Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ناباروری ای وی اف
سلام من جنین ۵روزه بلاست انتقال دادم با سیکل طبیعی الانم روز چهاردهم ک ۲۷برج بود خونریزی مثل پریود شدم و اینکه من هر ماه ۲۷پریود میشم یعنی الان ۱۴روزه انتقال دادم و دقیق روز قاعدگی پریود شدم یه شیافم استفاده میکنم یعنی منفیه ؟؟؟
- مصرف اووبوست
من عمل 7روزه عمل انتقال رو انجام دادم بعداز انتقال 3روز هست کپسول اووبوست مصرف میکنم ایا خطری دارد؟
- آی وی اف
سلام من دوبار ای وی اف با تخمک اهدایی انجام دادم جنین اصلا لانه گزینی نکرد رحم هم نرمال بود کیست هم نداشتم ازمایشات ایمنی و انعقادی هم مشکل نداشت فقط کم خونی مینور دارم میخواستم بدونم علت سقط ها چی میتونه باشه
- ای وی اف
با سلام. خانم دکتر من 8 ماه برای بارداری اقدام کردم. پریودهای منظم و بدون درد دارم. یک کیست اندومتریوما 28 mmدر تخمدان راست هست. آزمایش هورمونی خودم و اسپرم همسرم نرمال است. نتیجه عکس رنگی نیز نرمال هست.دو دوره کلومیفن مصرف کرده و در یک دوره iuiنیز انجام داده ام.برای بارداری عجله دارم. میخواستم بدونم با آی وی اف میتونم نتیجه بگیرم یا قبلش حتما باید لاپارسکوپی کنم.و احتمال موفقیت چقدر است؟ باسپاس
- آزمایش بتا
سلام خانم دکتر من ۸ روز از انتقال دو جنین فریزم گذشته. دیروز آز پروژسترون دادم که عددش ۱۰.۹ شد و امروز بتا ۲.۳ بود. آیا انتقال ناموفق بوده؟؟ ممنون میشم زودبهم جواب بدید⚘️
- عمل پانکچر
سلام.من 34 سال دارم وشوهرم 39و دوتا دختر دارم که دختر کوچکیم 9سال داره وسال قبل یک سقط جنین داشتم وبرای پسردارشدن رفتم ای وی اف که یک بارعمل پانکچر انجام دادم برای ای وی اف وگفتند که تعداد تخمکها 3تا هست وضعیف برای PGDجواب نمیده آیا دوباره میتوانم ای وی اف کنم ممنون میشوم راهنماییم کنین
- بارداری
سلام خسته نباشید سن جنین در سونو ۶ هفته نشان داده میشود وضربان قلب وجود ندارد اما با پریودیم ۸ هفته هستم به نظرتون کدوم درسته آیا احتمال شنیدن ضربان قلب هست البته من از طریق آی وی اف باردار شدم
- حاشیه کناره راست فوندوس نامنظم است ونیاز به مطابقت سونوگرافیک دارد
عکس رنگی گرفتم نگرانم کرده این چه مشکلی داره الان حاشیه کناره راست فوندوس نامنظم است و نیاز به مطابقت سونو گرافیک دارد؟؟؟؟
- مشکل هایپرپلازی
آیا با داشتن هایپرپلازی میتوان آی وی اف انجام داد؟
- ای وی اف
من هفت روزه که ای وی اف انجام دادم ورد خواب اورگاسم شدم حالا میترسم وخیلی استرس دارم که جنین ها لانه گزینی نکنن یا افتاده باشن چیکار باید بکنم
- لکه بینی
سلام روزتون بخیر. من روز یکشنبه انتقال انجام دادم امروز صبح جمعه یعنی 6روزه که گذشته لکه قهوه ایی دیدم. لطفا راهنماییم کنید. نشانه چی هست.
- تیرویید وای وی اف
سلام خدمت خانم دکتر من تیرویید دارم می تونم باای وی اف تعیین جنسیت داشته باشم
- Ivf
سلام امروز روز ۱۴ انتقالم بود و بتا ۲ شدآیا داروها رو ادامه بدم و دوباره پس فردا آزمایش بدم؟
- تفسیر ازمایش
سلام خسته نباشید من 3 سال پیش آزمایش AMH دادم 1.7بور دو دفعه هم ای وی اف انجام دادم حالا باز این آزمایش انجام دادم 3.10 هست سوال من اینکه بعد 3 سال با دو دفعه ای وی اف مگه نباید الان ذخیره تخمدان کم شده باشه پس چرا بیشترهه؟؟ ممنون میشم جواب بدید
- ای وی اف
سلام وقت بخیر تو تبریز دکتر ماهر و باتجربه برای ای وی اف تعیین جنسیت میشناسید معرفی کنید؟ خیلی ممنون
- نازایی
S M:
من میتونم برم واسه آی وی اف پیش یک دکتر دیگه یا نه دیگه رهاش کنم و دنبال تخمک اهدایی باشم سلام سونو سه ماه پیشم ۳تا فولیک داشتم بهم قرص آسپرین فولیک اسید و ال دی داد گفت ۱۴روز بخور روز سوم بیا سونو که رفتم گفت اوضاع رحمت افتضاح آدنومیوزت بزرگتر شده وضعیت رحمت داغون ویک فولیک داری دیگه اینجا نیا بعد عید فقط با تخمک اهداییت بیا چرا مگه نباید قرص تحریک تخمدان بدن بعد بگن جواب نداده به دارو دیگه نیا - سقط جنین در هشت هفته بعلت تشکیل نشدن قلب
سلام خسته نباشید وقتی قلب جنین در ای وی اف تشکیل نمیشود مشکل از جنین؟؟؟؟ من و همسرم هیچ مشکل کروموزومی هم نداریم
- متخصص زنان وزایمان
سلام از روز دوم قاعدگی ۳ استرادیول ۱میلی استفاده کردم ولی دکتر توجه نکرده الان گفته یک قرص دومیلی که ۴عددبشه استفاده کن در صورتی که دکتر فکرکرده قبلا دو میلی استفاده کردم دوروزه انتقال دادم لطفا راهنمایی کنید
- بی بی چک
سلام من خردادسیکل میکروداشتم پونزده مهرم سیکل انتقال جنین فریزداشتم دفعه پیش روزسیزدهم بی بی چک منفی وآزمایش بتا صفر شد این سری هم بی بی امروز ۲۷ مهر روزسیزده انتقالم هست بی بی چک منفی شده آیادیده شده بی بی چک منفی ولی آزبتا مثبت شود
- ناباروری
سلام خانم دکتر خسته نباشین بخاطر ای وی اف وانتقال جنین دکتر برام استرادیول تجویز کردن من قبلا درد زانوی خفیفی بخاطر ارتروزاشتم بعد مصرف قرص درد زانوم خیلی شدید شده ایا میتونه از عوارض مصرف ابن قرص باش؟


