Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آی وی اف
دکتر روزسوم قاعدگی آزمایش هورمونی داده و12روز دیگه جواب آزمایش میاد وازتخمک گذاری من میگذره چجوریه چون قبل ازتخمک گذاری باید قرص یاآمپول زد
- ای وی اف
دوازده ابان دیفرلین زدم الان ۴ماهه باهیچی پریودنمیشم اگه پریودبشم میتونم انتقال بدم یا باید صبرکنم
- آی وی اف
با سلام، خانم دکتر بعداز انتقال جنین در آی وی اف نیاز به مصرف آمپول یا دارو است؟ اگر هست تا چه مدت دارو یا آمپول باید استفاده کرد
- انتقال
سلام خسته نباشی خانم دکتر من پنج روز انتقال جنین داشتم دیروز یکم ترشح سفید از بدنم خارج شد ایا جنین سخت شده است
- ساک حاملگی
سلام وقت بخیر، تاریخ ۲۶ مهر ۳ عدد جنین برام انتقال داده شد(ET)، بعد از دو هفته جواب تست بتا شد ۷۴۶، سه شنبه گذشته (هفته سوم بعد از انتقال) سونو واژینال شدم، ساک حاملگی دیده نشد، همون روز دوباره آزمایش دادم شده بود ۹۱۳۲، دکترم گفته یکشنبه مجدد سونو میکنه، نگرانم، راهنمایی بفرمایید.
- ای وی اف
سلام من روز ۱۴انتقالم ازمایش خون منفی شد،جنین کامپکت گذاستن ب نظرتون داروهامو قطع کنم؟
- لکه بینی بعد از انتقال جنین
سلام خانم دکتر.من 13روز پیش یعنی 30 ام اردیبهشت انتقال جنین داشتم برای اولین بار... موعد پریودم سه روز پیش یعنی هشتم خرداد بوده دل درد و پا درد و ضعف داشتم و بدنم سرد بود مثل حالت پریودی. تا دیروز وقتی با دستمال خشک می کردم همراه با ترشحات کمی خون دیدم. دیروز سه بار خون دیدم. امروز فقط کمی لکه های قهوه ای دیدم و خون نیست. هنوزم دل درد خفیفی دارم و بدنم یخ کرده. ممکنه پریود بشم؟اتفاقی برای جنین افتاده؟ شنبه هم ازمایش bhcgدارم. ممنون از پاسخگویی تون.
- علت بستن لوله های رحم برای ivf ?
سلام. بعلت ضعف تخمدان و فیبروم رحم قرار هست که با ivf باردار بشم. قبلش باید لاپاروسکوپی بکنم. دکترم مبگه ممکنه حین لاپاراسکوپی مجبور به بستن لوله ها بشن که ترشحات لوله ها روی جنین اثر منفی نزاره. من تمایلی ندارم و این توضیح برام مبهمه. کمکم کتید لطفا
- نازایی
سلام خانومدکترمن یکی از مریض های خودتون هستم.میخاستم بدونم شما بغیراز ivf آیا iuiهم انجاممیدید؟میشه بگیدهزینهiuiچقدرمیشه؟
- مصرف قرص استرادیول و پروژسترون
سلام من ۹ روزه انتقال دادم . از نه۹ روزه ک من بجایی اینکه قرص استرادیول و هر ۱۲ ساعت بخورم روزی یکی میخوردم و بجاش قرص ب کمپلکس میخوردم .تاثیری ک بر جنینم نداره ؟؟
- در مورد ای وی اف
همه چیز تموم شد با شروع خونریزی ا ما نمیدونم خونریزی م چرا زیادهواینجوریه ،، اصلا جنین رو انتقال داده بودن ؟ شما در کجای رشت مرکز ناباروری دارین ؟ تا حالا تو سن بالا کسی از بیماراتون باردار شدن با ای وی اف
- کپسول اووبوست
سلام.
من ۲۵ سالمه، ذخیره تخمدان ۰/۶ و ۶ سال ناباروری دارم. همسرم سالم
امشب اخرین ال دی رو میخورم و از روز دوم پریود داروهای ای وی اف شروع میکنم.
خواستم ببینم از الان شروع کنم تا تخمک کشی کپسول اووبوست بخورم تاثیری روی کیفیت تخمک ها داره؟ - آی وی اف
سلام خانم دکتر. روز ۱۴ انتقال جنین بلاست هستم دو تا برام انتقال دادن. از روز ۱۱ ام هر روز کمی لکه بینی دارم البته کم. روز ۱۲ آزمایشم دادم منفی بود ممکنه تا روز ۱۷ ام که باید تکرار کنم مثبت بشه؟
- روز دوم پریود سونو انجام دادم اکوی میومتر هتروژن میوماتوز دیده شده یعنی چی نگرانم
سونو انجام دادم روز دوم پریود و در سونو اکوی میومتر هتروژن میوماتوز دیده شده یعنی چی
- من روز ۱۳ انتقالمه
سلام و وقت بخیر من ۱۳ روز پیش ای وی اف کردم روز نهم و روز دهم بی بی چک زدم هردو مثبت شد . شیاف و آمپول پروژسترون استفاده میکنم امروز ک روز ۱۳ انتقالمه کمی لکه قهوهای دیدم آیا باردارم یا خیر
- امپول لوپرومر
سلام خدا قوت برای قبل انتقال جنین امپول لوپرومر تجویز کردن که ضخامت رحمم بالا بره یه دوز زدم دوز بعد رو گفتن ۲۸روز بعد تزریق کن و ۱۴روزبعد از تزریق امپول دوم به مرکز مراجعه کن آیا اون موقع که برم منو وارد سیکل انتقال میکنن؟؟
- احساس ضعف
سلام خسته نباشید من ۲۶ سالمه امروز روز دوازده انتقالمه احساس ضعف دارم و گاهی کمرم و پاهام و زیر دلم درد میکنه علت چی میتونه باشه و فردا روز پریودیمه استرس دارم علتش چیه
- لکه بینی قهوه ای در روز 17انتقال
سلام من آی وی اف انجام دادم و جواب آزمایشم 165 بود ولی از شب 17لکه بینی قهوه ای تیره داشتم خیلی میترسم میشه کمکم کنید
- آی وی اف
سلام من انتقال جنین داشتم وروز ۷ بعد از انتقال لک بینی دارم که با شیافت پروژسترون کمتر شده نگرانم که آیا انتقالم موفق بوده یا نه لطفا راهنمایی کنید ممنون
- حاملگی
سلام خانم دکتر من ۳ساله که ازدواج کردم و ۲ساله که اقدام ب بارداری کردم اما نتیجه نگرفتم قرص های مثل لتروزول ولتروفم ومتفورمین چیه سریع قرص های دیگ استفاده کردم اما بازم نتیجه نداد دکترگفت تنبلی تخمدان دارم اما آزمایش هورمونی مشکلی نداشت همسرمم آزمایش داد دکتر گفت مشکلی نداره ومنم دلم شدیدا بچه میخواد و توروحیم خیلی اثر گذاشته دکترابهم میگن عجله نکن حالا میشه دیگ همش با داروهای مختلف و تکراری منو سر میدونن ایا من میتونم ب انتخاب خودم ای وی آف انجام بدم؟؟؟؟؟؟؟


