Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من در حین خوردم قرص مدروکسی پروستوژن پریود شدم برا ما منظمی پریود بهم داده بودمن الان دو هفته پربودن پریودیم تموم نمیشه چیکار کنم با تشکر از شما
- من دو ماه ای یودی گذاشتم خون ریزیم قعط نمیشد رفتم در آوردن الآنم هم خون ریزیم شدید چیکار کنم قطع بشه
- مشاوره
سلام خانم دکتر من مجردم به دلیل خونریزی زیاد هیستروکپی شدم و جواب پاتولوژیم اندومتر با اتیپیک هست، سه ماه قرص مجسترول بهم دادن، الان تو دوره یک ماهه استراحت هستم. خیلی نگرانم اصلا با قرص امکان داره خوب بشم
- آزمایش بارداری
سلام. خانم دکتر من آخرین بار 28ام ماه قبل با شوهرم رابطه داشتم و رابطه محافظت نشده بود و من شک کردم ک شاید باردارم، دیروز رفتم آزمایش خون یعنی 13 روز بعد آخرین نزدیکی.. و در آزمایش میزان هورمون hcg را نوشته بود نگاتیو یعنی منفی.. حالا میخاستم بدونم میشه به نتیجه این آزمایش اطمینان کرد.. یا زود رفتم؟.. لطفاً کمک کنید.. خیلی استرس دارم..
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید من حدود پنج روز از عمل سرکلاژ شکمیم با لاپاراسکوپی میگذره دو سه روز اول خونریزی نداشتم ولی بعدش خونریزی کردم در حد پریودی ایا این خونریزی طبیعی هست؟ چه مدت طول میکشه دوران نقاهت؟
- فیفول پلاس
سلام آیا قرص فیفول پلاس برای پیش از بارداری و ماه های اول بارداری ضرری برای جنین داره سپاس
- زگیل
سلام خسته نباشید من ۱۶سالمه یه برجستگی صورتی پایین واژنم زدم ایا زگیله
- عفونت/قارچ
سلام لبه ی سمت راستم قسمتی که به زیر پوست کلیتوریس متصله التهاب داره لبه پف پفی شده و ما بین دوتا پوست لبه ها که التهاب داره فرو رفته و یه رگ که خارش ه داره دیده میشه واین رگ یکم سفید ایا خطرناک است؟ حس میکنم عفونت یا قارچ است اما زیر پوست است و داخلی و بیرونی نیست خیلی نگرانم
- سلام خانم دکتر من دو ماه عمل تخلیه رحم وتخمدان انجام دادم ازمایش هیچ مشکلی نداشته الان لکه بینی دارم گفتم ببینم طبیعیه
- بارداری
باسلام.من حدود یک ماه ونیم است که موقع نزدیکی جلوگیری ندارم.به دلیل تزریق آمپول ضدبارداری که یک بار تزریق داشتم اون هم ماه نهم سال قبل پریود نمی شدم.الانم حدود یک هفته میشه درد زیر شکم دارم ویکی دوبار هم لکه بینی خیلی کم به رنگ قهوه ای داشتم .الان میخام ببینم همون پریودی هست یا نه .ایا ممکن هست باردار باشم.ممنون از راهنمایتون .
- پریود نشدن
سلام خسته نباشید، ببخشید من تو این ماه 4.5 بار رابطه جنسی داشتم با همسرم که همشون از کاندوم استفاده شده بود و حتی پیشگیری طبیعی ام انجام دادیم، الان سه روزه که پریودم عقب افتاده اما از یک هفته قبل دردهای کم زیرشکمی و متورم و درد پستان داشتم، ایا اینا نشونه بارداریه؟
- سلام من کیست تخمدان دارم کیست ریز دکتر برای قرص کلوفین داده که از ۵قاعدگی شبی ۲تا بخورم خیلی یا گفتن اگه کیست تخمدان داشته باشی کیست بزرگ تر میشه باقرص کلوفین آیا راسته
- استفاده همزمان کلومیفن ولتروزول
سلام خداقوت من میخوام باردار بشم واین سومین بارداری منه دوتا قبل به دلایلی سقط شدند ومن تیروئیددارم کم کار میخوام همزمان کلومیفن ولتروزول روباهک استفاده بکنم برای دوقلو آبی باامیدبخدادسنمم ۴۰ساله امکان داره راهنماییم بکنید امشبم شب سوم پریودیمه
- مصرف قرص سیپرونرون کامپاندو ادامه خونریزی
سلام خسته نباشید 39 ساله ام ریزش موی شدید داشتم و جوش روی باسن به پزشک مراجعه کردم قرص سیپروترون کامپاند تحت نسخه پزشک از روز اول پریودی خوردم ولی همچنان خونریزی من ادامه داره و پاک نشدم ایا مصرف را ادامه دهم؟
- آمپول ۳ماهه
سلام من آمپول ۳ماهه ز دم ماه اول مشکلی نداشتم ماه دوم خونریزی کردم ۲هفته میشه رفتم دکتر قرص مفنامیک وکلی ویتامین وقرص ترنسید۲۵۰ داده به نظرتون قطع میشه خونریزیم یانه
- عدم رشد سینه ها
سلام خانم دکتر ,,خسته نباشید ,,دخترم دوسال پرید شده وسیزده سالش هست ولی اصلا سینه هاشون رشد نکرده ومانند سینه دختر 5ساله میماند "میخواستم بدونم ایا به حالت نرمال میرسد ویا نیاز هست بررسی هورمونی شود ,,بسیار یپاسگزارم
- بارداری با ال دی
سلام وقت بخیر ۶ ماه ال دی برای جلوگیری از بارداری استفاده کردم.این ماه استفاده نکردم و روز دهم سیکلم که لکه بینی هم داشتم نزدیکی داشتم ولی بصورت طبیعی جلوگیری کردم الان بیست و سه روز از نزدیکی گذشته و دیگه نزدیکی نداشتم و سه روز از موعد پریودم گذشته و پریود نشدم.بیبی چک هم منفی بود.ممکنه بعد از گذشت ۲۳ روز بیبی چک اشتباه نشان بده.ضمنا به بچه هم شیر میدم.ممکنه دیر شدن پریود از عوارض قطع ال دی باشه؟ ممنونم از وقتی که میگذارید.
- اقدام به باردااااری
سلام خانم دکتر من روز۱۴پریودیم ۲تا آمپول hcgزدم که ۳ساعت قبل از آمپول نزدیکی کردم و۳۰ساعت بعداز امپول نزدیکی داشتم بعداز اون دیگه اصلا نزدیکی نداشتم امکان داره من بارداربشم آیا اقدامم کم نبوده؟؟ ممنون میشم لطف کنید زود جوابمو بدید خیلی اضطراب دارم
- سنوگرافی
پس درمان میوم های کوچک ۱۴ م مثلا. چی هست دکتر برای اینده بچه دار شدنم مشکلی پیش نمیاد
- داروی لوپرمر
سلام من حدود یک سال یا دو سال از امپول لوپرمر میگذره که مصرف کردم مرتب داخل بهت میرم خسته میشم زودی عصبی میشم و تا الان عادیه پریود نشوم؟


