Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سقط جنین
سلام تو جواب سونو گرافی زده ضخامت اندومتر درقسمت میانی به ۱۷ میلی متر و هتروژن می باشد که با توجه به شرح حال به نفع بقایای بارداری می باشد
- عفونت گوش در بارداری
من الان هشت ماه باردارم ،گوشم عفونت شدید کرده و التهاب هم داره دکتر برام قطره بتازونیت وجنتکس و قرص سفالکسین پانصد نوشته ،ایا اگه من اینا رو مصرف کنم برا بچم ضرر داره ؟!
- ماندن بقایا
سلام من 5ماه پیش سقط داشتم الان بعد دوبار پریود سونو دادم گفت نیم سی سی بقایامونده کیست 39میلی هم دارم راهنماییم کنین چیکارکنم میخوام بارداربشم
- تنگ کردن واژن
سلام .خسته نباشی.۸ماه هسیت ک زایمان کردم.بطور طبیعی.الان احتیاج به تنگ کردن واژن دارم.میخواستم بدونم عمل جراحی بهتر هست یا لابیاپلاستی؟واینکه هزینش چقدر هست؟دربیمازستان انجام میشه یا مطب؟مرسی
- سلام مادر شوهرم 50سال دارد و در ماه دوسه بار پریودمیشودودردشدیدم ازچیه
سلام مادر شوهرم 50سال داردودرماه دوسه بار پریود میشود و درد شدیدم
- اکو میومتر
اکوی میومتر هتروژن است
- بارداری
سلام خسته نباشید من در هفته سی و پنج بارداری هستم جنین خیلی کم لگد میزنه همش خلت میزنه خودشو جمع میکنه و رها میکنه هر روز صبح ها بشتر فعالیت داره بعد نهار و شام کم بعد از ظهر ها همش خوابه از وقتی که شروع به تکون کردن کرده اینجوریه تا الانم مشکلی نداشتم یعنی طبعیه از هفته بیست و هشت تا الان استخوان شرمگاهیم خیلی درد داره علتش چیست
- کیست تخمدان
سلام. من شش هفت ماهه که شکمم بزرگ شده و فکر میکردم از چاقی هست. اما حالا که احساس کردم غیر طبیعی هست سونوگرافی رفتم و دیدم یک کیست بزرگ ۳۰ سانتی تو شکمم هست که احتمالا از تخمدان راست هست. دکتر سونوگراف گفت سیستیک مولتی لوکوله است. میحواستم بدونم خطرناکه؟ درمان میشه یا چه عواقبی برام داره؟
- ذرات اکوژن معلق فراوانی در مایع آمینوتیک دیده میشود
سلام من 19هفته باردارم 15هفته خونریزی شدید لخته کردم رفتم سونو گفتن بچه سالمه یه بارم 18هفته خونریزی کردم فقط یه تکه لخته به اندازه توت فرنگی بود و 19هفته رفتم سونو گفتن در مایع آمینوتیک ذرات اکوژن فراوان هست باعث خونریزی میشه میخواستم بدونم این ذرات چیه و آیا برای جنین خطر ناک است یعنی بچه سالم نیست
- کیست
سلام وقت بخیر خانم هستم متاهل امروز تو سرویس ی تیکه گوشت سفید ک ی طرفش پوست مشکی داشت و اون طرفش چربی طور بود از بدنم خارج شد پریود هم نیستم ،چی میتونه باشه ،البته ی کوچولو درد و سوزش هم دارم کیست بوده یا چیز دیگه؟؟؟؟
- وجود مایع بین دو لایه آندومتر
سلام بعد ازرسقط سونو دادم ، نوشته تصویر مایع بین دو لایه آندومتر مشهود است ، و ضخامت تک لایه آندومتر ۳/۵ میلیمتر است میشه بفرمایید این نشانه چی هست؟؟
- ممکنه باردار باشم؟
سلام خسته نباشید.ممکن هست باردار باشم ولی پریود کامل هم بشم؟؟
- آبله مرغان و پریودی
سلام دکتر خسته نباشید من ۴ یا ۵ روزه آبله مرغون گرفتم ولی خیلی شدیده حتی داخل گلوم هم زخمه و پریودم هستم چطوری پد بزارم ؟ فقط یه سوال دیگه ؟ نیاز هست به دکتر عفونی مراجعه کنم یا آزمایش بدم
- ناباروری
فاطیما هستم شما فرمو ده اید که سنم بالاست. برا همین تخمک گذاری ندارم شما چکار پیشنهاد میدید چون وقتی ندارم برا اینکه سنم داره میزه بالا و همین که اسپرم ایام فریز شده اصفهان.
- پریودی
سلام
من زمان رابطه جنسی از کاندوم استفاده کردم. کاندوم اولی تاخیری بود ولی دومی تاخیری نبود. داخل کاندوم اولی اب منی نیومد ولی داخل کاندوم دومی اومد، دلیلش چیه؟ آیا عادیه؟ - تزریق آمپول واریوپیپتل
سلام خونریزی قطع نمی شد وکیست هم داشتم.واریوپیپتل تزریق کردم ولی خونریزی زیادترشده آخه چرا تاکی ادامه داره این خونریزی؟
- فراموش کردن دوز دارو
سلام من از روز تخمک کشی دوازده ساعت یک استرادیول میخوردم و دکتر گفت بعد از انتقال همین روند ادامه بدم که من روز اول و دوم فراموش کردم و فقط یک قرص در روز خوردم آیا مشکلی پیش میاد؟!بعد از تخمک کشی هم دوتا آمپول پروژسترون داشتم هر روز تا روز انتقال که یکروز قبل از انتقال هم باز آمپول یادم رفت؟!حالا چی میشه؟!
- بارداری
سلام بنده 39سالمه اخرین زایمانم 9سال پیش جلوگیری نمیکنم اماتاحالاباردارنشدم پریودم منظمه
- من یک کیست اکوفوری به سایز۵۶×۳۳درتخمدان راست دارم چه کاری برای رفعش باید انجام بدم
- پرسش
سلام این ماه بعد از یه وقفه دوماهه از قطع مارولین ، مجدو قرص رو برای جلوگیری از بارداری مصرف کردم.هر شب سر ساعت معین.۹ روز بعد از مصرف سکس با کاندوم داشتم .ترشحات تخمک گذاری نداشتم.امروز پنج روز از اتمام قرص گذشته و هنوز پریود نشدم.تست هم زدم منفی بود احتمال بارداری هست؟ )تو این دوماه که قرص نخورده بودم تخمک گذاری و پریودم با ده رو تاخیر شد( ممنون میشم به سوالات من جواب بدید.


