Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام من برای تعیین جنسیت کیت گذاشتم امروز صبح ساعت هفت مثبت شد میخاستم بدونم کی باید نزدیکی کنم ساعت چند ممنون؟؟
- بارداری و ترک های شکم
سلام خانوم دکتر، برای جلوگیری از ترک شکم بارداری چه پماد یا کرمی پیشنهاد میکنین؟ چون ما به طور ارثی دچار ترک های شدید شکم میشویم
- هموراژی ساب کوریونیک
سلام من هفت هفته امروز رفتم سونوگرافی ساک حاملگی نرمال بود وصربان قلب جنین منظم ولی گفتن هموراژی ساب کوریونیک حدود ۱۰ درصد کنار ساک دیده شده اگه میشه راهنماییم کنید نگران شدم
- بارداری
سلام وقت بخیر من ۲۳ شهریور نزدیکی داشتم از ۳۰ ام ترشحات قهوه ای داشتم ۲ مهر به اندازه ۲،۳روز خونریزی در حد پریودی داشتم و روز ۷ از سیکل درد زیر شکم داشتم احتمال بارداری وجود داره؟
- سقط
سلام وقت بخیر باردار بودم و در 6هفتگی سقط با قرص داشتم یک هفته بعد از سقط سونوگرافی انجام دادم و تشخیص این بود که بقایا جنین چیزی نمونده در صورتی الان 22 روز خونریزی دارم و روز 21خونریزی بسیار شدید با لخته ها خون همراه بود ... ممنون میشم راهنمایی کنید
- سوال
سلام من به خاطر عفونت واژن یه قرص فلوکلونازول ۱۵۰ مصرف کردم بعد نزدیکی داشتم واقدام به بارداری ممکنه مشکلی ایجاد کنه
- سوال در مورد زنان
سلام من دکتر دو بسته قرص سیبل تجویز کرده و گفته از روز سوم پریودی بخورم میخواستم ببینم از شب سوم تا کی باید ادامه بدم این قرص رو یه ردیف سفید ۳ردیف زرد و جعبه بعدی رو از کی باید شروع کنم
- بارداری
تصویر یک ساک بارداری درون کاویته اندومتر در سگمان فوقانی رحم فاقد رویان ودارایyolk sackرویت شد وسن تقریبی msd,-12.5mm,6w+0 d..وتصویریک کیست با جداره ایزو او۲۶*-۱۲.۵ mm ه مدرح کننده کوپورس بارداری باشد
- جراحی دندان عقل و اقدام به بارداری
سلام من جراحی دندان عقل باید انجام بدم و نوبت جراحی چند روز قبل از تایم تخمک گذاری هست .میتونم بعد از جراحی اقدام کنم و هم زمان داروها و مسکن هارو استفاده کنم؟
- بارداری
سلام خانوم دکتر من ۱۶سالمه و ده ماه هست که ازدواج کردم و امروز متوجه شدم دوماهه باردارم مشکلی برام پیش نمیاد بدنیا بیارم بخاطر سنم ؟ و اینکه من ده ماه پیش برای ازدواج بخاطر پلاکت پایین خون خودم و همسرم مشکل داشتیم برای ازدواج . جثمم خیلی کوچیکه ۴۹ کیلوم و قدم ۱۶۳. اصلا الان تو خودم نمیبینم که بچه داری کنم . میشه راهنماییی کنین
- َضرر بوی وایتکس بر تشکیل نطفه
سلام من یه سول داشتم من بعد از رابطه جنسی برای تشکیل نطفه بچه برای نظافت خونه از وایتکس استفاده کردم الان نگرانم نکنه بوی وایتکس ضرر داشته باشه لطفا راهنمایی کنید
- ریزش مو در شیر دهی
سلام خانم دکتر عزیز من نزدیک پنج ماهه سزارین کردم حدود یک ماه موهام ریزش پیدا کرده اصلا نمیریخت چیکار باید بکنم؟
- بارداری
سلام ما حدود پنج سال هست ازدواج کردیم و حدودا یک سال نیم هست به بارداری کردیم ولی دارای پریودی نامنظم داشتم که بعد ازمایش کم کاری تیروید داشتم با قرص نرمال شدهنرمال شده و دکتر برام قرص کلمفین و امپول hcgنوشت ولی چند ماهی هست بچه دار نشدم برای شوهرم هم ازمایش اسپرم نوشته که دکتر گفت نرماله
- گل شبو
با سلامخدمت شما .بعد از نزدیکی چون محافظت نشده بود قرص اورژانسی تنسی ۱/۵ استفاده کنم که اونو بعد از یک ساعت خوردم ، ۳۰ دی پریود قبلیم بوده و روز ۱۳ بهمن من از این قرص استفاده کردم پریودی منظمی هم ندارم .آیا امکان بارداری هست؟ البته در ماه های قبل برای جلوگیری از قرص ال دی استفاده می کردم .
- بارداری بعد ازسقط
آیا بارداری باوجود بقایا امکانپذیر است.یک ماهه سقط کردم نیم سی سی بقایادارم ولی هنوز پریود نشدم.
- درمورد بخیه سزارین
با سلام . من زایمان دوقلو داشتم حدود ۴سال و نیم پیش .بعد زایمان همه چی خوب بود و مشکلی نداشتم الان شروع کردم به ورزش trx حرکات کششی انجام میدم فوق العاده درد شدید در قسمت بخیه دارم که نمیتونم ادامه بدم .چیکار میتونم بکنم برای ادامه تمرینات که دردم خوب بشه؟
- سلام خانم دکتر من بعد رابطه م با همسرم فرداش شکمم خیلی درد میکنه میخواستم بدونم مشکل از کجاست
- برای اقدام بارداری
سلام خسته نباشیدمن 7ماه میشه ک اززایمان دومم ک زایمان زودرس داشتم میگذره الان واسه اقدام دوباره بارداری مشکلی نداره؟
- بارداری
سلام من هفته۶مم پس از ارگاسم بدون دخول لکه بینی صورتی روشن مشاهده کردم ایا خطرناکه؟باید چیکار کنم
- فراموشی دروسبلین
سلام وقت بخیر دو ماهه دروسبلین مصرف میکنم این ماه هنوز پریود نشدم در طول دوران مصرف هم هرشب قرصمو خوردم اما ساعتش کمی جابجا شده نهایتا دو الی سه ساعت امکان بارداری وجود داره؟؟؟


