Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- Invitations in Harmony: Synchronizing Your Wedding Motif with Your Invitation Aesthetics
Ensuring that your wedding stationery reflect your selected motif is vital for crafting a coherent look and feel for your special day. These items of paper are not merely informational; they are an extension of the celebration and style of your upcoming matrimony.Selecting the perfect palette that complements your wedding's theme is the first step in crafting an engaging first impression. Whether it's pastel hues for a springtime botanical celebration or rich shades for a winter-themed affair, the colors you select will lay the foundation for your event.Your choice in materials and print methods further affects how your invitees view the significance of your occasion. Choosing luxurious paper and sophisticated printing techniques, like letterpress or engraving, adds a tactile experience that elevates the invitation's perceived value.Font choices and phrasing play a pivotal role in conveying your event's character. Flowing scripts suggest a classic event, while modern typefaces might hint at a laid-back celebration. It's essential that the wording used reflects the couple's voices and the spirit of the day.Adding distinctive elements, like personalized seals or bespoke graphics, can transform your invitations into memorable collectibles for both you and your guests. Blending in details specific to your relationship, such as imagery representative of your hobbies or heritages, creates a profoundly individual connection.To conclude, your wedding stationery should be a seamless extension of your wedding theme. From color choices to paper textures, font styles, and individual touches, each element should blend to create a cohesive and inviting glimpse of your special day.
For more about Greenery Bridal Shower Invitation look into the internet site.
- پارگی فورشت
سلام ببخشید من بعداز حراجی فورشت وقتی اجابت مزاج میکنم از واژنم خون میاد علتش چیه؟؟؟ خیلی نگرانم
- تداخل دارویی
سلام. خسته نباشید. خانم دکتر شما برای افزایش کیفیت اسپرم قرص اسپیمن دی اس و معرفی کردین. میخواستم بدونم که قرص بکمپلکس سی و ویتامین E با قرص اسپیمن دی اس تداخلی ندارن؟؟؟ ممنون از پاسخگوییتون
- بارداری و ….
با سلام در ماه هشتم بارداری هستم و به دلیل بارداری پرخطر استراحت مطلق هستم . دچار یبوست شده ام یعنی دفع در روز یکبار دارم که امروز متوجه شدم مقعدم خونی هست . دردی ندارد اما بعد از دفع امروز کمی احساس سوزش دارم . راه درمان چیست ؟؟ خطرناکه ؟؟
- پاسخ به سونوگرافی
سلام بنده پنج ماه زایمان سخت سزارین داشتم و هنوز خونریزی دارم سنو گرفتم نوشته اسکار سزارین قبلی در سگمان تحتانی اندومتر مشهود است(nicheبه عمق۸mm)ک حاوی تجمع میباشد ضایعه اکوژن (احتمالاclot)مجاور اسکار فوق مشهود است دیامتر میومتر باقی مانده ۶mmمیباشد
- بارداری
سلام من ۲۲ سالمه تا ب الان ۲۶بسته قرص سیبل خوردم برا منظم شدن دوران قاعدگی آیا بازم احتمال بارداری هست؟
- یائسگی
سلام من ۵۱ ساله هستم ار فروردین اردیبهشت پریود نشدم مجرد هستم قرار هست ازدواج کنم و مجبور به بارداری دکتر مراجعه کردم باید ار تخمک اهدایی استفاده کنم توصیه شد هورمون دریافت کنم تا رحم کوچیک نشه این ماه سیپروتروژن کامپاند استفاده کردم و بعد ار ۶ روز پریود شدم سوال من این هست به مصرف قرص ادامه بدم یا نه
- گرگرفتگی وتعریق زیاد
سلام خسته نباشین من از وقتی به بچم دارم شیرمیدم احساس گرمای شدید وبیش از حد عرق میکنم کلافه شدم آنقدر که دیگه دوس ندارم به بچم شیربدم توروخدا بگین چیکارکنم
- بارداری
سلام من ۳۵ سالمه باردارم الان ۱۷ هفته هستم در ۱۲ هفتگی رفتم سونو وهم آزمایشNT1.70بودوDSمنAge1:322وFinalRisk1:373بود1:250نوشته بودوT18/13منprior1:2410وFinalRisk1:14300بود1:100نوشته بوددکترم گفت آزمایش وسونوت خوبه ولی باید آزمایش آنومالی بدی هفته۱۶ رفتم آزمایش دادمScreeningresult: screen negativeنوشته بود وپایینش Risk of NTD:1in5,400نوشته بود رفتم نشون دکتر دادم گفت باید سو نو آن و مالی بدی وهم اکوی قلب جنین هفته ۱۸ باید برم سونو خیلی نگرانم تورا خدا اگه مشکلی دارم بهم بگیدکارم شده گریه خدای نکرده بچه ام مشکلی داره؟
- بقایا سقط جنین
- کوچک شدن سینه
در شیردهی فرزند دومم سینه چپم کوچک و شل شد والان آخر شیردهی فرزند سومم هست هنوز کوچک و شل 33ساله ام آیا قابل درمانه؟
- ذخیره پایین و ۳ بار سقط
۴۲ ساله هستم ۳ بار باردار شدم که سقط شدن بخاطر ذخیره پایین درمانی وجود ندارد
- سرکلاژ شکمی
سلام وقت بخیر ممنون از پاسخگویی بنده سرکلاژ شکمی انجام دادم آیا در دوران بارداری نیاز هست از پساری هم با وجود سرکلاژ شکمی استفاده بشه؟
- کرم واژینال واژیهیل باریچ
سلام من مشکل پستان ندارم می تونم از ژل مرطوب کننده واژینال واژیهیل باریچ که دارای استروژن گیاهی هست استفاده کنم ؟ شما چه پماد را توصیه می کنید که بهترین باشه برای پستان ضرر نداشته باشه وبرای خشکی خوب باشه استفاده کنم ؟
- فولیکول ۲۶
با سلام من ۳۶ سال سن دارم دوتا دختر دارم الان اقدام به بارداری کردم قرص لتروزول شبی دوتا خوردم فولیک اسید و ویتامین دی هم مصرف کردم الان سونوی واژینال دادم گفتن فولیکول ۲۶ داری امپول اویتترل دوتا زدم به نظر شما باردار میشم یا نه همسرم هم مشکل نداره
- باردار نشدن پس از دوماه تلاش
سلام خسته نباشی من این ماه لتروزل دکتر برام تجویز کرد از چهار قاعدگی شبی دوتا گفت ۱۲ قاعدگی دوباره بیا سونو انجام دادم گفت همچی عالیع ولی ۲۵ خونریزی داشتم با درد شدید ایا مشکل خاصی دارم
- زایمان
سلام من ۳۶هفته۳ روزمه. دوبار اخر که سونو دادم جنین بریچ بود حالا شما سونو نوشتید که من فردا برم انجام بدم اگه بازهم جنین بریچ باشه ۳۰مهر که نوبت دارم شما زمان زایمان سزارین مشخص میکنید؟؟ ۱۵آبان تاریخ زایمانم هستش البته بصورت طبیعی
- سلام رفتم سونو نوشته رحم بزرگ و اکوژنیته میومترغیریکنواخت است یعنی چی ممنون
- درد پریودی
سلام من وقتی پریود میشم دردی شدید را توی ناحیه لگنم حس میکنم نه هنگام دفع مدفوع! این درد بهطور مداوم در زمان پریودیم ادامه دارد دلیلش چیست؟
- دیابت بارداری
سلام خانم دکتر، من در هفته 33 بارداری هستم. اوایل ماه هفتم برام آزمایش تست گلوکز نوشتید که قند بعد از گلوکزم بالا بود ( 225 ) و منو به متخصص غدد معرفی کردید. از اون به بعد هر بار آزمایش قند دادم ( ناشتا و بعد از غذا ) قندم خوب بود. می خواستم بدونم آیا من دیابت دوران بارداری دارم و در موقع سزارین نباید سرم قندی بزنم؟ با تشکر
For more about 


