Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص لتروزول
سلام وقت بخیر قرص لتروزول را باید از روز چندم پریود مصرف کرد همه میگن از روز سوم ولی منشی دکتر به من گفت از روز دوم پریود روزی دوتا مصرف کن آیا درسته از روز دوم مصرف کنم مشکلی نداره؟
- خود ارضایی
سلام خسته نباشید
من کلیتوریس رو به مدت 5 تا 10 دقیقه از روی لباس مالش دادم و قبل از مالش یه هیجانی داشتم،ولی بعد از مالش اون حس رفت در حین و بعد از مالش یه مایع لزج بی رنگ که رگه های سفیدی داشت و تقریبا زیاد بود خارج شد. احساس انقباض رحمی و واژنی داشتم
این احساس طبیعیه؟
و موجب پارگی بکارت میشه یا خیر - پرده بکارت
ایا خون سیاه تیره قبل از پریودی حدو د یه هفته میتونه مربوط به پارگی بکارت باشه چون میگن خونش روشنه .میتونه خون پارگی سیاه باشه مثل خون اخر پریودی؟/
- کورتاژ
سلام ۷روزپیش کورتاژانجام دادم ۶هفتع سقط داشتم بقایاب ابعاد۷سی سی موندکورتاژانجام دادم بااینکه۷روزگذشته خونریزیم کم وزیاذمیشه وخون سیاه ازم میادکمی هم لخته داره لخته ریز دلیلش چیه ب دکترمراجعه کنم ؟امکان وجودبقایاهست آیا؟قرص مفنانیک اسیدوآهن هم مصرف میکنم
- ivf
سلام خسته نباشید ببخشید به جای قرص لتروزول به من آتی فارمد دادن آیا این دو قرص نتیجه باهم میده
- صدا دادن از جلو
سلام بخشید علت باد خالی کردن از جلو چیه؟طوری که قابل کنترل نیستش
- سلام خسته نباشید چند روز استفاده کنم از پماد کلو تریمازول خوبه
- استفاده از قرص پروژسترن برای باردارشدن
سلام من 19سالمه یک ساله ازدواج کردم وشش ماه اقدام به بارداری کردم ماما برام قرص مدروکسی پروژسترون و ویتامین اهن نوشتن برام دوماهم بود که خون ریزیم خیلی کم بوده در حدی که دوروز بوده و این دروز یک نوار استفاده کردم تستم دادم منفی بوده
- زخم شدن شدید واژن در اثر جسم تیز و عفونت شدید و عفونت واژن باعث ورم غدد لنفاوی میشود؟ ارتباطی دارد؟
سوال دوم ایا غده ی بارتولن به غدد لنفاوی مربوط است
- بارداری
سلام من همونم دوقلو همسان بارداربودم که یکی از دوقلو هامو از دست دادم خواستم بدونم ب نظر شما تا چند هفتگی سزارین کنم که این قل مشکلی براش پیش نیاد؟ وزنش ۱۹۰۰ هست در هفته ۳۲ وزن اون یکی ۱۲۰۰ بود
- درد زیر شکم
سلام هفته پنجم هستم و زیر دلم درد میکنه و داخل رحمم تیر میکشه و کمر درد به نظرتون نیاز هست برم دکتر؟هنوز تحت نظر نرفتم به نظرم زوده نظر شما چیه
- بارداری
سلام خسته نباشید ببخشید اندازه تخمدان ودهانه رحم قبل از بارداری باید چقدر باشد؟
- بارداری
سلام هفته ۲۸ سرکلاژم استراحت دوروزیبارحمام برم مشکلی ندار
- خونریزی و بی نظمی پریود
یکسالی میشه دچار بی نظمی پریود شدم و خونریزی شدید همراه با دفع لخته دارم دکتر واسم سه دوره قرص دزوسپتیو تجویز کردن که بعد از اون سه ماه دوماه پریود نشدم ماه سوم پریود شدم وحدود یه ماه خونریزی داشتم شدید نبود مجبور شدم دوباره دزوسپتیو مصرف کنم که بسته اول تموم شد بعد ۳ روز پریود شدم و از روز ۷ قرص رو دوباره شروع کردم ولی همچنان خونرززی زیاد دارم راهنمایی کنید چکار کنم
- دردزیرشکم ومرتب نبودن پریود
سلام خانم دکترخسته نباشیدتوروخداکمکم کنید من نزدیک به دوساله باشوهرم رابطه نداشتم و همیشه ۵روزعقب مینداختم بچه هم شیرمیدم الان دوساله اززایمانم طبیعی گذشته پناه قبل ۱۰روزعقب انداختم وماههای قبل بعضی موقع ۲روزبعضی موقع ۳یا۴روزعقب انداختم امابارآخرکه ۲ح روز پیش پریود شدم ۱۰روزعقب انداختم وکف پاهام شدیدداغ میشد الان دوروززیرشکمم خیلی دردمیکنه مثل دردزایمانتیرمیکشه وبعضی موقع هم داخل رحمم تیرمیکشه وترشح هم دارم توروخدا کمکم کنید چون اثلاشرایط دکتررفتن ندارم خدا خیرتون بده
- ضربه ب تخمدان
از روی دوچرخه افتادم ب تخمدانم ضربه وارد شد الان بعد چهار ساعت هنوز درد میکنه
- جواب پاتولوژی هیستروسکوپی
decidualizedendometrium(25_26thday
- بیماری زنان
سلام خسته نباشید ، یک سال پیش ب علت خود ارضایی دچار بیرون زدگی نوک تیزی از کلیتوریس شدم که هنوز گاهی اوقات بیرون میاد و درد ناک هست وقتی بهش چیزی برخورد میکنه ، لطفا راهنماییم کنید ، میترسم
- پریود
سلام خانوم دکتر پرسیدم ازتون و لطف کردید جوابمو دادید سوالم این بود که در پریودم هر لفت روزه دو الهی سه بار لخته خون مثل جگر میاد جواب شما- در صورتیکه سونو گرافی انجام نداده اید و میزان لخته زیاد باشد انجام دهید سونوگرافی واژینال در دوم پریودی بود انجام دادم دکتر گفتن مشکلی نداره نه کیست دارم و ن مشکل های دیگع و پاپ اسمیر هم جوابش نرمال بود میخاستم بگم سونو هم انجام دادم البته واژینال 🙏🙏🙏🙏ممنونم از وقتی که میزارید
- سلام وقت بخیرتوی سونوگرافی تجمع مایع خفیف درکاویته اندومتررویت شده یعنی چی
سلام توسونوگرافی تجمع مایع خفیف درکاویته اندومتررویت شده یعنی چی


