Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- دردمقعددرزمان پریودی
دردمقعدوشکم درزمان پریودی واینکه من چهار سال است دستگاه آیودی هم دارم
- پریود نشدن
سلام من سیکل قاعدگیم امروز شده ۳۳ روز ولی هنوز پریود نشدم همیشه سر وقت پریود میشدم و به طور طبیعی هم از بارداری فعلا جلوگیری میکنم علت چی میتونه باشه خیلی نگرانم
- خونریزی و لکه بینی مثل پریودی
سلام وقت بخیر من ده روز پیش به علت خونریزی زیاد به دکتر مراجعه کردم ایشون به من قرص دزوسپتیو دادن خونریزی قطع شد و توی سونو کیست pco نشون میدهد الان بعد ده روز دوباره لکه بینی دارم به طوریکه هر روز قهوه ای تر و به رنگ خون پریودی نزدیکتر میشود الان من باید مصرف قرص رو ادامه بدم؟
- سلام من برای نامنظمی پریودم قرص مدروکسی پروژسترون مصرف میکنم دکتر گفته بود از روز ۱۶قاعدگی بخورم بار اول که خوردم بعد پاک شدنم از قاعدگی ۵روز بعدش دوباره خون ریزی داشتم بعد شما گفتین از روز ۱۴قاعدگی بخورم که خوردم حالا ۳روز بعد پاک شدنم از قاعدگی دوباره خون ریزی داشتم این طوری عادت ماهیانه منظم میشه به نظرتون من هم کیست ریز تخمدان دارم وهم تخمدانم ضعیف وهم زود زود پریود میشم چی کار کنم ببخشید که زیاد شد
من بعد از خوردن قرص مدروکسی پروژسترون پریود شدم و با خوردنش خونریزیم تشدید شد چه علتی میتونه داشته باشه
- بچه دوم
خانم دکتر عزیز به نظر شما اگر آدم قصد ۲ تا بچه داشته باشه بهتر نیست شیر به شیر بیاره
- سلام خانم دکتر من ۳ماهه زایمان کردم سزارین هنوز ترشحات زرد رنگ بعضی موقع با خون همراه هست میشه دلیلیش رو بگید
- عفونت ادراری
سلام وقتتون بخير من دوروزه دچار سوزش شديد در ناحيه مجاري اداري شدم پارسال موقع حاملگيم هم اين جوري شده بودم آزمايش دادم گفتن عفونت ادراري دارم يه دوره قرص سفكسيم استفاده كردم الان باز همون جوري شدم رفتم دكتر بهم قرص سيپروفلوكسين داد مت بچم چهار ماهش هست و از شير خودم ميخوره ميترسم قرص رو بخورم نميدونم چيكار كنم
- ای وی آف کردم مثبت شد ولی بعد 48ساعت تیتر اومده پایین دلیلش چیه
- معده درد
سلام وقت بخیر پنج هفته باردارم به خاطر درد معده و اسید معده میتونم پنتوپرازول بخورم شربت momمیخورم ولی بازم درد دارم
- ماستیت گرانولوماتوز
سلام من ماستیت پستان داشتم و خوب شدم هر چند ماه یک بار هم سونو میدم. این سری توی سونوی من نوشته بود یک توده لوبونی به اندازه ۷۵ میلی متر که اکنون امتیاز ۳ تا ۴ الاستوگرام دارد. و نوشته ضخیم شدن دو طرفه پری داکتال دیده میشود لطفا راهنمایی کنید منظورش چیه خطرناکه یا نه.
- یائسگی و قرص سیپروترون کامپاند
۴۲ ساله هستم و نزدیک به دو سال هست که دچار یائسگی زود رس شدم این بار پزشک متخصص برای درمان قرص سیپروترون کامپاند را تجویز کرده اند که از روز دوم پریودی باید شروع کنم به مدت ۲۱ روز متاسفانه دچار درد در بالای معده و تهوع می شوم پس خوردن دارو با توجه به عوارض شدید دارو که در نت جستجو کردم و در مانی برای یائسگی در مورد این قرص نوشته نشده بود آیا اصلا این قرص برای درمان یائسگی مفید است ؟؟؟
- درمورد اکوفری
کانون اکوفری در سینه ب چ معناست
- هایپواکوی کوچک در سینه دارم آیا خطرناک است؟
خواستم بگم خطرناکه یا خوبه؟
- سقط جنین
سلام من هفته ۱۵بارداری هستم قصد سقط دارم با قرص سایتوتک حدود ۲سال و ۳ماه پیش عمل رحم انجام دادم مشکلی پیش نمیاد؟
- آیا با وجود آناتومی رحم دوشاخ ای ایو ای انجام بدم
سلام خانم دکتر من دوسال اقدام داشتم یکبار طبیعی باردار شدم جنین ضعیف بود و سقط طبیعی داشتم .الان دکتر برام ای یو ای تجویز کرده .عکس رنگی گرفتم و رحم کاملا دوشاخه دکتر بصیرت گفتن فعلا لاپاراسکوپی نمیخواد و اقدام کن مراقبت حین بارداری میدن اینکه با این شرایط رحم ای یو ای انجام بدم درسته؟
- سونوگرافی
تصویر یک ناحیه اکوژن هتروژن به ابعاد ۱۸*۱۷ mm در ادنکس راست مشهود است که در بررسی با کالرداپلر دارای فلوی عروقی در اطراف میباشد،یعنی چی؟
- خارش واژن
باسلام خانم دکتر.بنده چند ماه پیش خارش داشتم شما برام کرم کلیندازول وفارینات تجویز کردین هفته ای خوب بودم باز خارشم شروع شد تا یک ماهی خارش شدید باز داشتم پیش شما اومدم کرم کلوتریمازول و کورتام و درمو فیکس و ژل شستشوی D&Dرا تجویز کردین تقریبا یه ماهی خوب بودم باز خارش دارم و موقع نزدیکی سوزش دارم و ترشح سفید رنگ.خیلی دارم اذیت میشم من از شهرستانم مسیرم نزدیک نیست که بتونم بیام تورو خدا بگین چیکار کنم دیگه خارش نداشته باشم.ایا میتوانم از کرم داخل واژینال استفاده کنم چه نکاتی رعایت کنم
- …
سلام خسته نباشید،من دختر۳۱ ساله و مجردم،از همون سن بلوغ پریودی نامنظم داشتم،سونو دادم فهمیدم مادرزادی تنبلی تخمدان دارم،کم وبیش پریودی م بهم میریخت ولی از اسفند ۹۹ لک بینی مداوم دارم،راستش هم قرص هورمونی خوردم هم روشهای گیاهی رو امتحان کردم مثل خوردندبومادران و رازیانه و قرص گیاهی برای پریودشدن،نتیجه نگرفتم رفتممتخصص زنان،توسونوگرافی منوشته فولیکول های ریز و متعدد که ایشون گفتن تنبلی تخمدان و برای قرص دروسبلا رو تحویز کردن وقتی پریود شدم قرص خوردم اماهمچنان لکبینی دارم
- اقدام به بارداری
سلام آیا در سیکلی که توش اقدام کردیم و استثنائا دو روز بعداز تخمک گذاریم روز اول لکه بینی و روز بعدش خونریزی شدید روز بعدش خونریزی متوسط وقط شد تاشب آیا امکان بارداری وجود دارد زودترین زمان انجام تست چه روزیه قبل ازتعویق پریودیم
- درد در ناحیه زیرشکم سمت راست
س.دوماهه سزارین شدم.در ناحیه سمت راست شکمم درد دارم


