Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام جسارتا ترشحات بعد از انتقال جنین چه نشانه ای دارد البته بعد از یک هفته انتقال و ترشحات کشدار میباشد و ادرار زیاد و زیر دل درد میکند
- ای وی اف
روزششم انتقال تست زدم منفی شدآیازودبوده
- سایز فولیکول
سلام وقت بخیر سوالی داشتم میخواستم بدونم اگر بعد تزریق آمپولهای مخصوص تخمک کشی اگر سایز فولیکول قبل عمل تخمک کشی ریز باشه این سایز فولیکول ها تا روز عمل تغییر میکنه؟بزرگ میشن یا کلا عمل تخمک کشی کنسل میشه؟
- آی وی اف
سلام من انتقال جنین داشتم وروز ۷ بعد از انتقال لک بینی دارم که با شیافت پروژسترون کمتر شده نگرانم که آیا انتقالم موفق بوده یا نه لطفا راهنمایی کنید ممنون
- ای وی اف
سلام دکتر من الا 7روزانتقال دادم از روز 5هم کمردرد دارم زیر نافم ازداخل داغ میشه میخواستم ببینم مال چیه
- آی وی اف
با سلام . من و همسرم دو بار آی وی اف انجام دادیم و ناموفق بوده . بار آخر هم بعلت مصرف آمپول گونال اف (تقریبا به مدت 14 روز . هر روز 150 واحد) هایپر شدم و جنین ها فریز شدن. گفتند که روز اول از پریود دوم مراجعه کنم. که متاسفانه آنفولانزای شدید گرفتم . سه هفته ست که مریضم و هنوز هم بعضی از روزها تب میکنم . دکتر داخلی گفت که تا 5 روز آینده خوب میشوم. که احتمالا تا آن موقع هم پریود می شوم . در این مدت ایتدا سفیکسیم و سپس آستامینوفن آنتی هیستامین و تاوانکس (لووفلوکساسین) مصرف کردم . آیا با مصرف این داروها مشکلی برای انتقال جنین و لانه گزینی پیش نمی آید ؟ یا انتقال را به ماه بعد موکول کنم ؟
- ناباروری
سلام من تو سیکل انتقال بودم دکترم بهم امپول لوپرومر ۳/۷۵زد ماه اول یود شدم بعد تزریق ولی ضخامت رحم من خوب نبود برای انتقال ماه دوم پریودیم فقط چند لکه خیلی کم قهوه ای شد و باز با مصرف دارو ضخامتم خوب نشد من اصلا مشکل ضخامت نداشتم ودیروز سونو دادم گفت کیست هموراژیک ۳۵م م زدی به نظرتون چیکار کنم پریودی هام برگرد و ضخامتم خوب بشه و ربطی به امپول داره یا نه
- سقط جنین در هشت هفته بعلت تشکیل نشدن قلب
سلام خسته نباشید وقتی قلب جنین در ای وی اف تشکیل نمیشود مشکل از جنین؟؟؟؟ من و همسرم هیچ مشکل کروموزومی هم نداریم
- کپسول اووبوست
سلام.
من ۲۵ سالمه، ذخیره تخمدان ۰/۶ و ۶ سال ناباروری دارم. همسرم سالم
امشب اخرین ال دی رو میخورم و از روز دوم پریود داروهای ای وی اف شروع میکنم.
خواستم ببینم از الان شروع کنم تا تخمک کشی کپسول اووبوست بخورم تاثیری روی کیفیت تخمک ها داره؟ - مشکل کمبود تخمک
سلام خانم دکترهمسرم آزمایش تخمک داده شش دهم نشان داده آیامشکل حل شدنی است
- انتقال جنین
سلام ۳۵سن دارم ،یه دونه فرزند پسر دارم بعداز ده سال انتقال جنین دارم بارداری قبلی ام چقدر تاثیر مثبت داره برای مثبت شدن اقدام جدیدم مشکل از شوهرم بود عمل برگشت وازکتومی انجام داده ولی موفقیت آمیز نبود به همین خاطر Icsaکه تقریبا شبیه lvfانجام دادیم
- آی وی اف ناموفق
سلام.چند روزبعداز قطع آمپول پروژسترون پریود میشویم؟ ۱۴روز پیش انتقال داشتم وامروز بتا۰/۱بود
- مشکل هایپرپلازی
آیا با داشتن هایپرپلازی میتوان آی وی اف انجام داد؟
- احتمال سقط
سلام،من در تاریخ ۱۳تیر وی آی اف انجام دادم و تاریخ آخرین پریودم ۲۷ خرداد بوده، از دیروز دچار خونریزی شدم و صبح تست بتا دادم که ۱۷۳۰ بودش.الان دچار سقط شدم یا خبر؟
- قرص استرادیول
سلام من برای ای وی اف از روز دوم قاعدگی باید روزی ۴تا قرص ۲میل استرادیول بخورم میتونم دوتا دوتا باهم بخورم
- iui و ivf
با سلام خانم دکتر ivf را در کدام مرکز یا بیمارستان انجام می دهند؟
- شیاف پروژسترون ۴۰۰ در بارداری
با سلام من هرموقع به حالت درازکش شیاف واژینال میذارم و تقریبا یک ساعت دراز کش میمونم ولی خیلی از شیاف بیرون میریزه . خانم دکتر خواستم بپرسم بعد از گذاشتن شیاف بجای حالت درازکش میتونم رو پهلو بخوابم تا جذب بشه؟چون احساس میکنم رو پهلو کمتر نشت میکنه باتشکر
- مصرف داروهای ناباروری
سلام. ممنون که جواب سوالامونو با حوصله میدین من ای وی اف کردم. الان هفته پانزدهمم. قرص استرادیول و دوفاستون روزی یکی میخورم. شیاف پروژسترون رو قطع کردم. میخوام قرصا رو هم قطع کنم. میخواستم بدونم مشکلی واسم پیش نمیاد واسه قطع داروها؟؟؟
- سلام خانم دکتر ممنون که همیشه سوالم جواب میدین همسرم کم بود اسپرم داره اسپرمش دو میلیون هست ایا میشه IVFانجام بدم نتیجه میگیرم بنظرتو میشه راهنمایی کنید لطفا خیلی نگرانم هرچی دارو مصرف میکنه هیچ فایدی نداره براش و چی بخوره براش خوبه ممنون میشم جواب بدین
- مصرف قرص استرادیول قبل از Ivf
با سلام و خسته نباشید من قرص استرادیول روزی ۲ تا میخورم و روزی ۳عدد داخل واژن میگذارم لطف از روزی که قرص را داخل وازن استفاده میکنم مایعی سفید به رنگ اب و بدون بو ازم خارج میشه میخواستم ببینم اشکال داره یا طبیعی هست ۵ روز دیگه وقت عمل انتقال جنین دارم


