Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- زیبایی
سلام خانم دکتر شرف الدین عمل هایمنو پلاستی رو برای دخترا انجام میدن؟
- پرده بکارت
سلام خسته نباشید.من بمدت یکسال خودارصایی مالشی انجام دادم ولی چیزی وارد وازنم نکردم.تو اینه خودمو نگاه کرد لبه های وازنم رو کشیدم اما بعداز یکساعت دهانه وازنم تیر میکشید.علت تیرکشبدن دهانه واژنم چیه.؟ایا ممکنه بخاطر کشیدن لبه های وازنم باشه؟تورو خدا جوابمو خوب و بادقت بدین
- سقط
سلام من پنج ماهع باردارم بنا به دلایلی میخام سقط کنم میخاستم بدونم با قرص ایا میشه راه حلی هست یا جراحی و اینا نیاز هست؟اصلا نمیتونم نگه اش دارم واقعا وگرنه ک حال خودمم بده بچمم خیلی کوچیک تازه شکمم داره میاد جلو یکم
- سلام.میخواستم ببینم ضخامت اندومتر اگر ۸میلیمتر باشه نیاز به کورتاژ تشخیصی هست؟ممنون
- تأثیر صدای بلند بر جنین
سلام خانوم دکتر عزیز.هفته 29 بارداری ام.میتونم بمدت سه ساعت در جشن عروسی پسر خاله م شرکت کنم؟بخاطر تاثیر صدای بلند روی جنین می پرسم.ممنونم از لطفتون
- خارش
سلام، من در هفته 23 بارداری هستم. در ناحیه کلیتوریس احساس خشکی پوست و خارش دارم. آیا می تونم از پماد تریامسینولون ان ان استفاده کنم؟ در این دوران ضرر نداره؟ با تشکر
- عمومی
سلام خانم دکتر من مجردم و ۱۸ سالمه یه دوسالی هست از واژنم باد خارج میشه ایا ممکنه پرده اسیب دیده باشه ؟
- کیست تخمدانی
سلام خسته نباشید من کیست تخمدان چپ کیست حاوی فوکوس های کلسیفیه جداری و مختصری دبری های شناور بدون جزءسالید وحاوی سپتای ظریف و کلسیفیکاسیون روی سپتابدون عروق واضح با ابعاد ۷۷×۶۶×۵۲و حجم ۱۴۰سی سی رویت شد یعنی چی؟ممنون میشم راهنماییم کنید
- فاویسم
سلام خانم دکتر خسته نباشین می خواستم بدونم آیا خوردن باقالی در دوران بارداری مضر هست برای جنین؟ اگه مادر مشکل فاویسم نداشته باشه؟
- فیبروم
سلام وقت بخیر من دی ماه عمل لاپرا فیبروم انجام دادم بعدش هر ماه تا سه ما امپول دکا زدم ماه بهمن و اسفند پریود شدم ولی فروردین اردبیهشت و خرداد نشدم وتیر ماه ب موقع پریود شدم .ولی الان تو ماه مرداد باز پریودیم عقب افتاد امکان داره بخاطر امپول باشه ؟یا امکان داره باردار باشم؟
- قارچ
سلام خانم دکتر، من سه شنبه اومدم پیشتون قارچ داشتم شما دوتا کپسول واژینال دادین بهم یکی کپسول کلوتریمازول یکی ژینوفیلوس یادم نبس گفتین چطور باید استفادش کنم؟!هردو هفته ای یکبار؟!
- سلام خانم دکتر برام قرص سیبل تجویز دادن برای تنبلی تخمدان چطور مصرف کنم و آیا درسته قرص های جلوگیری باعث تنبلی تخمدان میشوند چطور مصرف کنم دقیق توضیح بدین ممنون میشم
- بیماری اندومتریوزیس
کورتاژ شدم ودکتر تشخیص آندومتریوزیس دادند و آمپول واریوپپتیل دادند وگفتند پریود نمیشید تا سه ماه سه دوره آمپول هر ۲۸ روزبزن ولی من پریود شدم بعد از ۲۰ روز این مشکلی نداره ؟
- عقب افتادن پریود
من تنبلی تخمدان دارم قرص دوفاستون به مدت هفت شب تجویز کردن دکترم عفونت وبوی بد واژن هم دارم کلوتریمازول به مدت شش شب انجام شد ولی اثری نداشت الان دوازده روزه از مصرف قرص دوفاستون میگذره پریود نشدم دکترم هم مسافرت تشریف دارن چه کنم
- بارداری
سلام ببخشید من دو دوره است از روز سوم پریودی قرص سیپرو ترون کامپوند مصرف میکنم و الان رابطه مخافظت نشده داشتم ایا لازم است قرص اورژانسی مصرف کنم یاخیر
- کیست اکوفری
یک کیست فاقداکوفری داخلی به سایز55*76درتخمدان راست ممنون میشم راهنمایی کنید
- سلام من خانمی ۴۶ ساله هستم یه چیز سفت بالای نوک سینه ام هست خیلی هم درد میکنه ماموگرافی رفتم به دکتر نشون دادم گفته مشکلی نیست هورمون هات به هم خورده ضمنا هر سه چهار ماههپریود میشم
سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم در سونوگرافی و ماموگرافی ام نوشته شده یک ضایعه ستاره ای شکل در سینه چپ تا نواحی عمقی اگزیلاری دیده میشود لنف نود هیپواکو
- اقدام برای بارداری
باسلام وقتتون بخیر وخوشی خانم دکتر عزیز من ۳۵ سالمه وتازه از۲۷ خرداد اومدم خونه خودم ،خانم دکتر من ۴تیرماه پریودشدم ولی مدت خونریزیم زیاد بودیعنی روز۱۵ تیرماه پاک شدم بعد از۲۱ تیره ماه اقدام کردم برا بارداری نزدیکی داشتم والان که ۱۳مرداد ماهست هنوز پریود نشدم و دوبار هم بی بی چک گذاشتم که یکی از بی بی چک ها روهمین یکشنبه که گذشت گذاشتم ولی متاسفانه منفی بود خواهشمندم راهنماییم کنید که من چه کنم آیا امکانش هست باردارباشم و بی بی چک نشون نده ؟؟؟؟
- مقایسه دو دارو
دو دکتر متخضض زنان مراجعه کردم که هردو متفورمین دادند ، ولی یکی سیپرترون کامپاند و دیگری دوفامند بهم دادند ، حالا از خانم دکتر سوال دارم این دو دارو مغایرت دارد یا میشه هر دو رو درکنار هم استفاده کرد یا خیر؟
- کیست مغز در جنین


