Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- دوفامد
سلام.دکترشبی دوعدد قرص دوفامد۱۰رو تا۱۰ شب برام تجویز کردن،دوقرص باهم خوردنش مشکلی نداره؟میشه ۱۲ساعتی مصرف کرد؟
- تخمک گذاری
با سلام و خستع نباشید خدمت خانم دکتر عزیز من در مرداد ماه روز 17م ÷ریود شدم و در شهریور ماه روز 22م. و در مهرماه هم روز 22م. جهت اقدام به بارداری از چه روزی میتوانم از کیت استفاده کنم که درصد بارداری بالا باشد. ممنون
- سزارین
سلام و عرض ادب خدمت خانم دکتر بسیار ارجمند که صبورانه پاسخ کسانی مثل من که دچار استرس از زایمان سزارین هستند را می دهند. خانم دکتر شما در پاسخ سوالم درخصوص چنددقیقه زمان سزارین فرمودید از نیم ساعت تا یک ساعت متغییر است چرا برای بعضی ها نیم ساعت و برای بعضی ها یک ساعت خانم دکتر برای افراد فشارپایین توصیه شما زایمان با بیحسی است یا بیهوشی کامل
- خونریزی
سلام خسته نباشید من برای باردوم که باهمسرم رابطه داشتم بازهم دچار خونریزی شدید شدم البته رابطه دوم یه هفته بعد رابطه اولم بود الان خیلی استرس دارم نکنه مشکلی دارم میترسم حضوری رجوع کنم لطفا کمک کنید
- پریودنامنظم
سلام ببخشید من الان ۲ماهه پریودم بعد دکترم بهم قرص ریپاون داده چون جراحی بینی دارم گفته قرص هورمونی بهت نمیدم ولی از اون موقع خونریزی من خیلی شدید تر شده چیکار کنم
- سونو ان تی دادم گفتن بالاست چکارکنم
سینه هتروژنوس فیبروگلاندور است ورحم ادنومیوز خفیف لطفا راهنمایی کنید؟؟
- قائدگی
سلام خانم دکتر خسته نباشید من pco دارم بعد قرص سیپروترون دکتر بهم دادن واسه منظم شدن پریودام بعد قرص چند ماهه مصرف میکنم جمعه دوهفته پیش پریود شدم و یک هفته پریود بودم و جمعه هفته بعدش تموم شد پریودیم .حالا دوباره از دیروز ک یک هفته از تموم شدن پریودیم میگذره باز پریود شدم و خونریزیمم نسبت ب وقتیکه با قرص پریود میشدم بیشتره.ب نظرتون چیکار باید بکنم؟
- سقط جنین
من با قرص سایتوتک سقط کردم ولی زیاد خونریزی نداشتم لخته خونی خیلی کمی هم داشتم آیا بچه سقط شده
- قرص اورژانسی
سلام من ۱۵ سالمه و فقط یدونه از قرص اورشانسی تنسی ۰.۷۵ رو استفاده کردم الان تو پریودیم تیکه هایه گوشتی داره ازم خارج میشه بنظرتون نرماله؟
- بلوغ زودرس تزریق آمپول واریوپپتیل۳/۷۵باعث نازایی میشه
دختر من ده ساله است با وزن ۳۶ و قد ۱۴۰. از ۸ سالگی به دلیل بلوغ زودرس با تشخیص متخصص آمپول دیفرلین تزریق شده ولی روند رشد قدی کند شده و شدیدا افزایش اشتها و ولع خوردن پیدا کرده و وزن روبه افزایش ناگهانی رفت چون خیلی لاغر بود، این علائم به خاطر دیفرلین هست؟
- سلام خسته نباشین ببخشید جنین کامپکت یعنی چی؟یعنی خوبه کیفیتش؟!
- بکارت
سلام خانم دکتر خسته نباشید من حدود ۸ سال پیش وقتی برای اولین بار عادت ماهیانه شدم و بعد از تموم شدن دور ۷ روزم از سر کنجکاوی به اندازع یک بند انگشت اشاره که فک کنم یک یا دوسانت هست یک بند انگشت اشارم داخل واژم کردم و حدود نیم تا یک ساعت بعدش از من خون اومد خون تیره نبود ولی دردی قسمت واژنم احساس نمیکردم میخواستم بدونم بکارتم آسیب دیده نمیدونم بکارتم از چه نوعیه میشه بله و خیر جواب بدید و اینکه احتمال داره بکارت نداشته باشی ولی بار اول رابطه نزدیکی خون بیاد
- فیبروم
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر سوالی درباره فیبروم دارم من یه فیبروم به اندازه ۱۲۰ در ۱۳۰ در ۸۵ نمیدونم دقیقا چه اندازه هست فقط میخوان بدونم بدون عمل قابل درمانه؟ آیا برای بارداری مشکلی بوجود میاد یا نه؟
- زنان
رویت ساک حاملگی در ناحیه اکولوسنت یعنی چی مشکلی هست؟
- رابطه
سلام خسته نباشید خانوم دکتر ایا میشه که اب منی را سه سال تو نریزیم بعد سه سال بریزیم بعدن با ریختن اب حامله میشم؟
- پریودی نامنظم
سلام وقت بخيرپنجشنبه پنجم فروردين پريود شدم،امروز بعد از بيست روز(٢٠فروردين)مجددا خونريزي دارم نميدونم پريود هست يا مشكل ديگه اي دارم؟اينم بگم كه اسفند ماه سونو واژينال انجام دادم كه كيست يا مشكلي نداشتم و براي بارداري هم اقدام كردم
- درد شبیه پریودی
سلام خسته نباشید. من چند شبه، همین که دراز میکشم زیرشکمم دقیقا مثل درد پریودی، درد میکنه. همش احساس میکنم پریود شدم. صبح که از جا بلند میشم دردم قطع میشه و باز شب میاد سراغم. حتی نصف شب که این پهلو اون پهلو میشم و نیمه هشیار میشم میشم میبینم شدیدا درد پریود دارم. امروز روز ۲۸ سیکل بودم. ضمنا پیشگیری هم ندارم.
- بارداری ناخواسته
سلام دو روز از پریودم گذشته میترسم حامله باشم آیا قرص خاصی هست که جلوگیری کنه از بارداری یا با قرص اورژانسی میتونم پریود بشم
- دوران پریودی درد شدید دارم
سلام ببخشید من در دوران پریودیم یعنی روز سوم دردشدیدی دارم هم کمر درد وهم دل درد دارم درست ۳یا ۴ ساعت درد میکشم بعد از اینکه اروم میشم یک تیکه گوشت میاد ودیگه نه خون ریزی و نه دردی دارم واین همیشه هر دفعه که پریود میشم تکرار میشه واین باعث نگرانیم شده میشه کمکم کنید
- خروج تکه گوشت از وارژن در روز سوم پریودی
سلام من ۱۸ سالمه مجردم در روز سوم پریودی همیشه با درد بیش از حد تکه گوشتی ب انازه یک بند انگشت مشاهده میکنم و بعد افتادن تکه گوشت کاملا درد از بین میرود


