Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- رنگ و دکلره مو در سه ماهه اول
با سلام.خانم دکتر من قبل اینکه متوجه بارداریم شوم موهای سرمو رنگ و دکلره کردم یعنی تو سه ماهه اول.میخاستم بدونم چه اثر سویی میتونه داشته باشه و کی قابل تشخیصه؟لطفا راهنماییم کنین.خیلی نگرانم
- باروری بعد کورتاژ
سلام.دقیقا یک ماه پیش به خاطر بارداری مول ساکشن کورتاژ شدم.ترشحات تازه سفید رنگ شده از آنجایی که تا شش ماه یا بیشتر نباید حامله شد. ورابطه بدون کاندوم داشتم آیا میشود قرص ال دی خورد ودوباره دچار خونریزی شدید نمیشوم.
- آزمایش amh
سلام خانوم دکتر من ۲۳ سالمه سطح amh ام در ازمایش ۶.۵هستش روز ۲ پریودی ازمایش دادم ایا تنبلی تخمک دارم و نمیتونم طبیعی باردار بشم
- یائسگی و قرص سیپروترون کامپاند
۴۲ ساله هستم و نزدیک به دو سال هست که دچار یائسگی زود رس شدم این بار پزشک متخصص برای درمان قرص سیپروترون کامپاند را تجویز کرده اند که از روز دوم پریودی باید شروع کنم به مدت ۲۱ روز متاسفانه دچار درد در بالای معده و تهوع می شوم پس خوردن دارو با توجه به عوارض شدید دارو که در نت جستجو کردم و در مانی برای یائسگی در مورد این قرص نوشته نشده بود آیا اصلا این قرص برای درمان یائسگی مفید است ؟؟؟
- تبخال ناحیه تناسلی
سلام و عرض ادب چند روزی است دچار تبخال تناسلی شده ام و هر روز وضعیت بدتر شده بطوریکه حتی دستشویی رفتن برام به شدت دردناکه میشه لطفا راهنماییم کنیین سپاسگذارم
- بارداری
من یکماهه قرص کنکورکور واس سیتاپولرام مصرف میکنم و دراین یکماه ناخواسته باردارشدم .آیا مصرف این قرصهابرای جنین خطردارد یانه. بچه رو نگه دارم یانه؟
- اقدام برای بارداری 👶
سلام دکترجان وقتتون بخیرتنبلی تخمدان دارم 35سالمه کیست درتخمدان دارم تیروئید کم کاردارم لووکسین 50میخورم برای رفلاکس معده قرص پنتوپرازول 20میخورم مشکلی نداره برای اقدام به بارداری ؟؟؟امروز رفتم دکترتیرویید قرص ویتامین E100بهم داده، ویتامین ب6داده ،قرص کلرفنیرامین 4میلی گرم داده ،کلیدینیوم 2/5 داده ،شربت دیفن هیدرامین هم داده ضرر نداره برای اقدام به بارداری ؟؟؟؟درضمن خانوم دکتر من قرص مدروکسی پروژسترون نمیخورم خیلی اذیتم میکنه همیشه دردپریدی دارم تا6ماه خوردم ممنون ازجوابتون
- بارداری
سلام خسته نباشیدمن ۱۷هفته ۴روزم هست امروزرفتم سونوآنومالی زیربرگه سونوروکه خوندم نوشته توده اکوژن به انداره ۶۵×۲۴دارم این چی هست؟چندروزی هم لکه بینی وامروزخونریزی داشتم که دکتربهم شیاف وآمپول پرژسترون داده .حالااین چیه واسم نوشته؟
- تهوع بارداری
سلام. من دو ماه پیش رابطه داشتم با کاندوم ولی ابی داخل نرفت بعد از دوماه پریودم میشم ولی حالت تهوع و سرگیجه دارم.با بیبی چک تست گرفتم ی خط نشون داد با حرفc امکانش هس حامله باشم.لطفا جواب بدین
- تنبلی تخمدان
سلام خسته نباشی من ۲۱ سالمه کیست تخمدان ریز دارم و تخمدان هم ضعیف هست چهار ماه دکتر نرفتم شوهرم خونه نیست دو ماه قرص ضدبارداری مصرف کردم و دوماه دیگه قرص دوفاستون مصرف کردم آیا برای بارداری مشکل ایجاد میکنه
- درد
سلام ۴۲ ساله ام یکسال ودوماه پیش هیسترکتومی انجام دادم خییییلی اذیت شدم دردام زیادشون بخیه هام بعد۱۰روزنگرفته بوددوباره بستری شدم ودرمان شد حالم هی بدترمیشد به دکترم گفتم گفت ۶ماه تایکسال هم شاید اینجوری باشی...الان اصلا دردام خوب که نشده هیچ بدترم شده...جای بخیه هام اصلا نمیتونم دست بکشم ازدرد حس پارگی شکم داروهای عملم هم دردداره دردلگن وکمرم هم روزبه روز شدیدترمیشه
- خوردن قرص آسپیرین ۸۰
سلام.من هفته ی ۲۷ هستم ۳ هفته پیش دکتر برام آسپیرین ۸۰ روزی ۲ عدد یکی صبح یکی شب تجویز کرده...مشکلی نداره بنظرشما؟ ممنون
- سلول بنیادی خون قاعدگی
سلام خسته نباشید در اینترنت خوندم تزریق سلولهای بنیادی خون قاعدگی باعث افزایش ذخیره تخمدان میشود در رشت انجام میشود؟ چقدر موثر است؟ عوارض جانبی ندارد؟
- آمپول دیفرلین وآبله مرغان
سلام دخترم آمپول ضدبلوغ دیفرلین تزریق میکنه الان ابله مرغان گرفته،مشکلی نداره تزریق بشه
- سلام علیکم من در هفته ۱۲بارداری هستم برای سونوی ان تی مراجعه کردم برای جنین تشخیص امفولاکس
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیزم پمادی که واسه بخیه سزارین دادید تموم شده آیا بازم باید بخریم و ادامه بدیم ؟ واینکه چند روز بعد از سزارین میشه رانندگی کرد ؟
- قرص سیبل برای تنبلی تخمدان
سلام خانم دکتر ... من تنبلی تخمدان دارم وقصد دارم باردار شوم دیروز رفتم دکتر برام قرص سیبل نوشت که 21روز استفاده کنم نزدیک دو ماه بود که پریود نشده بودم و دیروز بعد مطب پریود شدم آیا باید دارو رو طبق دستور پزشک مصرف کنم یا بعد از اتمام پریود شروع کنم ؟
- عمل هستروسکوپی
با سلام و خسته نباشی. عمل هیسترسکوپی در بیمارستان آریا رشت انجام میشه؟ و هزینش چقدره ممنونم
- راجب رابطه مقعدی
سلام .من راجب رابطه مقعدی سوال داشتم ک آیا این رابطه ضرر داره؟؟هر چند وقت یکبار میشه این رابطرو داشت؟
- قرص جلوگیری درزمان بارداری
سلام.من 4ماهه زایمان کردم وبچه شیر میدم.چه قرص جلوگیری میتونم بخورم که رو شیر اثر نداشته باشه


