Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کیست یونی لوکولار
سلام من کیست یونی لوکولار ب دیامتر ۴۵ م م درتخمدان چپ دارم آیا با دارو رفع میشه یا نیاز ب جراحی هست؟ من نامزد دارم و میخام ازدواج کنم خاستم ببینم مشکلی برای بارداریم ایجاد میکنه؟ ممنون میشم پاسخ بدید
- قرص ترنسید
سلام خسته نباشی یه راهنمایی میخواستم از خانم دکتر من ۳ ساله ازدواج کردم رفتم دکتر برای اقدام به بارداری گفتن کیست داری دارو دادن گفتن رف شده عکس رنگی هم گرفتم گفتن مشکلی نداری الان ماه پش رفتم پیش یه یه دکتر دیگی قرص متفورمین و ویتا گنوس داده ماه قبل تاریخ پریودم ۱۹ بود ۱۱ تیر شدم این ماه هم باید ۱۱ میشدم ۳۱ تیر شدم من چه کار کنم مرسی ج
- زنان
سلام خانم دکتر خسته نباشید .برای کیست سینه هام متخصص جراحی عمومی ویتاگنوس و پومگا ۵ برام تجویز کردن .قبل از خوردن قرصها پریودیم منظم بود تقریبا ..اما دوماه خوردم ۳ هفته یکبار پریود شدم دوباره یک ماه نخوردم مجدد سه هفته ای پریود شدم منتها با این فرق که طولانی شد یعنی یک هفته لک بینی داشتم و یک هفته پریود که شد دو هفته درگیر پریودی بودم دوباره به خوردن شروع کردم بازم ۳هفته ای پریود میشم آخرین بار ۱ بهمن پریود شدم و امروز صبح نوزده بهمن ترشح ام یکم خونی بود احتمالا تا یکی دوروز آینده پریود میشم .چکار باید بکنم .میترسم قطع کنم و همش پریود باشم .که البته عفونت باکتریایی هم دارم که دارم درمان میشم افلوکسیر ۳۰۰ و مترونیدازول و پماد مترونیدازول ۱درصد و دالاواگ هم مصرف میکنم ..که قبل اونم یک بسته آنتی بیوتیک دیگه دکتر داده بود بهم برای عفونت و چندتا پماد دیگه ..و غده لنفاوی کشاله رانم هم قابل لمس شده بود
- سلام من دیشب فراموش کردم قرص دوفامد و بخورم سومین شب بود امروز صبح خوردم بعدیش و امشب بخورم یا فردا
- بارداری
سلام .وقت بخیر ببخشید س سوال داشتم لطفا کمکم کنید ..من ماه پیش ۳بار در۹و۱۱ و۱۴ سیکل ماهانم امپول هاش سی جی زدم سیکل ماهانم ۲۸ روزس الان دو روز از سیکلم گذشته ازمایش بتا دادم ۱ در اومدبی بی چک هم منفی بود ممکنه باردار باشم؟
- بارداری
برای بچه دوم میخوام باردار بشم،بچه اولم اتیسم داشت بچه دومم اتیسم میشه؟ ممنون
- سقط به علت ایست قلبی
سلام من سقط به علت ایست قلبی در هفته هشتم داشتم که جنین تا شش هفته رشد داشت بعد از ده روز سونو واژینال بقایا ۸×۱۵ نشان داد الان قرص ال دی و مترژن میخورم به نظر شما با پریودی دفع میشه
- توده
باعرض سلام وخسته نباشی خدمت شما من توده اکوژن باابعاد23×31درتخمدان سمت چپ دیده شده میخاستم شماراهنماییم بفرمایید
- درد مقعد در پریود
سلام
زمان پریودی زیر شکمم تا پشتم ،تا در مقعدم درد مگیره یعنی تا حدی درد میگره که سمت چپم هم درد میگیره تا به پشتم درد میگیره شیاف رکتاملیس و کرم نیواشا رو هم استفاده کردم اما الان که نوبت دوم پریودم شده دوباره همین دردها به سراغم آمده ،سنو ازم گرفت دکتر گفت مشکلی از لحاظ تخمدان نداری حالا نمیدونم.که چکار کنم
من در زمان پریودیم مقعدم بشدت درد میگیره دردش خیلی زیاده که یااز شیاف استفاده میکنم ویا از قرص نوافن
- پریود نشدن
سلام نمیدانم چرا هرچی سوالم ومیپرسم توی لیست سوالات نیست.لطفا جواب سوال منم بدید ممنون، امروز دقیقا ۶۰روز از آخرین قاعدگیم میگذره روز ۴۸آزمایش دادم بتا۹بود وجواب منفی همون روز وروز بعدش چهارتا آمپول پروژسترون تزریق کردم ولی پریود نشدم باز روز۵۵ بی بی چکم منفی شد وروز۵۶ دوباره آزمایش دادم وبتا0.12شد ومنفی بود الان دوازده روزه از آمپول میگذره وپریودم نشدم به نظر شما خیالم راحت باشه که باردار نیستم وبرای باز شدن قاعدگی چکارکنم ممنون از صبر شما و وقتی که میگذارید
- زایمان طبیعی
:احتمال زایمان طبیعی ، بعد از دو سزارین چقدره ؟آیا میشه طبیعی زایمان کرد ؟
- سالید
سلام شب بخیر مادرمن درمثانه تومورسالی solid به اقتار 40*40*50*دیده شده میشه بفرمایید این توده چیه ایا خطرناکه یاخیر
- زخم رحم
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر.من میخوام واسه بارداری اقدام کنم رفتم معاینه گفتن زخم بزرگی دارم کرم واژینال ومترونیدازول نوشتن برام.آیا بادارو خوب میشه؟واینکه این زخم چقد برای بارداری مشکل ایجادمیکنه؟
- مصرف قرص فلوکونازول
سلام وقت بخیر بنده به مدت یک هفته سوزن و خارش شدید واژن داشتم که از قرص فلوکونازول استفاده کردم یک کپسول و سه روز بعد یک کپسول دیگر و هر ۱۲ ساعت یک عدد مترانیدازول ۵۰۰ و پماد کلوتریمازول یک درصد و بعد از چهار روز پریود شدم یا لکه بینی بهتره بگم.دلیل رو میخواستم بدونم برای چی هست .سپاس
- قرص پردنیزولون
سلام. دو هفته ای هست قرص یک چهارم پردنیزولون ۵۰ بعد از صبحانه میخورم و توی این دوهفته لکه بینی دارم.ایا باید قرص رو قطع کنم یا ضرری نداره؟ ۱۷ روز از قرص باقی مونده؟
- مصرف قرص استرادیول و پروژسترون
سلام من ۹ روزه انتقال دادم . از نه۹ روزه ک من بجایی اینکه قرص استرادیول و هر ۱۲ ساعت بخورم روزی یکی میخوردم و بجاش قرص ب کمپلکس میخوردم .تاثیری ک بر جنینم نداره ؟؟
- پولیپ رحم
سلام دکتر من ۱۱ ماهه اقدام به بارداری کردم عکس رحم گرفتم filling defect در سرویکس دیده شد جهت احتمال پولیپ برام سنوواژینال نوشتن که ۴مین روز پریود انجام دادم پولیپی دیده نشد، اما متخصص زنان تو مطب سنو برام انجام داد گفتن سگمان تحتانی پولیپ دارم باید هیستروسکوپی کنم حتی سایزشم نگفتن برگه سنو هم بهم ندادن ایا جراحی ضروریه؟ تاثیری رو باردار شدن داره؟ من باید چیکار کنم
- پولیپ آندومتریال
سلام من توی سونو گرافی واژینالم پولیپ اندومتریال رویت شده.... این به چه معناست و راه درمانش با دارو حل میشه؟ روی باردار شدن تاثیری میزاره؟
- نازایی
سلام من قبلا جلوگیری طبیعی میکردم الا چهار مهمه جلوگیری طبیعی نمیکنم و پیش بزشکم مراجعه نکردم برای اقدام بارداری پریودم نامرتبه تا آمپول پرژسترون ی قرص اوژانسی نخورم پریود نمیشم لطفا راهنماییم کنید چطور زودتر حامله شم
- دارو غیر مضربرای سرماخوردگی بعد از ivf
با سلام من ۵ روز ivfکردم امروز روز ۵ متاسفانه سرماخوردگی شدید گرفتم که عطسه زیاد میکنم.میتونم آنتی هیستامین و سرما خوردگی و استامینوفن استفاده کنم بدتر از این نشم


