Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- نازایی
سلام خانم دکتر عزیزدرمان دارویی شروع نکردم من در اذر ماه تخمک کشی داشتم که هایپر شدم وشما دوماه ال دی تجویز کردید که قرار بود اسفند ماه بعد از اتمام قرص ال دی بیام سونو شم که به خطر شیوع ویروس کرونا نتونستم بیام وگفتین اگه وضعیت تخمک هام خوب نباشه باید تخمک اهدایی بگیرم و۳۲ سالمه حالا موندم چیکار کنم لطفا راهنماییم کنید ممنون
- بقایای سقط
سلام من ۲هفته پیش سقط کردم و یک سری رفتم سونو بهم گفتن دیواره رحم خیلی زخیمه دکتر بهم دارو داد که برطرف شه مجدد الان سونو رفتم گفت در قسمت تحتانی میانی اندومتر کانون های ظریف اوکژن به حجم ۱/۵ تا ۲سی سی از بقایای بارداری دیده میشه، من الان خونریزیم خیلی کم شده سوالم اینه این طبیعیه با باید داروی سقط استفاده کنم؟ با با داروی معمولی و گذر زمان برطرف میشه؟
- کیست تخمدان
سلام من تخمدان کیستیک دارم ۶ ماه پیش به مدت ۲ماه پریود نشدم جواب سونو ی کیست در تخمدان راستم ویکی در لوله رحم بود آمپول پرژسترون دادن زدم پریود شدم بعد دوماه قرص ضدبارداریخوردم سیکلم منظم بود اما دوباره دوماه پریود نشدم امپولم زدم یک ماه پیش دوباره نشدم تجویز شما چه دارویی هست
- کیست
سلام من سونو دادم کیست ریز داشتم در تخمدان راست دکتر برام قرص مارولین نوشت ۲۱ عددی و پریود شدم کیستم دفع شد الان یکهفته بعد از پایان پریودم از روز چهارشنبه لکه بینی دارم😔نگرانم کرده مجرد هستم
- بارداری
سلام من سونودادم وبه من گفت ۶هفته هستی ولی فعلایک نقطه سیاهه ونگفت که مشکل داری سونوی من نرمال بوده گفت یک هفته دیگه دوباره سونوبده تاقلب بچه تشکیل شده باشه توسونونوشته int.osبسته است ویک ساک حاملگی مشاهده گردیده میشه بهم بگید آیامشکل داره سونویانه مامابهم گفته شایدحاملگیت پوچ باشه
- خونریزی و لکه بینی مثل پریودی
- لکه بینی طولانی مدت
سلام من ماه خرداد به مدت ده روز قرص پروژسترون مصرف کردم، پریودم تو ماه تیر به صورت لکه بینی شروع شد۲۶ تیر به مدت دو روز خونریزی داشتم و سپس لکه بینی ادامه داشتم. یک مرداد رابطه با نامزدم داشتم، محافظت نشده و لکه بینی نیز داشتم، ده مرداد با مراجعه به پزشک سه آمپول پروژسترون زدم ، لکه بینیم ده روز بعد قطع شد، سونو دادم مشکلی نداشت، حدود ۱۵ روز بعد آمپول پروژسترون bhcg هم منفی بود.الان ۵ شهریور به مدت سه روز گاها درد شکم دارم و هیچ ترشحی هم ندارم پریود هن نشدم هنوز...نگرانم .میشه راهنمایی کنید.از علائم پریود هست یا مسئله ای دیگه میتونه مطرح باشه؟
- سوزش دنبالچه
سلام علت درد دنبالچه که حتی نیم ساعت نمیتونم یکسره بشینم باید خودمو کج کنم استخون وسط درد میکنه چیه؟بعد ادرار گاهی اوقات سوزش هم همراه درد دارم
- عمومی
سلام... دختر ۱۹ ساله و مجرد هستم... چند روزی میشه تو ناحیه بین واژن و مقعدم ی مقدار کمی قرمز شده و دردی شبیه درد جوش صورت داره... میخواستم ببینم چیز جدی هست؟
- نازایی
سلام وقتتون بخیر من ۳۴سالمه چهارساله که اقدام به بارداری کردیم باردارنمیشم دکترر فتم میگن تخمدانهات خوبه درضمن هم کیست داشتم هم فیبروم ولی باخوردن داروکیستام افتاد ولی فیبروم هام گفتن کوچیکه مشگل نداره ولی ماه پیش واین ماه پریودیم دوروزه بود بعداز دوروز زیردلم تا چندروزخیلی دردمیگیره میشه راهنماییم کنین بگین مشگل چیه ممنون میشم
- کیست اکوفری
سلام کیست اکوفری۲۴*۲۲میلی که دارای یک کانون اکوژن جداری کوچک به اندازه ی تقریبی۳.۸میلی متردرتخمدان راست دارم برخورداراست برام توضیح میبینم ممنون
- درد بخیه های سزارین
- فیبروم کلسیفیه
سلام خانم دکتر من یک فیبروم کلسیفیه در سمت چپ دارم ودرروز ۶ شهریور پرید شدن البته دوروز قبلش لکه بینی داشتم و۱۱ پاک شدم ودوباره ۲۶ خونریزی پیدا کردم ودرحال اقدام برای بارداری هستم ایا این خونریزی ها ونا منظم شدن آن به این فیبروم ربط داره وایا باوجود آن میتوان باردار شدویا باعث سقط جنین میشه پارسال باردار بودم و۱۲ هفته سقط داشتم وبعداز اون هم عمل فیبروم داشتم
- اقدام به بارداری
سلام خدمت دکتر محترم وسپاس فراوان بابت تمام پاسخ های سوالاتمون بنده روز دوم قاعدگیمه ومیخواستم بدونم این ماه چگونه اقدام کنم بهترین روش برای اینکه این ماه باردارشم قاعدگیم هم کاملا منظم هست ۲۹روزه هست و اینکه آیا مصرف زعفران و فلفل رو ازچه روزی قطع کنم .سپاسی دوباره.
- سلام من اکوژن 15 در 7 هستش باید عمل کنم خطرناکه
- سلام دکتر .قبل از بارداری میشه کاری برای طول سرویکس انجام داد
قبل از با رداری میشه کاری برای سرویکس کوتاه کرد
- تخمدان
سلام وقتتون بخیر در تخمدان راست ماس اکوژن با دیامتر 20 میلیمتر دیده می شود یعنی چی؟؟؟
- اقدام به بارداری
سلام من دوره قاعدگیم ۲۸ روزه است چه موقع برای بارداری اقدام کنم چندروز بعد قاعدگی.
- مصرف قرص
سلام من سه ماهه زایمان کردم بچم شیر خدمو میخوره و شیردهی شبم دارم رابطه محافظت نشده داشتم میتونم قرص اورژانسی بخورم احتمال بارداری هست؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر عزیز میخواستم بدونم بنظرتون چیه بنده که سرکلاژ شکمی هستم درطول بارداری واسه اطمینان بیشتر ازسرم اینترا یاای وی ای جی استفاده کنم؟


