سلام.معمولا درزمان پریود مورد انتظارمشخص می شود.می تواند باپریود منظم ویاغیرمنظم همراه باشد.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- زنان
سلام چندتا جوش سر سفید کنار واژنم از بیرون هست که سوز میزنه چه دارویی استفاده کنم تشکر
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید ایا همزمان باسرکلاژ شکمی پساری گذاشته بشه اشکال نداره؟بنطرتون هردوباهم باعث موفقیت بیشتر باردار نمیشه؟
- قرص ترنسیدباعث میشه تخمک گذاری کنیم
خونریزی شدید داشتم دکتر بهم کپسول ترنسید دادآیاباوجود این کپسول امکان تخمک گذاری است یاخیر
- سپاس فراوان
سپاس فراوان بخاطر پاسخوگویی به سوالاتم بنده اولین پزشک محترمی میبینم در تمام عمرم دلسوز و پاسخگو کاش تمام پزشکان از شما درس اخلاق یادبگیرن ... خداعمرباعزت نصیبتون کنه
- تغذیه
هفته نوزده بارداریم ندونسته توبارداری جگرخوردم ایاضرری برای بچه داردوباعث نقص درجنین میشه
- دردپا بعد پریود
سلام خانم دکتر خسته نباشید من حدود دو روزه پریودم تموم شده ولی پای سمت چپم خیلی بشدت درد میکنه و چهارماهه اقدام برا برا بارداریم ممکنه ازون باشه یا عفونت گرفتم؟؟؟۲۳ سالمه و یک فرزند دارم پنج سالشه و چهارماهه ک هنوز باردار نشدم چک نکردم خودمو آیا عادیه ک باردار نمیشم چون پنج ساله جلوگیری داشتم میشه راهنماییم کنید میخوام زودتر باردار بشم چیکار باید بکنم
- بیماری های زنان
سلام وقت بخیر خسته نباشید، ببخشید جواب سونوگرافی گفته که ضخامت آرومتر ۱۰ میلی مترمشاهده شد،و ضخامت بین دولایه آندومتر۸ میلی با توجه به اینکه من ۴۹ سال سن دارم و دوسال هست تقریبا یائسگی رو دارم دوباره خونریزی شروع شده واین سونو در دوران خونریزی گرفته شده میشه لطفا راهنماییم کنید گفتن باید تیکه برداری کنیم 😔🙏
- درد ناحیه کلیتوریس
سلام خسته نباشید من 15سالمه مدتی پیش قبل از قاعدگی با لمس کلیتوریس دردی حس میکردم و در دوران قاعدگی رفع شد اما بلافاصله بعد از تموم شدن قاعدگی دوباره اغاز شد اما شدت درد هنگام لمس کردن کمتره و خونریزی نداره چک هم کردم چیز غیر طبیعی به چشمم نخورد تا الان رابطه ای نداشتم علتش چیه؟دردش همیشگی نیست میره و میاد فقط هم در صورت لمس کردن حس میشه.سوزش و خارش هم ندارم
- آزمایش خون بارداری
سلام.. خانم دکتر این در بسیاری از سایت ها گفته میشه حداکثر 12 روز بعد از لقاح هورمون hcg در خون ترشح میشه درسته و با توجه به اینکه میگن اسپرم حداکثر 5 روز زنده میماند.. پس اگر حداکثر 17 روز بعد از نزدیگی آزمایش خون بارداری بدیم.. میتونیم به نتیجه اش مطمئن باشیم
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز روز هفت پریودی نزدیکی از پشت داشتم و یه مقدار مایع در آن قسمت ریخته شد احتمال بارداری وجود دارد؟
- فیبروم رحمی
سلام. من دچار فیبروم رحمی هستم.خانم دکتر سه عدد آمپول واریوپپتیل تجویز کردن .اولین دوز را تزريق کردم اما دو هفته بعد از تزريق پریود شدم در حالی که نباید میشدم. لطفا راهنمایی فرمایید که این قاعدگی نشانه چیست؟سپاس
- کیست اکوفری
سلام خسته نباشید در یک سونوگرافی لگنی یک کیست اکو فری به ابعاد 32 دیده شد برامن خطر داره
- منظور از اکوژن درموید احتمال حاملگی یا نطفه هست؟
- پولیپ رحم
با سلام من خونریزی شدید داشتم دکتر گفت پولیپ رحم است و در مطبش کورتاژ کرد و قرص دوفامد تجویز کرد که از روز چهاردهم مصرف کنم ولی بعد از شش روز مصرف دوفامد دوباره خونریزی ام شروع شد دکتر گفت دوفامد رو قطع کن و دزوسپیترو تجویز کرد اگر این قرص رو بخورم خونریزی ام قطع میشه؟
- ناباروری
سلام خانم دکتر خسته نباشید.من ۱۹ سالمه و دو ساله ازدواج کردم و باردار نشدم.دکترم درخواست عکس رنگی داد انجام دادم.جوابش نوشتهشده( نقص پرشدگی کاذب در کویته رحم همراه با جابجایی در گرافی های سریال دیده میشود که مطرح کننده حباب هوا است)میشه توضیح بدین یعنی چی؟
- تنبلی تخمدان
سلام خانم دکتر من از بهمن ماه سال قبل پریود شدید می شدم دکتر رفتم مدروکسی پروژسترون بهم داد از روز دهم پریود شبی دوتا 5 میل بخوردم از همون موقع پای چپم ورم می کنه و درد دارم آیا بخاطر همین دارو هست ممنونم
- بارداری
سلام خسته نباشید من در هفته سی و پنج بارداری هستم جنین خیلی کم لگد میزنه همش خلت میزنه خودشو جمع میکنه و رها میکنه هر روز صبح ها بشتر فعالیت داره بعد نهار و شام کم بعد از ظهر ها همش خوابه از وقتی که شروع به تکون کردن کرده اینجوریه تا الانم مشکلی نداشتم یعنی طبعیه از هفته بیست و هشت تا الان استخوان شرمگاهیم خیلی درد داره علتش چیست
- کیسه آب
سلام خانم دكتر عزيز من كيست بارتولند خالي شد الان بعد از ١ماه درد داشت و مثل ترشح با خون اآبه خارج شد امكان نداره كيسه آب باشه كه ؟ همون بارتولند خالي شده ديگه؟
- مصرف قرص سیبل
من این ماه قرص سیبل رو شروع کردم برای جلوگیری از بارداری ار روز سوم قاعدگی اگر رابطه محافظت نشده داشته باشم امکان باداری هست؟ البته سالهاست که رابطه محافظت نشده نداشتم . ممنونم از پاسخگویی
- فیبروم رحم
سلام وقت بخیر.7سال پیش جراحی باز فیبروم 8سانتی اینترامورال داشتم.خودتون جراحیم کردید.اون موقع 16سالم بود.4ماهه که اقدام به بارداری کردم اما هنوز باردار نشدم.ممکنه دچار چسبندگی باشم؟یا مشکلات دیگه ای که مربوط به عوارض عملم باشه و توی بارداریم تاثیر بذاره؟سونوگرافی مرتب انجام میدم مشکلی ندارم.


