Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- متخصص زنان
سلام خدمت دکترمن ۲۱سالمه من وقتی که پریود میشم که دل درد دارم بعد هنگام درد از قرص ژلفن استفاده میکنم الان این چهارمین بارم که بعد از اتمام پریودم بعد از دو روزش یه دو روز لکه دارم دلیلش چیه بعددوره پریودم ۲۱ روز یک باره مشکل دارم بعد میگن قرص ژلفن برا باردای ضرر داره
- بارداری
ممنون بابت پاسخگویی تون خانم دکتر با یک فولیکول غالب ۲۵و یک فولیکول ۸ امکان بارداری هست؟
- مصرف قرص ال دی لویتود بعد رابطه
سلام توروخدا جواب منو بدید خانم دکتر.من با پسری که به اصطلاح نامزدم میشه مدتی هست که داریم آشنا میشیم بااطلاع خانواده ها و یه صیغه کوتاه خونده شده برامون.برای اینکه خلق و خوی همو بدونیم باهم زیاد رفت امد داریم اما دوروز پیش ازم خواست بغلم کنه و تو همین حین یه رابطه بدون دخول خواست یکم واژنم خیس شد و بعد یک ساعت ۴قرص ال دی و مجدد بعد ۲۴ ساعت ،۴قرص خوردم.خیلی میترسم چون ما ممکنه اصلا ازدواجمون قطعی نشه .باید چکارکنم؟
- قرص بهتر است یا امپول
سلام خانم ۳۵ ساله هستم دو تا بچه دارم و دو سال پیش دیسک کمر عمل کردم و داخل کمرم پلاتین گذاشته ام،برای جلوگیری چند بار دستگاه گذاشتم که نشد واین ماه به طور ناخواسته باردار شدم که سقط شد حالا می خواهم ببینم که با توجه به شرایط من آمپول مناسب است یا قرص که استفاده کنم
- بارداری ناخواسته
۴تا سزارین شدم والا ناخواسته باردارم چکار کنم سقط کنم یا نگه دارم ۳تا بچه دختر دارم
- تاخیر پریود
با سلام و احترام.خانم دکتر عزیز5 ساله که ازدواج کردم.حدود 8 ماه هست که پریودی های نامنظم دارم.یعنی هرماه پس از 10 روز عقب افتادن با امپول باید پریود شوم.حدود 3ماه اقدام به بارداری کردم به علت تنبلی تخمدان 3 ماه قرص مدروکسی پروژسترون مصرف کردم و دقیقا قاعدگی های 28 روزه داشتم.الان که ماه چهارم هست و این ماه قرص نخوردم 8 روزه که پریودم عقب افتاده.تمام علایم رو دارم ترشحاتم زیاد شده ولی متاسفانه پریود نشدم.باردار هم نیستم چون این ماه هیچ اقدامی در روزهای تخمک گزاری نداشتم.چه کار کنم؟؟ پریود های نامنظم مانع بارداری من میشود؟ ایا هرماه باید امپول بزنم؟؟
- عمل هیستروسکوپی سلام خانم دکتر شرمنده من دو سال پیش به علت پولیپ کورتاژ شدم بعد از دو سال به خاطر خونریزی زیاد سونگرافی گرفتم گفتن هم پولیپ برگشته هم فیبروم دو هفته است که دوباره کورتاژ کردم بعد از دو هفته هنوز دل درد و کمر درد شدید و لکه بینی دارم و دکتر سه تا امپول واریپپتیل بهم دادن می خواستم ببینم امکان داره دوباره پولیپ برگردهه از نظر شما چکار باید بکنم سی و پنج سالمه
- ضد بارداری
سلام مجردم و حدودا ۱۶ سالمه. میخوام بدونم آیا میتونم برای مشاوره درباره روش های پیشگیری از بارداری، مثل نصب iud مراجعه کنم . . ؟
- میوم 11سانتی ساب سروز
سلام من باردارم وی میوم ساب سروز 11سانتی دژنره کلسیفیه دارم والان 19هفته دارم و خیلی نگرانم ممنون میشم راهنمایی کنید
- استفاده از کرم واژینال دالاواگ در دوران پریودی
سلام.خانم دکتر عزیز . من عفونت شدید داشتم تقریبا ۵ ماه بود پریود نمیشم . ولی همین که کرم واژینال کلیندامایسین رو استفاده کردم دچار خونریزی شدم. ایا روند درمان رو ادامه بدم یا نه ؟ درضمن همزمان دارم کپسول ازیترومایسین و افلوکساسین هم میخورم. ممنون از پاسخ گویی شما
- سقط جنین
ایا با مصزف قرص اورژاتس امکان از بین رفتن جنین وجود دارد؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خدمت دکتر عزیز من یه سقط ۱۶هفته و یه سقط۲۱هفته با وجود سرکلاژ واژینال داشتم قبل از سقط کل دردی که دارم چندساعت از قبل یه دفعه میرم بیمارستان و میگن کیسه اب اومده تو واژن . الان باردارهستم و قبل از بارداری سرکلاژ شکمی انجام دادم ایا لازم الان سرکلاژ واژینال نیز بشم
- دندان درد
سلام خانم دکتر عزیز من در هفته 14 بارداری هستم و لثه هام به شدت درد میکنه و عفونت کرده و یه طرف صورتم کمی باد کرده،چکار کنم تا کمی خوب شه تا بتونم راحت غذا و مایعات بخورم؟مرسی از وقتی ک اختصاص میدن برای جواب دادن به سوالای ما.
- سلام خسته نباشید من میخاستم لابیای واژنم رو عمل کنم کوچیک کنم بنظرتون قیمت این عمل چنده؟
- بارداری
سلام خسته نباشید من تازه فهمیدم حامله ام هم کمی عفونت واژینال دارم هم کمی سوزش ادرار پماد دالاواگ سی میتونم مصرف کنم؟
- کیست اکوفری چیست
با سلام و خسته نباشید. بنده ۲۱ سالمه و آزمایش دادم و کیست اکوفری ۵۱.۴۴mm دارم. آیا کیست اکوفری خطرناکه؟ آیا باید کیست را عمل کنم؟ آیا برای بارداری مشکل داره؟
سپاس
- بارداری
سلام من چنماه پیش رابطع بدون دخول داشتم باکره ام ک منی رو واژنم ریخته شدع همون لحظه پاککردم بدنیم ساعت شستم همون ماه پریودم چارروز عقب افتاد بد پریود شدم خون نسبت ب قبل کمبود ماه بد سرموقع پریود شدم بازم خون نسبتا کمبود ولی هفت روز طول کشید این ماه دوبارع پریودمدو روز عقب افتاده ینی باردارم ؟ بعد ۴۵روز از رابطه بیبی چکزدم منفی بود .ممنون
- آیا برای فرزند چهارم زایمان طبیعی طول میکشه
آیا
- شکل لابیا
راستش هر دو لابیا های من از هم جدا و هردو لابیاکلا باز و هردو لابیا های من به هم چسبیده نیستن و وصل نیستن .خواستم بپرسم که آیا شکل لابیا های من طبیعی هستند یا خیر ؟
- قرص دوفامد
سلام وقتتون بخیر.دکتر بخاطر لکه بینی که داشتم دو دوره دوفامداز۱۴قاعدگی شبی دوتا تا۱۰شب تجویز کردن دوره اول خداروشکردرست مصرف کردم اما این دوره رو فراموش کردم یه روز دیرترشروع کردم ایا مشکلی پیش میاد؟


