Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
آیا باوجود خونریزی امکان داره باردارباشم هنوز ازموعد پریودیم نگذشته امکانش هست باردارباشم چون خونریزی داشتم میانه ی سیکلم همراه با لخته.. و نزدیکه چهارماه زایمان سزارین شدم
- قرص ترنسید
سلام خانم دکتر گرامی من 36 ساله و مجرد هستم، چند ماهه پریودم از 8 روز به 10 روز تبدیل شده (5 روز لکه بینی حدود دو روز خونریزی و سه روز لکه بینی) هیچ علامتی از عفونت مثل خارش، سوزش، تغییر رنگ ترشح و نامنظم شدن تاریخ پریود و.. هم ندارم. به دکتر زنان مراجعه کردم ایشان سونوگرافی، مامو گرافی و آزمایش برایم نوشتند ولی برایم آمپول ویتامین کا، قرص اسید مفنامیک و آنتی بیوتیکهای آزیترومایسین و مترونیدازول 250 به اضافه قرص ترنسید 250 تجویز کردند. من که سرچ کردم دیدم این قرص در خونریزیهای شدید و برای کم کردن حجم خونریزی است و نه کم کردن روزهای پریود. من اصلا خونریزی زیادی ندارم فقط مشکلم طولانی شدن لکه بینی است که گویا این قرص تأثیری در آن ندارد. به نظر شما آیا درست است این قرص را مصرف کنم؟ از اینکه وقت میگذارید و به پرسشم پاسخ میدهید بسیار سپاس گزارم.
- عفونت
سلام من عفونت سبز رنگ دارم حتی قرص مترونیدازول رو هم دوره ای مصرف کردم یه هفته خوب بودم دوباره اینجوری شدم مخصوصا بعد از نزدیکی خیلی ازم میریزه لطفا بگید چیکار کنم دو بچه سزارینی هم دارم
- ترمیم واژن
با سلام خدمت شما،من ۲تا جوش گوشتی روی واژنم زده به متخصص مراجعه کردم زیگیل نبود گفتن ضایعه گوشتی ولی هیچ پمادی ندادن من میخوام واسه بارداری اقدام کنم ولی هیچ تغییری نکردن به نظر شما چیکار کنم؟ممنون
- آزمایش قند
سلام من در هفته 38 بارداری هستم. هفته دیگه باید سزارین بشم. آخرین باری که آزمایش قند دادم ناشتا 93 و یک ساعت بعد از غذا 138 بود در تاریخ 28/8/93 و همچنین دفع پروتئین هم نداشتم. آیا در این مدت باقیمانده باز هم باید آزمایش بدم؟ با تشکر
- قرص اورژانسی
سلام وقتتون بخیر. بنده روز پنجم پریودیم بود رابطه داشتم وقرص اورژانسی استفاده کردم والان نزدیک به یکماهه یا لکه میبینم یا خونریزی دارم ویا ترشح خونی لطفا راهنمایی میکنید..ممنونم از شما
- پلی کیستیک
سلام خانم دکتر من ی سوال داشتم دختر مجرد هستم که پلی کیستیک دارم من رفتم دکتر که به من قرص سیپروترون کامپاند داده 3قوطی حالا من ورقه اول رو که خوردم ی دونه از قرص مونده بود که پریود شدم سوال من اینه که میتونم آخرین قرص رو هم بخورم یا نه و ی سوال دیگه دارم که گفتن پنجمین شب بسته بعدی رو شروع کن واقعا موندم چیکار کنم ممنون میشم جواب بدین
- عوارض فولیک اسید
سلام آیا قرص فولیک اسید مدفوع رو سیاه میکنه؟
- سقط بچه در 4ماهگی
سلام ببخشید میخواستم بدونم تو 4ماهگیمیشه بچه سقط کرد با قرص یا سوزن چون من خاله خودم 6ماهش بود با سوزن انداختن میشه بهم بگین زود
- جراحی پولیپ
سلام من حدود ۲۲ اسفند برام برداشتن پولیپ و کورتاژ تشخیصی باهم انجام شده چون مدت زیادی لک بینی بین دوقعدگی داشتم بعد برداشتن ۷ روز خونریزی داشتم بعدش تا ۵ اردیبهشت پاک بودم بعد پریود شدم از دیروز که میشه دوز ۱۳ لک بینی دارم باز جواب پاتولوژیست پولیپ خوش خیمه آیا طبیعی هست بازم لکه بینی؟
- احتمال بارداری
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر🌹 یکبار رابطه داشتم با نامزدم و الان دوماه از اون رابطه میگذره و من دوبار پریود شدم رابطم در حد پیشاب بوده است! میخواستم بدونم با وجود پیشاب و دوبار پریود شدن احتمال بارداری هست برای من؟ و همینطور آزمایش خون هم دادم دوبار اولی ۱۹ روز بعد از رابطه و دومی ۵۶ روز بعد از رابطه و هر دو منفی بودن! در تایم های بین این آزمایش ها هم بیبی چک زدم ۳ بار که هر ۳ منفی بود میخواستم بدونم احتمال بارداری وجود داره؟
- خونریزی ودرد بعد از سقط با قرص
باسلام وخسته نباشید.من با قرص میزو جنین یک ماهه سقط کردم.سه هفته شده خونریزی ودرد شکم دارم.بهتر نشدم.لطفا راهنمایی بفرمایین.باتشکر
- عفونت
سلام اکثر اوقات ترشح ابکی سفید رنگ دارم،ایا عفونت هستش؟بو و خارش هم ندارم
- سلام خسته نباشی من دو بار سزارین کردم آخرین سزارین من دو سال میگذر بخیه م وزیر شکم میخارون علتش چیه ممنون میشم راهنمایی کنید
- زنان
سلام خانوم دکتر من دقیقا شب عید سقط جنین ۹هفته روداشتم الانم از اون موقع خونریزی داشتم رفتم سونو دادم که گفتم اکوژن ۱۴*۴۰ میلیمتر مشهود است که رفتم پیشه متخصص زنان بهم قرص دادن Methvlergonovineبهم دادن که هر ۶ساعت استفاده کنم بعد لخته هایی اول بزرگ وبعد ریز ریز از رحمم اومد بیرون الانم خونریزی دارم خستم کرده چیکارکنم که خونریزیم بند بیاد خواهش میکنم اگه امکانش هست جوابه سواله منو بدید مچکرم
- بتای بعد سقط
سلام خانم دکتر خسته نباشید خدا همیشه حافظت باشه که به سوالات ما جواب می دی خانم دکتر من ۲۲ روز سقط کردم آزمایش بتا دادم ۱۷۹۸بعد ده روز دوباره آزمایش دادم بتا م شد ۹۸۷ بعد یک هفته شده ۹۴.۳ البته اوایل خونریزی در حد پریود بود بعد هم یک هفته ای قرص داکسی سایکلین و ازیترومایزن ومتیل ارگونوین مصرف می کردم .حالا هیچ قرصی مصرف نمی کنم چه قرصی بخورم بتا م صفر بشه
- سلام من تازه ازدواج کردم نمیزارم شوهرم پرده امو بزنه من باید چیکار کنم
- دارو
سلام خانم دكتر عزيز من دچار رفلكس معده شدم كه خيلي اذيتم ميكنه دكتر متخصص به من داروي domperidone10 داده كه بايد قبل از هر وعده غذايي بخورم در ضمن ٦ ماه باردارم آيا مصرف اين دارو از نظر شما ايرادي نداره؟ با تشكر
- هیدرویاهماتوسالپنکس
سلام توی سونوم ساختارتوبولارباسایز 13 در27میلی دراندنکسراست مدیال به تخمدان راست دکترنوشته تشخیص افتراقی هیدرویاهماتوسالپنکس مطرح است سونوی کنترل توصیه شود یعنی چی یعنی اگه عفونت لوله ی رحمی دارم باقرص برطفرف میشه؟!!! خیلیاشنیدم میگن عفونت مزمنی وبا داروبرطرف نمیشه باید دربیاری خیلی نگرانمم من فقط یه بچه دارم قصدبارداری دارم و30 سالمه
- باسلام واحترام من الان20ساله ازدواج کردم ولی بچه دارنمیشم چندبارشدم ولی سقط شدالان ۷ساله دیگه باردارنمیشم بخداپیش هرمامایی رفتم میشه بگین چیکارکنم ایاباردارمیشم یانه
سلام من ترشح سفید داشتم یکم و ۳ روز به پریودم مونده آیاباردارم یا نه راهنماییم کنید لطفا


