Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من ۲۲ سالمه ودیروز انتقال داشتم دکترم فقط آمپول پررژستورون برامنوشتن که یکی روز ویکی شب بزنم هر دوازده ساعت ولی قرص استرادیول برام ننوشتن من نگرانم آیا لازم نبوده که ننوشته یا در همه ی آی وی اف ها لازمه میشه جوابم وبدین خیلی نگرانم
- امپول سینال اف
سلام من روز ۶،۷و ۸ سیکلت سینال اف زدم و ۹و ۱۰ الان ۲۶ اچ ام جی الام ۲۶ سیکلم هستم آیا باردارم ؟
- قرص
سلام خسته نباشید.میخواستم بدونم که خانم ها هم میتونن از قرض داپوکستین که برای عذر میخوام زود انزالی آقایان هست استفاده کنن.اگر استفاده بشه عوارض چیه عوارض داره.ممنون از زحماتتون
- آمپول لوپرومر وبارداری
سلام وقتتون بخیر من دوماه آمپول لوپرومر تزریق کردم و هنوز پریود نشدم و میخوام اقدام به بارداری کنم باید پریود بشم تخمک گذاری کنم اقدام کنم یا نه فرقی نمیکنه
- تعین جنسیت دختر قبل بارداری
- کلسیفیکاسیون روی کبد جنین
وجود کلسیفیکاسیون کوچک روی کبد جنین وقتی در ازمایش غربالگری همه چیز خوب بوده و در ظاهر جنین هم علایم خطر نیست نشانه ی چیست؟
- باداری
سلام ازهفته چندم بارداری نزدیکی نکنیم
- درد لگنی
سلام در اندکس چپ کیستیک اکوفری با ابعاد 62×57×55 به علت کیست تخمدان چپ دیده میشود. توده سالید کوچک هیپراکو سال آندومتریال با ابعاد 6×9 دیده میشود میشه بگید خطرناکه معنیش چیه؟
- سلام من دو ماه تو اقدام بودم تحت نظر پزشک و بعد از دو ماه گفتن اگه باردار نشدی بهت دارو میدم و بعد دو دوره مصرف داروهای مث لتروزول و کلوموفین وامپول منوترون و اچ سی جی در سونوی ماه دوم کیست با اندازه ۸۵م در ۷۳م دکتر دیدن خطرناکه؟اصلا این تجویز بعد دوماهذاقدامدرست بوده؟
سلام من دو ماه تو اقدام بودم تحت نظر پزشک و بعد از دو ماه گفتن اگه باردار نشدی بهت دارو میدم و بعد دو دوره مصرف داروهای مث لتروزول و کلوموفین وامپول منوترون و اچ سی جی در سونوی ماه دوم کیست با اندازه ۸۵م در ۷۳م دکتر دیدن خطرناکه؟اصلا این تجویز بعد دوماهذاقدامدرست بوده؟
- آزمایش خون بارداری
سلام.. خانم دکتر این در بسیاری از سایت ها گفته میشه حداکثر 12 روز بعد از لقاح هورمون hcg در خون ترشح میشه درسته و با توجه به اینکه میگن اسپرم حداکثر 5 روز زنده میماند.. پس اگر حداکثر 17 روز بعد از نزدیگی آزمایش خون بارداری بدیم.. میتونیم به نتیجه اش مطمئن باشیم
- ضخامت۱۸ اندومتر
سلام خانم دکتر به علت لکه بینی وخونریزی نامنظم سونو دا م ضخامت دیواره رحم ۱۸ بود به اضافه تعدادی میوم وکیست ...قرص جستیران۴۰ رابه مدت ۲۰روز طبق دستورپزشک مصرف کردم تا در پریود بعدی ضخامت کم شود منتها ازمایش tsh 4.98هست lh3.41 وfsh9.86 وprolactin 11.96 میباشد..ممکنه علت مشکل من تیروئید یا....باشد وبا درمان آن مشگل نامنظمی ولکه بینی وتکرارضخامت اندومتر حل بشه؟ممنون میشم راهنمایی کنید
- ممنون که جوابمودادید.اما خانم دکتر پریود من که اصلا منظم نیست فرمودین در واقع منظم است.هربار یه تاریخیه اونم روند خاصی نداره.من خیلیارو میشناسم که دقیقا روز خاصی از هر ماه پریود میشن مثلا هرماه 20ام.پس اونا چرا اینقدر دقیق و منظم هستن.سوال دیگه اینکه اگه ازمایش هورمونی انجام بدم میتونم هم زمان با مصرف دارو از لیزر استفاده کنم و اینکه پیش هر پزشکی برم واسه چندوقت دیگه بازم باید مراجعه کنم تا دوزو کم کنه.خانم دکتر ممکنه سطح هورمون به حد نرمال برسه و یا اگه کیست داشتم با دارو واسه همیشه برطرف شه؟اخه هزینه ی لیزر زیاده اگه تا 80درصدم برطرفشه راضیم فقط نگرانیم اینه که اونهمه هزینه کنم یه سال دوسال وقت بزارم واسه جلساتش بعد مدتی بازم موهای بدنم رشد کنه.خانم دکتر به نظرتون با امید به لیزر واسه برطرف شدن همیشگی شما تایید و پیشنهاد میکنین لیزرو شروع کنم؟و اینکه پزشک متخصص پوست ترجیها خانم که لیزر انجام بده و هزینشم خیلی گرون نباشه و کارش خوب باشه میشناسید تو گیلان یا مازندران بهم معرفی کنید؟واقعا ممنونتون میشم
- قرص خیلی مهممممم
سلام من ۱۷ سالمه من متوجه شدم کیست تخمدان دارم بعد به مدت یک ماه یک بسته قرص روکین و۳۰ تا پودر خوراکی اینوفولیک مکمل خوردم بعد سونو دادم دکتر گفت کیست رفع شده بعد گفتن برای اطمینان این دارو هارو ادامه بدم من الان یک بسته دیگه قرص روکین خوردم و الان پریودم شدم و مکمل ها رو هم میخورم الان من قرض روکین رو هنوز ادامه بدم یا کافیه دیکه ؟ بعد خانوم دکتر الان بعد از رفع کیست من با قطع قرص ها پریودیم مثل قبل منظم میشه ؟
- سقط جنین
سلام وقت بخیر من هفته هفت بارداریم هستش، دوهفته پیش سونو دادم دکتر ساک رو دید، قرار بود این هفته باز سونو کنن که صدای قلب رو بشنویم، اما دیشب یه لکه دیدم خیلی کم بود، از ۴ صبح با درد کمر و دل درد بیدارشدم، اسهال داشتم، چای نبات خوردم تا صبح ۸:۳۰ یه لخته از من خارج شد، بزرگ بود، سریعا به بیمارستان پارس مراجعه کردم، اونجا سونو کردم، ساک نشون نداد، خونریزی هم داشتم مثل حالت پریودی، بعد ازمایش بتا دادم بالای ۵۰۰۰ هستش، دکتر گفت دو روز دیگه بیا باز ازمایش رو تکرار کن، خیلی نگرانم، بنظر شما سقط صورت گرفته؟ الان دردشکمی دارم و کمی خونریزی، سرچ که کردم خیلی از خانمها سه ماهه اول بارداری شون تجربه خونریزی داشتن شیاف پرژسترون گذاشتن یا امپول زدن اما دکتر برای من هیچ دارویی ننوشت فقط گفت برو دو روز دیگه بیا. الان چکار کنم؟ من خیلی ناراحتم
- پریود
سلام خانم دکتر عزیز وقت بخیر من متاسفانه یه مدت به بیماری خودارضایی ناآگاه مبتلا بودم ولی الان توبه کردم ولی زمانی که خودارضایی میکردم در دوره پریودی روز سوم پریودم دو بار عمل خودارضایی رو انجام دادم و هر بار احساس کردم بعدش خون ریزی بیشتر شد و موقع خودارضایی انقباضاتی در واژن داشتم خانم دکتر خودارضایی من فقط فقط بصورت فشار دادن پاها به هم بود و به هیچ عنوان هیچ چیزی رو وارد واژن نکردم سوالم اینه آیا اگر کسی در روز سوم پریودی دوبار عمل خودارضایی رو فقط فقط به صورت فشار پاها بهم انجام بده و بهد از هر بار خون پریودی بیشتر بشه آیا به پرده بکارت آسیب میخره؟؟؟ خانم من تو روز سوم پریودم دوبار خودارضایی کردم و هربار خون ریزی بیشتر شد و به هیچ عنوان هیچ چیزی رو وارد واژن نکردم فقط فشار پاها بهم بود آیا به پرده بکارت آسیب زده این عمل من ؟؟؟ ببخشید که زیاد نوشتم یه دنیا ممنون 💗
- ناباروری
با سلام ۴سال اقدام به بارواری گردم باردار نشدم
- سلام من دو سال یائسه شدم دکتر بهم قرص استرادیول داده ایا امکان پریود شدنم هست ؟؟
- مشاهده هیپواکو بعد از عمل برداشتن رحم و تخمدان ها
سلام و خسته نباشید در سونو رحم برای من نوشته توده ی هیپواکو به قطر ۸میلی میوم وپولیپ هم دیده نشد خطرناکه آیا
- بارداری
سلام. من و نامزدم دیروز رابطه داشتیم، ایشون وقتی ب انزال رسیدن کاندوم رو در آوردن و یکی دیگه گذاشتن، لحظه تعویض کاندوم حس کردم بدنه خارجی کاندوم به آلت ایشون ک قبلا دچار انزال شده بود برخورد کرد، آیا احتمال بارداری وجود داره؟
- تیروئید
هفتهی هفت بارداری هستم وتیروئیدم کمکارهست ۶ چیکارکنم توروخداراهنماییم کنین دیروزم لکه بینی داشتم قهوه ای صبح تاشب


