Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریود
آیا اگه پریود بشیم از رابطه های قبل پریود امکان نداره باردار شده باشیم
- سروصدا
س خانم کارشناس من هفته سی دوبارداری هستم مغازه جلوخوونمون روتخریب کردن صدای زیادی بود من داخل خونم بودن آیابرای جنینم مشکلی ایجادمیکنه؟
- اقدام به بارداری
خانم دکتر ۱۷ سالمه نزدیک یک سال میشه برای بارداری اقدام کردم سونوگرافی دادم نرمال بود قاعدگیمم منظم بود دوماه پیش ۹روز تاخیر داشتم ماه قبلم دوباره ۹روز تاخیر داشتم الانم ۷ روز تاخیر داشتم ۲الی۳ماهی قرص اهن استفاده کردم و همین طور قرص اسید فولیک الان هنوز نتیجه نگرفتم همسرمم مشگلی نداره لطفا راهنمایی کنید باید چیکارکنم
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر چرا ما سرکلاژ شکمی کردیم ولی باردار نمیشم آیا سرکلاژ شکمی تاثیر داره توی باردار نشدن چون قبلاً خیلی زود باردار میشدم اولین اقدام ولی الان ۷ماه هست بعد از سرکلاژ شکمی ولی باردار نشدم
- بارداری
سلام خسته نباشید من خانمی ۲۱ ساله هستم و کیست تخمدان دارم دارو استرادیول والرات مصرف میکنم این ماه حین رابطه زیر شکمم سفت میشد و درد داشتم و بعضی وقت ها هم احساس تهوع میکردم ولی دیروز حین رابطه پریود شدم احتمال بارداری وجود داره
- کیست اندومتریوز
سلام خانوم دكتر كيست اندومتريوز دارم اصلا اذيتم نميكنه و درد ندارم ولي الان فقط لگنم درد ميكنه تير ميكشه نظرتون ميفرماييد؟
- تفسیر آزمایش خون بارداری
سلام.. من چند روز پیش آزمایش خون بارداری دادم در جواب عدد هورمون بتا 7 بود.. در برگه آزمایش در قسمت نتیجه نوشته بود عدد زیر 10 یعنی منفی و بین 10 الی 25 مشکوک.. و دکتر گفت طبق این آزمایش تو باردار نیستی... ولی در اینترنت و سایت های پزشکی نوشته عدد زیر 5 یعنی منفی و عدد بین 5 الی 10 یعنی مشکوک.. من گیج شدم.. باید چیکار کنم.. یعنی آزمایشگاه مشکل داره؟
- قطره ویتاگنوس
سلام خانم دکتر من ۲۶ سالمه و مجردم تقریبا ۷ ساله که حجم خونریزی پریودم کم شده ،دوره هام منظمه و ۲۸ روزس ولی حجمش کم شده و از ۵ روز رسیده به دوروز یک و نیم یا دو روز خونریزی دارم و روز سوم قطع میشه و روز چهارم هم یکم لکه بینی دارم همون سالی که این مشکلو پیدا کردم سونوگرافی انجام دادم که نرمال بود و هیچ مشکلی نداشتم ،آزمایش های پرولاکتین، اهن، کمخونی، تیرویید و ویتامین دی هم انجام دادم که همش نرمال بود حالا سوالم اینه میتونم از قطره ویتاگنوس استفاده کنم؟ این قطره کمک میکنه که خونریزیم دوباره مثل قبل بشه و زیاد بشه و اینکه آیا عوارضی داره یا نه؟ ممنون
- کدام دکتر؟
سلام خسته نباشید۳۰سالمه ۴ساله اقدام میکنم ولی باردارنشدم. دوبار iuiکردم. بدون علته ناباروریمون. لطف میکنید پزشک متخصص مرتبط با مشکلمون معرفی کنید برایivf?
- کیست
باااااا
- کیست و فیبروم داشتم ودر ضمن نازایی دارم
سلام دکتر من کورتاژ کردم یکماه پیش و جواب پاتولوژی chronic active polypiod cervicitis هستش يعني چی ......بیماری من طبق این پاتولوژی چی هستش وایا خطرناک هست؟
- تخمک گذاری و عفونت
سلام من هفته ۲۴دایم ترشحات دارمبوی بد دکترمترانیدازول اموکسی سیلین میدبهم تامیخورم خوب قطع میکنم شروع میش اشکال ندارخودم دوباره شروع کنم انتی بیوتیک مرتب بخورم
- نزدیکی
سلام .در زمان پریود اگه ارضاع بشم بدون نزدیکی کامل میتونم
- زگیل تناسلی
سلام ادرس دکتر برا زگیل تناسلی مردان در رشت میخوام
- ال دی
سلام کودک 9ماهه شیر میدم میتونم از قرص جلوگیری ال دی استفاده کنم تاثیری در کیفیت وکمیت شیر داره
- بارداری
چه موقع بعدارسقط برای اولین بار میتوانم قرص ضد بارداری مصرف کنم؟
- قرص جلوگیری
سلام خسته نباشید من مجردم چندین سال برای تنظیم قاعدگی قرص روکین استفاده میکنم آیا در سن ۴۵ سالگی ایرادی ندارد ادامه بدم قبلا دکتر گفته بود دوماه بخور چند ماه فاصله خاستم ببینم اشکالی ندارد در۴۵ سالگی ادامه بدم
- سلام خانمی ۲۴ ساله هستم یه پسر دارم
سلام وقت بخیر من هفته قبل دوعدد قرص اورژانسی۵/ ۱ خوردم قصد بارداری ندارم بعد یه هفته پرید شدید همراه با لخته دارم این دارو هارو مصرف میکنم دزوسپیتیو- مفنامیک اسید-ترنسید- شربت فربولین
- باردار نشدن
زنم باردار بود ولی بخاطر اینکه بچه مشکل داشت مجبور شدیم سقطش کنیم، ولی الان بعد از شش ماه میشه زنم باردار نمیشه میشه بگید الان چکار کنم
- خونریزی غیرطبیعی پریود
سلام وقت شما به خیرسه ماه ونیم اززایمانم میگذره سزارین شدم بعدازچهلم قرص ضدبارداری لویتودمیخورم بعدازاولین ماه مصرف قرص خونریزی خیلی شدیدداشتم قرص وکه شروع کردم قطع شدهنوزده روزنگذشته دوباره پریودشدم اول لکه بینی وبعدپریودبااینکه دارم قرص میخورم مشکل من چیه این اولین باره که اینطورمیشم ۴۳سال هم سن دارم


