Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام لیزر قبل بارداری از اقدام به بارداری جلوگیری میکند؟
- سونوی واژینال بدون کاندوم در مطب پزشک آیا امکان داره از قبل استریل شده باشه؟
- سلام وقتتون بخیر من دو ماهی سفر به آمریکا اومدم ماه اول پریودم قطع نمید تا ۳ هفته دکتر به من قرص استرادیول ۵/. تجویز کردن برای ۱۵ شب من پریودهای منظم ۲۶ روز داشتم الان ۱۰ روز گذشته و پریود نشدم حامله هم نیستم باید چه کنم ؟ ممنون از راهنماییتون
- کم شدن خونریزی در قاعدگی
سلام خانم دکتر من فیبرون دارم که رحم وتخمدانمو گرفته پزشکم میخواهد عملم کنه وهمه رو دربیاره قرار بود این ماه عمل بشم که تست کرونا دادم متبت بود وگفتن ۱ماه دیگه عمل میشید از اونجای که خیلی خیلی خونریزی شدید دارم چه داروی مصرف کنم که این ماه پریود نشم تقریبا ۱۰روز دیگه پریود میشم خواهشا راهنمای کنید سنم ۴۴هست فقر آهن شدیدم دارم
- لابیاپلاستی
سلام خانمدکتر من ۳۲ سالمه و مجرد هستم.یه مدت به نوار بهداشتی حساسیت داشتم برای همین دچار حساسیت در واژنم شده بود که باعث متورم شدن شده بود اما الان خوب شده اما شکل ظاهری بیرون واژنم تغییر کرده و شل و چروک شده. میخواستم بدونم با لابیاپلاستی ظاهرش تغییر میکنه. و هزینش چقد میشه؟
- درد لگنی
سلام در اندکس چپ کیستیک اکوفری با ابعاد 62×57×55 به علت کیست تخمدان چپ دیده میشود. توده سالید کوچک هیپراکو سال آندومتریال با ابعاد 6×9 دیده میشود میشه بگید خطرناکه معنیش چیه؟
- خونریزی پریودی
سلام.بعلت خونریزی شدید پریودی سونو دادم که گفتن رحم با اندازه 104در57زده واندومتر ب ضخامت10,9میلی و با نمای هتروژن و حاوی نواحی سیستیک کوچک است خیلی میترسم میشه راهنماییم کنید ی دنیا ممنون
- سالیددرپستان
تصویر کانون هایپواکو با مارژین میکرولوبوله در ابعاد3 در12 میلی متر که به نظر میرسد سالید باشد در پستان،شما این سوال رو جواب دادین وگفتین خطرناک نیست ونیاز به پی گیری دارد این یعنی چی یعنی مجدد باید سونو بدم چه پیگیری شما صلاح میدونین ممنون میشم راهنمایی کنید
- برای سزارین در رشت به کدوم دکتر مراجعه کنم
خانم دکتر بهناز شرف الدین سلام برای سزارین به کدومیکی از دکترهای زنان و زایمان رشت مراجعه کنم دکتر مرضیه مهرافزا دکتر سمیرا شیاری دکتر نگار غلامعلی نژاد دکتر آپامه آذر پیرا
- واژینو پلاستی و پرینو رافی
سلام میخوام بدونم خانوم دکتر شرف الدین سابقه جراحی زیبایی واژن رو دارن؟
- پریودی
با سلام ۲۷سالمه ۴سال پیش زایمان سزارین پیش خودتون داشتم که چند دقیقه بعد زایمان که به بخش اومدم دچار خونریزی زیاد شدم که گفتید رحمم شل شده بود. در حال حاضر قند و ترویید دارم. حدود یک سالی فقط تایم پریودی چنان دردی تو شکمم و جای بخیه هام میوفته منقبض میشه که حس میکنم الان میمیرم خییلی ببخشید ولی وقتی بتونم همون لحظه مدفوع کنم یا باد معده خارج کنم این درد آروم میشه. ولی تو اون لحظه این دوتا کار سخت ترین کار دنیا برام. خواستم بدونم باید چیکار کنم بابت این موضوع؟
- سونوگرافی واژینال و درد تخمدانهت موقع پریود
سونوگرافی روز ۶ سیکل انجام شد.رحم دارای ابعاد ۹۱ در ۵۳ در ۵۹ میلیمتر میباشد اکوی رحم هتروژن شده که به نفع رحم آدنومیوز میباشد بزرگترین میوم رویت شده به صورت اینتر امورال در میوتتر خلفی به قطر ۱۲ میایمتر میباشد .آندومتر نمای عادی داشته و به ضخامت ۵ میلیمتر طبیعی دیده شد تخمدان راست دارای ابعاد ۲۳ در ۱۴ و تخمدان چپ ۲۰در ۱۹ میاشد در تخمدان چپ تصویر کیست ساده به قطر ۱۵ میلیمتر ( فولیکول ؟) و در کنار تخمدان راست تصویر پارااورین کیست به ابعاد ۱۲ در ۱۴ رویت شد مایع آزاد در کلدوساک خلفی رویت نشد.
- بیماری
سلام خانم دکتر من ۲۰سالمه ..مادربزرگ من(مادرپدرم)سرطان سینه دارن من وخواهرم همش این استرسو داریم که خدایی نکرده ماهم به این مریضی مبتلا بشیم میخواستم ازتون بپرسم این مریضی ارثیه؟یا فقط ازطرف خانواده مادری یه ارث میرسه؟
- سونوگرافی رحم و تخمدان ها
با سلام در سونو انجام شده مشخص شد رحمم خیلی عقبه .پریودی های فوقوالعاده دردناکی دارم .کمردردهای زیاد.وکیست تخمدان .چه اقدامات درمانی میتونم انجام بدم
- عکس رنگی بعد از سرکلاژ شکمی
سلام خانم دكتر عزيز، من ٨ ماهي ميشه كه به دليل زايمانهاي زودرسم، سركلاژ شكمي كردم. چند ماهي گذشت و باردار نشدم، براي چك كردن لوله هاي فالوپ ديروز عكس رنگي گرفتم ، مسيول عكس رنگي از كاتتر استفاده نكرد، با وسايل فلزي عكس رنگي گرفت، شديدا خونريزي و درد برام ايجاد شد. خانم دكتر نگران بخيه هاي سركلاژ هستم، امكانش هست بخيه ها باز شده باشن؟ يا آسيب ديده باشن؟
- زنان
سلام بارداری باوجود مشکلات کمر و اگر مهره های کمر ازهم جداباشن وجود داره یا خیر
- شیاه
با سلام. من 4 روزه فریز انجام دادم زخم و عفونت داشتم. دکتر بهم شیاف مترونیدازول داده اینو کی باید مصرف کنم و اینکه چه مقدار؟
- توده سفت در نوک سینه
با سلام دختری ۳۷ ساله و مجرد هستم. از ۱۳ سالگی دچار رفلکس معده شده و به مدت۱۲ الی ۱۵ سال بطور مداوم داروی متوکلوپرامید و رانیتیدین مصرف میکردم. از ۲۰ سالگی متوجه شدم ترشحات شیری از هر دو سینه دارم که ناشی از مصرف مداوم داروهای معده بود. پس از ۵ سال مصرف دارو را به کلی قطع کردم و هر ۶ ماه یکبار سینه ها را از نظر ترشحات و وجود توده بررسی میکنم که متاسفانه کماکان ترشحات ادامه دارند. ولی هیچکدام از علائم مربوط به هایپرپرولاکتینمی را ندارم.چرخه قاعدگی تقریبا منظم ۲۴ الی ۲۵ روزه - تاری دید ، ترشح غیرمعمول واژینال و موهای زائد ندارم - حدود یک سال است که دچار ریزش موی شدید شده ام . و از ۶ ماه پیش توده سفت و سفید رنگی تقریبا به قطر ۲ میلیمتر در نوک سینه سمت چپم پیدا شد که بعضی از روزها(حوالی روزهای تخمک گذاری) باعث سوزش و خارش نوک سینه ام میشود . گاهی اوقات هم درد به هاله و عمق سینه میرسد. لطفا راهنمایی بفرمایید از نظر شیوع و خطرات احتمالی این نوع توده نیاز به چه اقداماتی دارد؟ پیشاپیش از راهنمایی و لطف شما سپاسگزارم.
- خونریزی سقط جنین ۲ ماه ازسقط میگذره وهنوز قطع نشده بعد سقط کورتاژ شده
- خونریزی زیاد
دوتامفنامیک اسید را برای خونریزی زیاد میتونم( یکجا( بخورم


