Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- نوجوانان
با سلام خسته نباشید شرمنده من یه سوال داشتمم من دخترم 18 سالشه . پریودای دردناکی داره و خیلیا میگن ت این سن معاینه لگن یا.. انججاممیدن برا چکاپ در کل میخوام بدونمم به چه شکله و ایا انججاممیدن یاانه ممنونم
- دکلمان جفت
باسلام من یه سقط۷هفته،زایمان۳۴هفته،یه زایمان۲۸هفته باتشخیص دکلمان جفت،یه سقط۱۷هفته باوجودسرکلاژواژینال وتشخیص دکلمان جفت وهماتوم داشتم همه آزمایشاتم خوب بوده عکس رنگی رحم نرمال،قصدبارداری دارم ولی خیلی نگرانم که زایمان زودرس تکراربشه دارویاسرکلاژ خاصی برای پیشگیری ازدکلمان وجودداره؟پیشنهادشمابرای حل مشکل من چیه،ممنون میشم جواب بدین
- سونو
سلام .. برام سونو وازنیال نوشین به خاطر کیستی که دارم.. خواستم بپرسم که توی لاهیجان کدوم سونوگرافی انجام دهم بهتر است...
- نتیجه سونوگرافی من چیست
حد تحتانی جفت تا روی Int. Osکشیده شده و کانال سرویکال با طول 41mmبسته است
- من 14ساله هستم ب خاطر تنبیلی تخمدان قرص سیبل دادن روز پنجم قاعدگی سب روز کی بخورم منضور وفتشو نمیدونم هر روز چند تا بخورم
- ۲سال تاخیر در قاعدگی دارم ۴۵سالمه دکتر قرص سیبل تجویز کرده
۲ماه پیش دکترم قرص سیبل تجویز کرد بعدروز ۵پریود بخورم اما هنوز پریود نشدم چون در حال حاضر ایران نیست امکان پرسش ندارم چطور استفاده کنم؟ ممنون از راهنماییتون
- سلام ار شب سوم پریود قرص سیبل رو مصرف کردم و خوب الان ۱۹ تا ازش گذشته و پریود شدم بازم باید تو دوران پریود قرص هارو بخورم یا نه ؟ از شب سوم پریودم دوباره بخورم؟
- بارداری
نقاط ظریف اکوژن درخشنده کلسیفیه ناشی از بارداری قبلی به بارداری جدید عوارض دارد
- اقدام به بارداری
باسلام واحترام خدمت سرکار محترم خانم دکتر نزدیکی برای باردارشدن هرچندساعت بهترین زمان برای تولیداسپرم هست که انجام شود واینکه درچرخه ی ۳۰روزه ازچه روزی شروع به نزدیکی برای باردار شدن کنیم
- ایا پلی کیست باعث ادنوم هیپوفیز میشه؟
- درمان کیست و فیبروم رحم و تخمدان
سلام،
دکتر ۳۰ عدد قرص وروژست و دو قرص مفنامیک اسید و ترنسید و هر کدوم سه ورق برای من نوشته و گفته بعد ۳ ماه سونوگرافی بگیرم.
۱- میخواستم ببینم، با اولین بار پریود (توی این ۳ ماه) این قرص وروژست رو بخورم و دو ماه بعد سونو بگیرم یا بگذارم ماه اخر که باید بروم سونوگرافی این ۳۰ عدد وروژست رو مصرف کنم؟
۲- من باید حدود سه ماه دیگه سونوگرافی برم، زمان سونو چند روز از قاعدگی باید بگذره؟ - عفونت واژن
سلام خانم دکتر عزیز.من چند وقتی میشه که کمی خارش و سوزش دارم همچنین ترشحات هم تغییر رنگ پیدا کرده کمی.در ضمن کمر درد و دو طرف لگن زیر شکمم درد میکنه .لطف بفرمائید که چه داروهایی میتونم استفاده کنم .ممنون از شما
- پرده بکارت
سلام خانم دکتر من با نامزاد خود نزدیکی کردم چیزی بنام خون و جود نداشت و کدام مانع هم احساس نکردم و اون زمان بخاطر بعضی مشکلات دکتر هم نرفتیم و حالا از این مسئله چندین ماه میگذره آیا امکان داره که حالا تشخص شود نوعیت پرده بکارت و یا اصلا وجود نداشته و یا در اثر کدام نزدیکی و یا ضربه از بین رفته باشه لطفا به جواب بدهید ممنون تان
- رز
گرامی چطور هستن؟ امیدوارم همیشه در صحت و سلامت باشید
- آی وی اف
سلام دکترم برا ای وف اف گف امپول پرپیتول باید ساعت ۵تزریق شه من ۴و۴۶دیقه تزریق کردم ابرایدز داره
- دارو
سلام خانم دکتر... آیا داروهایی که میتواند باعث جواب منفی کاذب بشوند در آزمایش بارداری، فقط در آزمایش ادرار تاثیر میگذارند یا در آزمایش خون هم تاثیر گذارند؟..
- بارداری
سلام من ۳۱ ساله هستم هفته هفت به پزشک متخصص برای مراقبت بارداری مراجعه کردم که علی رغم نبودن مشکل برام آ اس آ و شیاف پروژسترون تجویز کردن و اول گفتن برای همه تجویز میکنیم.من قبول نکردم مصرف کنم که گفتن به خاطر سنتون باید استفاده کنید آیا شما هم با این نظرشون موافقید؟ یعنی باید استفاده کنم؟
- اقدام
سلام اسید فولیک ۲ ماه قبل از بارداری چند ساعت بعد از (نهار)بخورم بهتره؟؟ دکتر برای خواهرم که با شوهرش دختر خاله پسر خاله ان گفته بین غذا بخوره بهتر اثر میکنه ولی دکتره من گفته بعد نهار یا صبحانه بخور
- عقب افتادن پریود
الان ۳۶ روز از پریودم گذشته زیردلمم درد میکنه و حالت تهوع هم دارم ولی اصلا نمیدونم چی ب چیه ن پریود میشم ن بی بی چک ج مثبته
- کپسول ترنسید ۲۵۰
سلام دکتر به من داروی ضد بارداری داده و یه دکتر دیگه هم این کپسول رو. باهم تداخل دارن نباید مصرف کنم؟


