Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام در مورد امپول واریوپپتیل ۳/۷۵
من ۵۱ سال سنم هست والان حدود ۳ ماه هست که به طور مداوم پریود هستیم چند روز در ماه خونریزی معمولی وبعد چند روز خونریزی شدت میگیره که همراه لخته هست والان ۳ روز هست که امپول واریو پپتیل را زدم وخونریزی هنوز قطع نشده میخواستم ببینم چند تا از این امپول را باید بزنم تا یائسه بشم
- تاخیر در قاعدگی
سلام خانم دکتر. خسته نباشید. ببخشید من آزمایش دادم و پرولاکتینم بالا بود دکتر برام قرص باکرلین رو تجویز کردن که هفته ای نصف قرص مصرف کنم و الان یک نوبت خوردم. اما پریودم دو روزه عقب افتاده. البته برای بارداری اقدام کرده بودم ولی شنیدم این قرص باعث عقب افتادن پریود میشه. من پرودم تقریبا 28 یا 29 روزه بود و سابقه نداشت عق بیافته. آیا این قرص باعث این مشکل شده؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمائید
- سونوگذ
- بارداری
سلام من درتاریخ چهاراسفند انتقال جنین دادم باید روز سیزدهم به حساب خودم پریود میشدم اما روز شانزدهم اسفنڌ لک قهوه ای ازصبح گاه گاه میبینم وانگشتهای پام سرده هرزگاهی دل درد وکمردرد خفیف دارم به نظرتون باردارهستم؟
- بکارت
سلام خانم دکتر لبه بزرگ و لبه کوچک از هم جدا شدند و چین دار از وسط خط واژن بیرونه به نظرتون چرا اینجوریه آیا صدمه دیده لطفا جواب بدین نگرانم عذاب وجدان دارم لطفا معاینه نمیتونم برم خیلی مهمه راهمایی کنید چرا لبه از هم جدا ویه کم از خط واژن بیرونه لطفا لبه ها چین دار ند آیا سالمه
- ایا سرکلاژ شکمی جنین دوباره انتقال داد قلبش تشکیل نشد چی چطور سقط مشود
- خود ارضایی
سلام خسته نباشید
من کلیتوریس رو به مدت 5 تا 10 دقیقه از روی لباس مالش دادم و قبل از مالش یه هیجانی داشتم،ولی بعد از مالش اون حس رفت در حین و بعد از مالش یه مایع لزج بی رنگ که رگه های سفیدی داشت و تقریبا زیاد بود خارج شد. احساس انقباض رحمی و واژنی داشتم
این احساس طبیعیه؟
و موجب پارگی بکارت میشه یا خیر - سلام من قراره انتقال جنین روم انجام بشه ،گفتن اگه تیروییدت کن کاریاپرکارباشه انتقال عقب میوفته مگه نمیشه در دوران بارداری قرص تیرویید مصرف بشه؟
- مصرف دارو وارفارین
سلام وقت بخیر قرص وارفارین نازایی میاره؟
- جوش پیشانی سر سینه در کودکان ۱۱ساله چیست وآیا خطرناک است؟
- پریودی
ده رزه پریود هستن که دوتا سوزن را زدم قرص LDکه گفتید را بخورم کی این خونریزی تموم میشه ؟؟؟؟ و ایا نیازی هست که دکتر برم ؟
- سلام احتمال داره حین مصرف قرص دوفامد لکه بینی پیش بیاد
سلام خسته نباشید من الان دو دوره که دارم باامپولمنوتروپین واچ سی جی وقرص دوفامد اقدام به بارداری میکنم این سری امپولهام بیشتر کرد دکتر وسه تا فولیکول خوب داشتم از روز شانزدهم پریودی هم قرص دوفامد مصرف کردم اخرین قرص که خوردم یه لکه بینی کوچک داشتم ولی زود قطع شد الان باید چکار کنم یعنی پریود شدم یانه
- سلام خانم دکتر من دارم قرص مدروکسی پروژسترون میخورم حالا خونریزی دارم باید چی کار کنم من باید سه دوره مصرف کنم برای نامنظمی قاعدگی حالا ۹روز شده پریود شدم باید چی کار کنم ۱دونش مونده از قرص مدروکسی پروژسترون من باید از روز ۱۶قاعدگی دوباره باید دارو راه مصرف کنم حالا از ۳۰تا قرص ۹تاش خوردم ۲۱دونه مونده لطفا رونمایی کنید
- سلام خانم دکتر من دو ماه عمل تخلیه رحم وتخمدان انجام دادم ازمایش هیچ مشکلی نداشته الان لکه بینی دارم گفتم ببینم طبیعیه
- قرمزی جای بخیه بعداز دوسال و درد
سلام خسته نباشید من دوسال ونیم سزارین کردم الان دوشبه حس میکنم جای بخیه درد میکنم وقتی رفتم جای بخیه رودیدم دیدم قرمزه شده ودردمیکنه ؟علتش چیه و آیاخطرناکه؟؟؟
- قرص اورژانسی
سلام . دیشب ساعت ۱۲ رابطه حفاظت نشده داشتیم و بلافاصله ۲ عدد قرص اورژانسی خوردم. کودک سه ماهه دارم . تاریخ انقضای قرص 2023 بوده . دوباره بخورم ؟؟؟
- یائسگی زودرس
سلام. من 35 ساله هستم. متاهل،فرزند ندارم.قبلا تشخیص pco داده بودن و در 10 سال گذشته، داروهایی مثل اسپرینولاکتون، سیپروترون،فیناستراید مصرف کردم. اما از 5 سال پیش بخاطر ازدواج فیناستراید و داروهای دیگر رو قطع کردم و فقط اسپرینولاکتون ۱۰۰ روزی نصف میخوردم. از همان زمان قطع فیناستراید حجم پریودم ناگهان کم شد. البته در اون دوران استرس فوق العاده زبادی هم داشتم. نمیدونم کدوم باعث تاثیر بر پریودم شد. و دیگر هم برنگشت به حالت قبل. نگران یائسگی بودم و هر سال ازمایش هورمونی دادم که بعد از هر ازمایش پزشک گفتند در معرض یائسگی نیستی. از ماه بهمن ریزش موی شدید گرفتم و فروردین که ازمایش دادم دکتر گفتند در استانه ی یائسگی هستی. این ازمایش رو روز 4 پریود انجام دادم. ایا این ازمایش نشان دهنده ی استانه ی یائسگی هست؟ و اینکه من از 4 ماه قبل این ازمایش، قرص اگنوگل و اووسوی مصرف کردم که دارای فیتواستروژن هستند. ایا امکان دارد مصرف اون داروها در ازمایش تاثیر گذاشته باشد؟ 🙏 Fsh 9.8 miu/ml folicular phase: 3.5_9.2 ) <(estradiol 23.6 pg/ml follicular phase 30_100) ( LH 9.3 miu/ml follicular phase 2.4_12.6) (free testosterone 2.3 premenopause 0.45_2.15) (AMH 3.6 ng/ml 0.9_9.5) (Prolactine 7.1 ng/ml 1.9_25)
- نازایی
سلام خانم دکتر خسته نباشید ببخشید جنینی که فریز شده است اگه بخواهیم انتقالش بدیم چند ساعت طول میکشه تا جنین برای انتقال اماده بشه
- سلام من بعد ۱۷ سال سزارین درد شدید داره جای سزارینم
- ضربه به رحم و تخمدانها
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم ضربه های مداومی که به رحم و تخمدانها وارد شده با سونوگرافی شکمی رحم و تخمدان قابل تشخیص است؟؟


