Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آندومتر تری لاین
سلام ،اگر حاملگی خارج از رحم داشته باشیم در سونوگرافی آندومتر تری لاین دیده میشود یا اکوژن یا ربطی بهم ندارد ؟
- طول سرویکس
سلام خسته نباشه من هفته ۲۰بارداری هستم طول سرویکسم ۲۵الی ۲۶گفتن حالاسوالم اینه که من حتمن بایدعمل سرکلاژروانجام بدم؟
- بارداری
سلام دکتر تیر کشیدن واژن در هفته ۳۳ چیه . دراز کشیدم اصلا درد نمیکنه ولی وقتی راه میرم یا پهلو ب پهلو میشم میمیرم دیگ
- جواب سونوگرافی
یک ناحیه اکوژن درآندومتربه ابعاد۱۱*۱۰*۹وحجم 0.5cمشاهده شده یعنی چی
- سلام. ایا میشه هم از پماد واژینال استفاده کردم.. هم اقدام ب بارداری بود؟؟؟
باسلام من کم کاری تیروئید دارم و ۳.۴ سالی هست قرص لووکسین مصرف میکنم الان مدتی هست متوجه شدم پرولاکتین بالا دارم که ۵۲ هستش علائمی جز جلو افتادن پریود ندارم که اون هم چون قصد اقدام دارم دکتر برام دوفاستون تجویز کرد. وبرای پرولاکتین یک ماه دوپاگولین ۲ عدد قرص هفته ای نصف مصرف کردم میخواستم بدونم پرولاکتین باعث سقط هم میشه
- بارداری
با سلام. ماه اول بارداری هستم. آیا لیزر موهای زائد برایم ممنوعیت دارد؟ چهار دوره از لیزرم مانده.
- طول سرویکس
سلام.طول سرویکسم ۳۱هست آیا خطرناکه؟احتمال سرکلاژ وجود داره؟
- بارداری
سلام خسته نباشید ماه پنجم بارداری رو تموم کردم از ابتدای بارداری هرشب اسپرین ۸۰ استفاده کردم اما امروز هنگام شستشوی صورت و بینی یهو خون دماغ شدم خیلی زیاد ...به مدت ۱۵ دقیقه طول کشید تا شدتش کم شد...چیکار باید انجام بدم ؟
- حاماگب
پرولاکتبن خانمم 46 هست آیا احتمال حاملگی وجوددارد یاخیرممنون
- سلام من سونوگرافی داخلی انجام داده وسایز مولکل ۱۷میلی بود و میخوام بدونم باید سایز مولکول چند باشه تا آزاد شه برای تخمک گذاری وبارداری
- زایمان زودرس
من سابقه س بار زایمان زودر۲۴ و۱۸ و۲۰ هفته دارم بار اخر با وجود سرکلاژ نموند بعد هیستروسکوپی شدم معلوم شد سپتوم نسبتا بزرگی دارم ک برداشته شده ودهانه رحمم خیلی کوتاه دکتر گفت اقدام کنم اما جواب مطمنی در مورد اینکه این اتفاق تکرا نمیشه نداد لطفا بگید من اگ باردار شدم وسرو کلاژ هم بشم باز هم احتمال داره زایمان زودرس بشم یا اینکه چون سپتوم برداشته شد کمک میکنه ک بچه دیگه فشار نیاره ب دهانهی رحم خواهش میکنم جواب بدین؟
- ادامه سوال قبلی مدت زمان زنده ماندن اسپرم در رحم
ادامه سوال قبلیم که درمورد مدت زمان زنده ماندن اسپرم در رحم پرسیدم علت اینکه اون سوال پرسیدم این بود که چون جنین های قبلیم سقط شدن و مشکل ژنتیکی داشتن ترسیدم مثلا بیماری اونها در اثر وجود بقایا در رحم به این جنین هم ربط داشته باشه واسه همون پرسیدم چون اطلاعی در این زمینه ندارم ببخشید اگر سوالم علمی و منطقی نیست به علت نگرانی درمورد اینکه آیا جنین مشکل داره یا سالم این سوالات میاد ذهنم.
- لک بینی به جای پریود
با سلام . خسته نباشید من خانمی 26 ساله هستم و پنج ساله ازدواج کردم. از ابتدای سن بلوغ نامنظمی پریود داشتم. پیش دکتر رفتم برای معاینات اقدام به بارداری.دکتر غدد پس از دوسال درمان گفت میتونی اقدام کنی و ویتامین دی تری1000 برای کم کاری تیروییدم داد. دکتر زنان فولیک اسید داد و یه سری آزمایش و سونو. بعد یک ماه که این قرصا رو خوردم الان به جای شانزهم شهریور، نوزدهم پریود شدم اما فقط دو روز لکه قهوه ای خیلی کم دیدم و تموم شد، توی این ماه جلوگیری طبیعی داشتم. روز 22 شهریور بی بی چک گذاشتم منفی بود. من هیچ زمانی قبل از این اینجوری نشده بودم که فقط لک ببینم. آیا بخاطر قرص های جدیدمه؟ تازه دو روزه هم دکتر زنان بهم متفورمین 500 داده میخورم. آیا حامله ام؟
- سوزش زیر شکم در بارداری
سلام ببخشید امروز زیر شکمم میسوزه ۲۰ هفته باردار هستم علتش چی می وونه باشه
- لکه بینی
سلام، منقرص دروسبلین ۲۱ دونه رو مصرف کردم و رسیدم به ۷تا قرص سفید دارونما، و الان ۳ روزه ک دارم دارونما رو میخورم ولی پریود نشدم، فقط در حد خیلی کم رنگ لکه بینی قهوایی کمرنگ داشتم آیا این بهمعنی بارداری میباشد یا طبیعیه؟ و بگم که دست نامزدم به پیشاب الوده شد و زد به واژنم آیا احتمال بارداری هست؟من قرص دروسبلین ک بالا گفتم رو از روز چهارم پریودی مصرف میکردم
- اقدام به بارداری
سلام با عرض خسته نباشید من الان حدود ۲ الی ۳ ماه است ک دارم قرص دوفاستون مصرف میکنم و اقدام به بارداری کردیم دکتر این قرصو برای تنظیم قاعدگی و بارداری داد ماه اول قبل اتمام قرص لکه بینی داشتم تا روزی ک قرص تموم شد پریود شد همون روز و اینکه این ماه بعد از چهار روزقطع پرود شدم و پرویودم فقط چهار روز بود ما اقدام به بارداری کردیم به نظرتون این قرص جواب میده؟
- تعیین جنسیت
سلام. میخواستم بدونم مشاوره تعیین جنسیت هم انجام میدید یا خیر. و اینکه چقدر احتمال موفقیت وجود داره. ممنون
- تیتر بارداری
سلام من سه روز بعد از تاخیر در پریودی آزمایش بارداری انجام دادم و عدد بتای من ۲۵۷ بود آیا این عدددر این هفته از بارداری طبیعی هست؟
- فتق ناف
سلام خانم دكتر وقتتون بخير من پارسال شكمم خيلي درد ميكرد سونو دادم گفت پارگي ناف داري به اندازه ٥ميلي و بايد جراحي بشه به دليل كرونا انجام ندادم تا دو روز پيش با ضربه اي كه به شكمم وارد شد از درد دوباره رفتم دكترو سونو كه در سونو گرافي دكتر گفت من پارگي ناف نميبينم و فتق ناف هست اندازه بين ٢تا٢/٥ميلي كه دكتر جراح به من گفتن احتياج به عمل نداره حالا ميخواستم از شما سوال كنم اگر بخوام بذارم باردار بشم بعد بارداري عمل كنم مشكلي نداره يا اول بايد عمل كنم بعد اقدام به بارداري كنم ممنون ميشم بنده را راهنمايي كنيد متشكرم
- بارداری
سلام ٫میخواستم بدونم آیا کسی یا شما ب صورت قانونی سقط جنینی ک مشکل داره انجام میدهید ؟؟


