ ساله و مجرد هستم. حدود یک ماه پیش متوجه شدم که کنار مهبل برآمدگی ایجاد شده که هیچ درد و سوزشی نداشت. الان که تو اینترنت جستجو کردم، زده بود که ممکنه کیست بارتولن باشه، ولی امروز متوجه شدم که طرف دیگه مهبل هم یه مقدار باد کرده(؟) میخواستم نظر شما رو بدونم. - کمبود وزن
سلام خانوم دکتر من 24سالمه.وزنم 46کیلو.طبق نظر دکتر تغذیه وزن نرمالم باید 58باشه.با این کمبود وزن میتونم باردار بشم؟


