Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ماستیت گرانولوماتوز
سلام من حدود یک سال هست که ماستیت پستان دارم. با انتی بیوتیک و قرص پردینوزول تحت درمان هستم. گاهی دکتر داروهامو قطع میکنه ولی بعد از چند ماه دوباره چرکی میشه. گاهی هم دردهای خیلی شدید در ناحیه سینه دارم. خواستم بدونم علت درد چیست. چون یک بار طی چند روز درد شدید داشتم که بعد متوجه شدم سینه ام چرک کرده. ایا هربار که درد دارم دلیلش چرکی شدن سینه ام است؟ راهی برای اروم شدن دردم هست. و لطفا بگید این پروسه درمان تا چند سال ادامه داره. و ایا بهبودی کامل حاصل میشود:؟
- علاعم بارداری
سلام علاعم بارداری درشیردهی چیه الان گریودمن 4 روز عقب افتاده چی خوبه مصرف کرد تاپریودشد
- سرکلاژ
سلام ببخشید من خواهرم حاملس پنج ماهشه دکترا گفتن ک بچه خیلی پایین اومده بعدش گفتن ک سرکلاژبرا رحم میکنیم ک فشارنیاره بعد نمی تونیم بگیم که بچه می مونه یا نه میخواسم بدونم ک اگ سرکلاژکنه آیا بچه می مونه؟؟
- پرده بکارت
سلام خسته نباشید.من ب مدت یک سال خودارضایی مالشی انجام دادم.ب ماما مراجعه کردم جهت معاینه ک گفتن سالمم پردم ازنوع هلالی کنگره ای هستش.من وقتی خودمو ت اینه نگاه میکنم لبه پردم صاف نیستش و انگار پارگی های خیلی کوچیک در حد یک میلی متر داره.خیلی نگرانم ک ماما تشخیصش اشتباه بوده.میشه شما کمکم کنین بگین ک ممکنه پرده بعلت خودارضایی مالشی اسیب ببینه؟؟؟؟واینکه چرا لبه پردم صاف نیس علتش چیه ممکنه پردم اسیب دیده باشه؟؟؟؟لطفا لطفا جواب همه سوالامو بدین.باتشکر
- پریود
سلام من هرماه۳۰پریودمیشدم و ماه پیش ۸بعداتمام پریودم یه رابزه داشتم ک منی وارد نشد امابازقرص اورژانسی لونژیل خوردم و۶روبعدش یعنی ۱۳ پریودشدم به مدت ۴الی۵روز ک لکه نبود اماازپریودسبک تربود امروز که ۱۵هس پریودنشدم فعلاو بی بی چک زدم منفی بود.احتمال باردارب هس؟
- قرص ضد بارداری
با سلام من 8 سال است قرص ال دی مصرف می کنم در حال حاضر چاق شده ام آیا می توانم به مصرف ال دی ادامه دهم. ممنونم
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید من دوتا زایمان زودرس تو هفته های 24و25داشتم که دوتاش با سرکلاژ واژینال انجام دادم حتی بارداری دومم تو هفته 13با نخ مرسلین و حلقه سپاری همزمان گذاشتم و کاملا استراحت مطلق بودم ولی تو هفته 22که میرسم دهانه رحم تا سر نخ باز میشه و بآ درد و انقبیاض به بیمارستان مراجعه کردم و بچه ها مو از دست دادم دوتاشون هم مکونیومی بودن من برای بارداری بعدی باید چکار کنم آیا سرکلاژ شکمی میتونه کمکم کنه؟
- هماتوم در بارداری
سلام خسته نباشید من در هفته ۱۳بارداری هستم هفته ۸رفتم سونو بهم گفتن یک هماتوم تو کیسه اب هست ک کمترازیک چهارم ساک بارداری رو گرفته دکتربهم شیاف داداستفاده کردم البته بدون خونریزی بودم الان سونوntرفتم میگن هنوز هماتوم هست ب ابعاد12*30چقدر خطرناکه چکارکنم خیلی نگرانم؟؟؟
- کیست
سلام،کیست اکوفری mm۲۸ یک ماه دارو مصرف کردم، اما پریودیم نا منظمه و لخته های خونی زیادی میبینم مشکل خاصی است؟
- سقط مکرر
سرکلاژ شکمی ایا بعدش نیاز است که تو حاملگی استحراحت مطلق باشیم یا نه؟
- دوفاستون
سلام دکتر به من قرص دوفاستون داد که بخورم بدلیل تنبلی تخمدان گفت روز ۱۵ پریودیت شروع کن بخوردم من ۶روز از پریودیم تموم شد دوباره خونریزی پیدا کردم یعنی روز ۱۳ ایا باید دوفاستون بخورم یا نه
- سلام خسته نباشید من مشکل نازایی داشتم رفتم دکتر بهم قرص دوفاستون داده اما داروخانه طریقه استفاده را نوشته فقط نوشت میشه راهنمایی کنین
سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما. دختر ۱۷ ساله هستم پریود نمیشدم تو ازمایش سونوگرافی فقط pco بود و دکتر برای دوماه قرص دوفاستون تجویز کردن و گفتن ورزش کنم تا زمان مصرف قرص منظم پریود میشدم اما الان ۴ ماه نشدم ایا باید دوباره مصرف کنم تا چه زمانی؟ بادنیای از تشکر
- سلام من۳۸سالمه توهفته ۲۳بارداری به خاطر کوتاه بودن طول سرویکس عمل سرکلاژ شدم الان هفته ۲۵روتموم کردم ،امروز کمی خونریزی داشتم بادردکمر
- سقدجنین
سلام من یه ماه ۸هفته باردارم بچم هنوز۵ماهشه چه جوری سقدکنم
- روز تخمک گذاری
سلام من ۸ تیر پریود شده بودم و این ماه هم ۷ مرداد پریود شدم روز تخمک گذاری من کعی هس؟ و این که برای پسردار شدن کعی باید اقدام کرد؟
- کیست سینه
سلام ببخشید من دختر 30 ساله هستم مجرد. در سینه سمت راستم ضایعه هیپواکو هیتروژن با قرار عرضی 4*7.5 میلی دارم. این یعنی سرطان؟ باید چکار کنم ک دردش کم شه و از بین بره خانم دکتر
- لیزیک وبارداری
سلام خواهرم عمل لیزیک کرده الان می خواد باردار شه خطری داره یه هفتس عمل کرده
- بلوغ دیر رس
سلام خسته نباشید من الان بیس سالمه و علاعم بلوغ ندارم فقط موهای زاعد دارم ازمایش و سنوگرافی کردم ازمایشم ک سطح هورمونام خیلی پایینه سنوگرافی هم ک تخمدان خیلی کوچیکن نه پریود شدم و ن سینه رشد کزده من الان زیر نظر متخصص زنان و متخصص غدد در تهران هستم متخصص غدد بهم قرص یدفولیک کلسی تریول 60 روکین تجویز کردن ک الان دوشب هس ک من مصرف میکنم ولی دکتر زنان بهم قرص استرومارین دادن ک شبی دوتا بخورم ب مدت پونزده روز ولی پریود نشدم اما سینه هام یکم حالت برامدگی شده و دست میزنه درد میکنن و ترشح زیاد میبینم و بعد بهم دکتر زنان ام ار ای نوشتن ک قراره برم انجام بدم راهنماییم کنید لطفا خیلی نگرانم
- سلام خانم دکترمن فتق ناف دارم الان قصدبارداری دارم پیش جراح عمومی ومتخصص زنان هم رفتم ولی جواب قطعی نگرفتممیشه راهنمایی کنید؟؟؟سوال بعدفتق نافم سونوگرافی رفتم ۷میلیمتر
سلام خانم دکتر ۲۱ سالمه و وقتی در توالت میشینم لابیای داخلی من انگاری از داخلی واژن بیرون میزنه و دیده میشه آیا طبیعیه این شکل از واژن ؟
- سقط۱
سلام من ۳۹ سالمه سال ۹۹ زایمان داشتم سزارین ، سال بعد باردار شدم تا هشت هفته قلب جنین تشکیل نشد مجبور به شدم، سال بعدش هم باردار شدم سونو انجام دادم گفتن ساک حاملگی دفرمه تو هفته پنجم که بعد ۳ روز خودبخود سقط شد میشه راهنماییم کنین چیکار کنم


