Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام
سلام بنده تقریبا پنج روز سقط داشتم با دارو از امروز پاهام و صورتم ورم میکنه آیا اینا عادیه یا من عفونت دارم؟ضمنا کمرم درد میکنه و زیاد نمیتونم پیاده راه برم ممنون میشم راهنماییم کنید
- سونو انومالی
سلام درسونوی انومالی برام نوشتن مقداری اسلاژ به صورت رسوب درساک حاملگی مشاهده شد.یعنی چه؟
- قرص بلاژست
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من کیست اندومتریوز دارم بهم قرص بلاژست دادین و قرار شد چندروز دیگه مصرف کنم و من یادم رفت بهتون بگم که میگرن دارم ایا این قرص باعث شدید شدن میگرن نمیشه؟
- آزمایش پاپ
سلام خدمت شما.لطفا بهم بگید تفسیر آزمایش پاپ من چیه؟ جواب به این صورت The bethesda system -papanicolao Benign cellulr changes شده است جواب Adequacy satis factory for evaluation شده است جواب method liquid Based LBC شده است جواب infelammation : severe شده استو در آخر نوشته comment:p2:inflammation : severe in flammation &Repairلطفا تفسیرش را بگویید ممنونم
- بلوغ زودرس
سلام میخواستم بدونم اگه آمپول دیفرلین ۲۸ روزه رو دیرتر یازودتر بزنی اشکالی نداره چون دکترش گفته ۲۵ روزه بزنه
- کیست اکوفری
سلام من ۱۶ سالمه و کیست اکوفری ۳۰ mm در سمت چپم دارم آیا خطرناکه؟ و در آینده مشکل ساز میشه برام؟ و اینکه درمانی چیه؟
- سرکلاژ شکمی
سلام دوباره خانووم دکتر یه سوال دیگه چند روز بعد سرکلاژ شکمی نیاز به استراحت دارم
- سلام من سه بار سزارین شدم حال باردارم سزارین چهارم خطرناک است
سلام من سه بار سزارین شدم حال باردارم آیا سزارین چهارم خطرناک است
- بارداری
سلام خانوم دکتر ببخشید من دکترم به دلیل تنبلی تخمدانم قرص مدروکسی پروژسترون تجویز کرده به مدت ۱۰ روز روزی دو عدد ...خواستم بپرسم هنگام مصرف قرص میتونیم نزدیکی داشته باشیم؟ و امکان بارداری هست؟
- زنانه
باسلا خدمت خانم دکتر من 35 سال دارم عادت ماهانه طولانی مدت15رو دارم 3روز پاک میشوم دوباره باز عادت میشوم خیلی نگرانم میترسم بیماری داشته باسم
- بارداری
سلام درهفته چهاروپنج روزسونودادم گفتن ساک حملگی دیده ولی یک ناحیه اکوژن به دیامتر ۳م م وجودداردیعنی چی
- پولیپ آندومتر
مادرم ۷۷ ساله و چاق است. در سونوگرافی واژینال ضخامت اکوی آندومتر ۷/۵ میلیمتر است و تصویر اکوژن ۴ * ۱۴ میلی متر در حفره آندومتر دیده شده .هیچ عوارضی مثل خونریزی و لکه بینی هم ندارد. اما چون هیستروسکوپی و استعمال شیاف جواب نداد (هیستروسکوپ نتوانست وارد آندومتر شود)دکتر نتوانست رویت و بیوپسی کند. آیا اقدام به خارج کردن رحم TAHبکند؟ البته گفتند ۸۰ درصد احتمالا خوش خیم است
- استرادیول
سلام من دوم پریودی هستم قراره انتقال دارم ۱۲ روز دیگه دکتر استرادیول۲ برام نوشته داروخونه یه بسته بهم داد گفت استرادیول ۲موجود نداریم میشه به جای استرادیول۲ دوتا یک همزمان بخورم
- افتادگی رحم
سلام خانم دکتر ، عذرخواهی میکنم چند روزیه بعد اجابت مزاج در دستشویی فرنگی ، دهانه رحمم کامل به سمت پایین میاد ، دست میزنم مشخصه ، ولی بعدش که عضلات واژنو منقبض میکنم ، دهانه رحم میره بالا. این حالت افتادگی رحم هست؟ باردار هم نیستم
- علائم بارداری
سلام آیا اینکه مردمک چشمم ی دایره ی خییییلی کوچیک شه و اینکه رنگ صلبیه تقریبا آسمونی شه و پراز رگه های ظریف خونی شده و اقدام کردم برای بارداری آیا امکان داری یکی از علائم بارداری باشه
- خونریزی شدید و طولانی
با سلام و تبریک عید نوروز و عید نیمه شعبان خانم دکتر من تقریبا از ۱۸اسفند ماه پریود شدم تا به امروز ادامه داره که ۸فروردین هست رفتم دکتر سونو نوشت تو تخمدان چپم کیست ۲۸میلی متری نشان داد خانم دکتر قرص ترنسید و مفنامیک اسید و آمپول نوشت هیچ کدام اثر نکرده الان که سه روز استفاده میکنم خونریزی ام ادامه داره چیکار کنم به نظرتون ؟ممنون میشم جواب بدید
- دفع بقایای سقط
سلام من ۲۲ سالمه و در ۵ هفتگی جنین ب دلیل بارداری پوچ سقط شد و ۱ سی سی بقایا مونده کورتاژ باید بشم؟
- تبریک🌹
سلام خانم دکتر مهربان ،روزتون مبارک شمابا مهربونی و دلسوزی و وجدان کاریتون بسیاری از خانمها رو به آرزوی مادرشدنشون رسوندین تنتون سلامت دلتون شاد💚
- ترشحات
سلام ترشحات سفید رنگ معمولی دارم .حول و حوش تخمک گذاری هستم..این ترشحات قبل از ازاد شدن تخمک هستن؟یا مشخص نیست درحین یابعدش هست؟
- سلام، وقت شما بهخیر، میشه هزینه تقریبی رفع تیرگی واژن و کشاله ران با لیزر رو بگید.


