Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خارش
سلام، من در هفته 23 بارداری هستم. در ناحیه کلیتوریس احساس خشکی پوست و خارش دارم. آیا می تونم از پماد تریامسینولون ان ان استفاده کنم؟ در این دوران ضرر نداره؟ با تشکر
- صاییه هاپیکو
به ابعاد۱۲میلیلیتر درجدال لترال رحم یک میلیلیتر ویا یک میوم اتی پیک هست درمانش چی هست
- گرید جنین
با سلام و عرض ادب خانم دکتر عزیزم در بهمن ماه سال گذشته 12 جنین برام تشکیل شد که در پنج بسته فریز شدند جنین ها چهارروزه فریز شدند و قبل از انتقال یک روز در بیرون از فریز ذوب میشوند و بلاست سپسی انتقال داده میشوند. بسته اول دسه تا جنین کامپکت آ فریز شده بود که یکی مجدد تنها ریفریز شد و دو تا جنین بلاست آ شد و انتقال اولم به به ساروگیتم در اردیبهشت ماه انجام شد و متاسفانه بتای 187 رو روز پانزدهم جنینم داشت و با افت بتا در روز هفده و هجده و متاسفانه از بین رفتن جنین مواجه شدم. در خرداد ماه مجدد دو جنین کامپکت آ بسته دوم بلاست آ شد و پنج روزه به ساروگیت جدیدم انتقال داده شد و متاسفانه بتای روز پانزدهم عدد دو یعنی منفی بود الان خانم دکتر عزیزم برام یک بسته دو عددی کامپکت آ فریز دارم یک بسته دو عددی کامپکت بی و یک تک عددی کامپکت آ و یک بسته 1عدد کامپکت بی و دو عدد هشت سلولی آ فریز دارم . آیا شانسی با این جنین ها برای مثبت شدن برایم هست. خانم دکتر عزیزم وقتی کامپکت آ فریز شده بلاست آ میشه و منفی میشه آیا شانسی هست کامپکت بی چهار روزه فریز شده یا هشت سلولی آ فریز شده چهارروزه هام مثبت شن. واقعا موندم با کدام یک از این بسته های جنین هام شانسم بیشتر خواهد بود.
- زنان
سلام بارداری باوجود مشکلات کمر و اگر مهره های کمر ازهم جداباشن وجود داره یا خیر
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید من حدود پنج روز از عمل سرکلاژ شکمیم با لاپاراسکوپی میگذره دو سه روز اول خونریزی نداشتم ولی بعدش خونریزی کردم در حد پریودی ایا این خونریزی طبیعی هست؟ چه مدت طول میکشه دوران نقاهت؟
- پریود
سلام خانم دکتر من ۱۸ سالمه و پریودام نامنظم بود دکتر زنان برام قرص سیبل تجویز کردن بسته اولشو که خوردم هم زمان با اخرین قرص سفید بدون هورمون پریود شدم. الان بلافاصله باید بسته دوم رو شروع کنم؟
- ایاsoled را باید جراحی کرد
من در تخمدان چپsolid به اندازه۵ سانتیمتردارم ایا حتما باید جراحی کنم
- سقط جنین
سلام خسته نباشید پنج روز پیش سقط داشتم،دکترسونوگرفت گفت بقایا داره،بهم قرص ال دی هر۱۲ساعت داده وگفت بعد ال دی قرص متیل بخورم،الان درد زیر شکمم خوب نشده وهمچنان درد دارم،خواستم بدونم این طبیعیه؟بقایا خودش دفع میشه؟ممنونم
- ببخشید خانوم دکتر. خیلی میترسم. دوتادیگه هم امپورنوشتن برام بنظرتون برم بزنم یانه صبرکنم هنوز. توروخداراهنماییم کنید. خیلی استرس دارم همش کارم شده گریه و غصه خوردن چون مشکل بزرگی دراین مورد دارم که نمیشه اینجامطرح کنم
خا
- Ismerd meg a Chicken Road népszerű játéksite-on biztonságosan : véleményünk.
Különleges kaszinójátékot keresel? Jó hír, a Chicken Road tökéletes választás.Egyedi gyártó által alkotott Chicken Road vicces témát és bónuszokat kínál.Játékmenet és hangulat Lépj be egy csirkés kalandot, ahol a szárnyasok kockáztatnak. Ez a Chicken Road lényege.A grafika élénk, komikus részletekkel. A hangzás szórakoztató légkört teremt.
A Chicken Road előnyei
A lehetőségekben a Chicken Road izgalmas funkciókat kínál. Várható:Különleges pörgetések
Véletlenszerű szorzók
Dinamikus rács
Vicces WildokA játék során esélyed van különleges animációkat.Hol találod a Chicken Roadot?
A Chicken Road helyszínei a Chicken Road játékra? Itt a válasz: biztonságos kaszinók Chicken Road a katalógusukban.Ilyenek:
Energy Casino
ellenőrzött platformokon
tökéletes a Chicken Roadhoz.Chicken Road vélemény
Összegzésként szórakoztató.Erősségek
Kiváló animációk
Egyedi hangulatFigyelmeztetések:
Kaszinónként változó RTPRöviden a Chicken Road meglepő kaland. - درد زیر شکم
سلام خانوم دکتر خسته نباشید خانوم دکتر مامان من د در حال انجام پرتودرمانیه درد زیر شکم داره به سمت راست تمایل داره اما نمیدونم دلیلش چیه یبوست هم چند بار گرفت
- لاپارسکوپی هیستروکتومی
سلام من شش سال پیش ابدو مینو پلاستی انجام دادم به علت دوره های پی درپی ناچار به هیستروکتومی هستم آیا شما هیستروکتومی به روش واژینال انجام میدید؟ بدون لاپاروسکوپی به خاطر حفظ نتایج ابدو مینو چون با روش لاپاروسکوپی چند سوراخ روی شکم ایجاد میشه گذشته از اون طبق گفته ی جراح پلاستیک دستگاه لاپاروسکوپی قادر به ورود نیست و ناچار باید از برش روی شکم استفاده بشه آیا شما تجربه ی هیستروکتومی درمورد شخصی که ابدو مینو انجام داده دارید ؟ تا جایی که من مطالعه کردم هیستروکتومی به سه روش انجام میشه که یکی از اونها واژینال هست که تاکید جراح پلاستیک من هم استفاده از این روش هست پیشاپیش یک دنیا ممنون
- علت خارش دست وپا بعد از lvf
سلام خانم من امروز روز ۹انتقال هستش و از امروز شدیدن خارش ودرد بدن گرفته میشه بدونم از چیه وچه دارویی مصرف کنه که مضرر نباشه
- عدم تعادل هورمون ها
سلام من دختری۲۷ ساله و مجردم یه ساله ک پریود نامنظم دارم اکثر اوقات عقب میوفته ریزش مو هم دارم بعضی موقع ها تکرر ادرار و یبوست هم دارم تازگیا از زیر بغلم یه غده ی چرکی هم دراومده اشتهامم کمی بیشتر شده بعضی موقع ها هم صورتم جوش میزنه. فعلا به پزشک مراجعه نکردم اون طوری ک سرچ کردم فهمیدم ممکنه از عدم تعادل هورمونی این مشکلات پیش اومده باشه میخواستم نظر شماروهم بدونم واینکه به پزشک زنان مراجعه کنم یا متخصص غدد.وآیا درمان میشم؟
- آزمایش
negative for intraepithelial lesion or malignancy. moderate inflammatory process fungal organisms morphohogically consistent with candhda spp با عرض سلام . جواب آزمایش پاپ اسمیر. ممنون از لطف شما برای پاسخگویی .
- سونوی دفرمه بارداری
سلام وقت بخیر سونوی بارداری دادم ۷ هفته و یک روز ساک کمی دفرمه بود با واکنش طبیعی قلب جنین هم تشکیل شده با حساب پریدد خودم هم دو روز تفاوت داشت یعنی چی؟امکان سقط وجود داره؟ بارداری سوم بدون سقط ۳۳ سالم هست ممنونم
- عدم پریود و رحم هتروژن
سلام خانوم دکتر در سونوگرافی روز ۱۲ اندازه رحم۳۶×۷۸ دارای اکوی میومتر مختصر هتروژن می باشد . ضخامت اندومتر ۵.۸ mm است. دوناحیه اکوژن well defind در درجه اول مطرح کننده پولیپ به ابعاد 3×5.5 mm و ۲.۵×۴ mm درکانال سرویکال دیده می شوند که هردو توسط پایک عروقی ظریف به دیواره متصل هستند. دکترم برای پولیپ ال دی و اسپرین تجویز کردن ک دارم مصرف میکنم و حین مصرف این سونو رو دادم وضعیت خیلی بد و خطرناک هست؟ رحم هتروژن یعنی چی؟
- نا باروری
سلام خانم ۴۸ ساله دیگه نمیتونه باردار بشه
- سلاموقت بخیر. کرم مترونیدازول در چهار شب استفاده کردم. در شب پنجم که عادت شدم ارش دیگه استفاده نکردم. و تا الان که به مدت دو شبه دارم ارش استفاده می کنم ایا باید پنج شبه دیگه ادامه بدم یا نمی خواد. و شوال دیگه اینکه طی این دو شب بعد استفاده از این پماد ترشح قهوه ایی تیره ازم خارج میشه. دوره درمان رو ادامه بدم یا خیر.
- سقط جنین
هفته ۵ بارداری بودم،با لکه بینی و درد شکمی متوجه بارداری شدم،ولی خودبخود سقط شد،موقع سقط فقط یک روز خونریزی داشتم بدون لخته...آیا کامل سقط شده؟
A Chicken Road előnyei
A lehetőségekben a Chicken Road izgalmas funkciókat kínál. Várható:Különleges 

