Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- نزدیکی
سلام اواخر شهریورماه رحمم رو برداشتم ( توسط شما خانم دکتر ) اصلأ نمیتونم نزدیکی کنم درد و سوزش زیاد دارم داخل بسیار سرد شبیه یخ هست علت چیه ؟
- سفر با طول سرویکس کم
سلام خانم دکتر خسته نباشید من هفته ی دوازده بارداری هستم با طول سرویکس۳۱ .بدون لکه بینی برام یه مشکلی به وجود اومده باید یک سفر هشت ساعته داشته باشم با ماشین شخصی.ایا برام مشکلی بوجود میاد؟
- ازمایش hsv قبل بارداری
سلام
من تا حالا هیچ علامتی از تبخال و تبخال تناسلی نداشتم ، می خوام برای بارداری اقدام کنم آیا لزومی داره که آزمایش خون hsv را انجام بدم؟ چون جایی خوندم ممکنه بیماری تبخال تناسلی سالها در بدن فرد باشه و اون ندونه. از طرفی گویا آزمایش خون hsv دقت بالایی نداره (مخصوصا در مورد کسانی که علائم بیماری را ندارند) و امکان اینکه مثبت کاذب را ایجاد کنه بالا است. ممنون میشم راهنمایی ام کنید؟ - ترمیم
میخواستم بدونم شما ترمیم انجام میدید؟
- سلام خانم دکتر قرص مدروکسی پروژسترون و استروژن کونژوگه چه فرقی دارن من باید کدوم شو استفاده کنم من پریودم نامنظم خیلی زود به زود پریود میشم باید کدوم شو استفاده کنم ممنون
- آمپول هیدروکسی پروژسترون
در هفته هجده بارداری یه عدد امپول هیدروکسی پروژسترون تزریق کردم ایا ضرری برا جنین پسر ندارد؟
- بی بی چک
سلام ببخشید مزاحمتون شدم من بعد تخمک گذاریم تا چندروز زیر شکمم دردمیکرد بعضی وقتا فقط سمت چپ بود من فکر میکردم واسه تخمک گذاریه ولی دیروز شبیه درد پریودی بود دیروز بی بی چک خریدم غروب زدم منفی بود امروز صبحم زدم منفی به پریودی من ۵روز دیگه میونده آیا امکان بارداری هنوز هست؟پریودیم ۲۳مرداد بود ۵روزه تموم میشه ۸شهریور حساب کردم روز تخمک گذاریمه ۲یا۳روز درمیون رابطه داشتم ولی منفی شد بی بی چک
- فتق نافی
با سلام و احترام بنده 2 و سال ونیم پیش عمل سزارین شدم و در بارداری اول دچار فتق نافی شدم ولی متاسفانه دنبال درمان نرفتم . الان مجددا با وجود داشتن فتق نافی باردار شدم. آیا این فتق روی بارداری تاثیر داره؟ آیا برای جنین خطری ایجاد می شود؟ فتق باعث سقط یا زایمان زودرس می گردد/ در ضمن بارداری دوم بنده 5 هفته و شش روز می باشد. با تشکر فراوان
- هایمن
سلام خانم دکتروقت بخیر. ببخشید من امروزحمام رفتم بعدقسمت پایین آلت تناسلی رو با ژیلت تمیزمیکردم یدفعه احساس سوزش کردم زخم شد وخونریزی کردم یعنی ازاون قسمتی که خون پریودمیاد خون میامد آیاپرده بکارتم آسیب دیده؟؟ نگرانم خواهش میکنم جواب بدیدممنون
- سون
آیا شلنگ سون به کیسه آب بخور پاره میشود و اسم اون شلنگ چیه که در طبیعی معاینه میکنن دربیمارستان کیسه آب پاره میشود
- ترشحات بارداری
سلام خانم دکتر در هفته۲۰ بارداری هستم سرکلاژ شکمی هستم از اول بارداری روری یک بار ترشحات ژله ای داشتم بدون بو و سوزش و خارش گاهی شفاف گاهی شیری رنگ الان هر ۲الی۳ روز روی دستمال این ترشحات را میبینم ایا طبیعی است یا نیاز به دارو دارم؟ بعضیا اصلا ترشح ندارن در بارداری کمی نگران شدم
- هیپرپلازی آندومتر
سلام من۳۲ ودچارآندومترهیپرپلازی باسلول آتی پی شدم که بامصرف سه ماه مجسترول ویکD&Cازبین رفت خواستم بپرسم هشت ماه ازکورتاژم میگذره چون پیرسی اوهستم هرماه پروژسترون خوردم تاپریودشم اینماه فقط سه روزلک بینی داشتم رفتم دکترم باعصبانیت گفتن خیلی دیرشده بایدسریع آی وی اف میشیدن وبمن ال دی دادن ولی نه سونوانجام دادن ونه دستورمصرف ال دی وگفتن ال دی روچرادادن؟؟ آیا من سرطان رحم دارم پس چراجواب کورتاژم خوب بود یعنی خیلی دیرشده چطور میتونم بفهمم دوباره مشکل پیداکردم پاپ اسمیرم ماه قبل دادم سالم بودشدیدا استرس گرفتم بطوری که هرروزیه قرص آرام بخش میخورم توروخدا یکم برام توضیح بدین من بی خیال بچه شدم میترسم این دردلعنتی منوبکشه
- Ivf
سلام من تو سیکل انتقالم تنبلی تخمدان دارم علت تجویز واریوپپتیل چی هست آیا عوارض خاصی داره یانگران نباشم؟
- آندومتریوز
سلام خانم دکتر من اسفندماه دیفرلین۳.۷۵ تزریق کردم بخاطر آندومنریوزم.آمنورم تا کی طول میکشه؟؟واحتمال داره طبیعی باردار بشم؟؟
- کیست تخمدان
با سلام و وقت بخیر
من ۳۲ سالمه و مجرد هستم و چندین سال که بیماری تخمدان پلی کیستیک یا pco رو دارم که باعث پرمویی و پریود های نامنظم شده. چندین دوره تحت درمان قرار گرفتم که آخرین بار دکتر بهم یه بسته قرص سپترون کامپاند و سه بسته سپترون استات و اسپرونولاکتون و متفیدکس ۵۰۰ تجویز کرد که به مدت ۳ ماه مصرف کردم ولی الان لکه بینی دارم و پریود هام بازم نامنظمه و مشکل پرمویی م حل نشده. باید مصرف قرص سپترون کامپاند ادامه بدم؟ اگه بله باید از روز چند قاعدگی بخورم؟ - خون ریزی
خون ریزی دارم بعد از پریود ۴ماهه دکتر رفتم قرص داده اما خوب نشدم خسته شدم چیکار کنم دختری هستم ۳۳ ساله مجرد
- تعیین جنسیت
برای تعیین جنسیت قبل از بارداری چند وقت باید تحت درمان باشیم؟
- چرک بعدپریود
سلام من منیژه هستم یک هفتس که پریودمو تمام کردم بعداون چرک قرمزرنگ میاد چیکارباید بکنم
- عمل
سلام و عرض ادب خانوم دکتر من یه زایمان زودرس داشتم بدون سرکلاژ و میخوام شما برام سرکلاژ شکمی انجام بدید چون بعد زایمانم واقعا داغون شدم و میخوام راه مطمئن تر انتخاب کنم از نظر شما مورد قبوله؟
- درددر ناحیه کلیتوریس
سلام من چند روز پیش ناحیه کلیتوریس ام در حالت لمس شدن درد میگرفت بدون سوزش و خارش اما الان دردش کمتر شده و اصلا با لمس حس نمیشه فقط گهگاهی تیر میکشه علتش چیه؟درمانی براش هست؟


