Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- نازایی
سلام خانم دکتر بخشید استفاده از پماد تریامسیولون ان ان (برای سوزش وخارج استفاده کردم)در زمان اقدام به بارداری مانع رسیدن اسپرم به تخمک نمیشود؟؟؟
- آزمایش ادرار بعد از پاپ اسمیر
سلام خانم دکتر !وقت بخیر!میخواستم بدونم مشکلی نداره که بعد از پاپ اسمیر آزمایش ادرار بدم?
- متخصص زنان وزایمان
سلام من یک ماه پیش عمل کیست تخمدان انجام دادم ولی هنوز درد دارم و همش سر درد دارم از بعد عمل سه روزه پیشم پریود شدم خیلی شدیده این درد تا کی ادامه داره
- پریودی
سلام خانم دکتر خسته نباشید من خواستم بدون خوردن چیز ترشیو لبنیات درزمان پریود باعث نازایی یا عفونت میشه
- لاپاروسکپی
باسلام لطفا این سونوگرافی رو تفسیر بفرمایید ،یک توده کیستیک حاوی ذرات و سپتومهای اکوژن به ابعاد ۷۰ در ۷۱ میلیمتر منطبق بر فضای کولدوساک خلفی دیده شد( بسیار سپاس گزار م لطفا در صورتیکه مقدوراست سریع جواب بدهید
- بکارت
صلام بنده ی مدتی با مالش کلوریتوس و بدون دخول خودارضایی میکردم... چند سال پیش هم یک نفر به من تجاوز کرد و دخول کامل از سمت مقعد داشت حدود 7 باری به من تجاوز کرد حدود 9 یا 10 باری هم سکس لاپایی بدون دخول داشتم چند ماه پیش با نامزدم سکس از جلو ولی دخول کامل نبوده حدود 2 یا 3 سانتی دخول داشته که خونریزی نداشتم دقیقن سال 96 در مدرسه مون به ما گفتن که این میز رو بلند کنید به طبقه بالا ببرید که چون خیلی سنگین بود همون لحظه خونریزی داشتم و مارو بردن پزشک قانونی و بررسی کردن اما تازگیا که تحقیق کردم روش بررسی به اون شکلی که پزشک برای من انجام داد نبوده و نیست و بدون دادن نامه به من گفتن مادرزادی ندارم وقتی با یه مشاور چت آنلاین داشتم و قضیه رو بهشون گفتم گفت امکان داره برای لذت و سو استفاده جنسی پر تون زده باشه چون نامه ای بهم ندادن دکتر الان پرده من سالمه یا نه؟ و اینکه راه معاینه و دیدن بکارت برای خود شخص وجود داره میتونم خودم ببینم اگه راهی داره ممنون میشم جواب بدید
- پرده بکارت
من دختر مجردم تا الان رابطه نداشتم فقط تحریک شدم حتی خود ارضایی هم نکردم هیچی واژنم وارد نکردم حتی بهش دستم نزدم ضربه هم وارد نشده بعد چند ساعت سالم بودم مطمئنم ولی شب که خواشتم بخوابم لباس زیرم خون تیره بود سیاه بود فردا قطع شد ولکه زرد دیدم تا یه هفته یه روز هم یه قطره خون دیدم بازدوباره تمام علائم پریودی داشتم ودر اخر دوتا قرص میترنیتازول برای عفونت خوردم و پریود شدم خانم دکتر این خون ممکن از پرده باشه نمیدونم میترسم بخاطر تحریک شدنم اسیب دیده باشه ولی همان طور گفتم حتی دستم به خودم نزدم و مطمعنم عفونت داشتم
- کورپوس لئتوم
من یک کورپوس لئتوم در روز نوزدهم قاعدگی با اندازه ۱۸ م دارم طبیعیه؟
- ای وی اف
سلام خانم دکتربخاطرهزینه هاالزهرامیرم سه بارای یوای کردم بخاطرضعیف بودن اسپرم همسرم الان دکترمیگه ای وی اف اسپرم ضعیف باشه تاثیرداره ممنون میشم راهنماییم کنین پارسال همسرم دارواستفاده کرده بود
- سلام دختر من ۶ سالشه عفونت کلیهرفته باید چیکار کنم دکتر بردم میگه سفکسیم ۲۰۰ بدید چیکار کنم
دخترم ۶ ساله عفونت کلیه گرفته
- سرماخوردگی
با سلام من سه روزدیگه انتقال جنین فریزدارم به شدت سرماخوردم ده روزی هست استرادیول میخورم ایاهمزمان میتونم قرص سرماخوردگی وانتی بیوتیک بخورم تداخل بااسترادیول نمیشه بنطرشما سیکلم کنسل میشه اینماه
- قرص کلومیپرامین
من امروز پیش دکتر زنان بودم برای قبل از بارداری ایشون برام قرص کلو میپرامین تجویز کرد که در زمان پریودی هم خودم وهم شوهرم مصرف کنیم.ولی الان زدم اینترنت نوشته این مال افسردگیه نگران شدم میشه راهنمایی کنین.البته من یه دختر 8ساله دارم که مشکل قلبی داره ویه سقط پوچ هم داشتم اینارو به دکتر گفتم
- سلام وقت بخیر من خانم ۲۹ هستم در سرویکس کانون اکوژن ۱۰ میلیمتر دارم خطر ناک یا نه باید چه کار بکنم
- بارداری
سلام خسته نباشید خانوم دکتر من نزدیکی برای بارداری کردم ولی هنوز نمیدونم حامله هستم یا ن میخاستم بدونم که تو اب نمک بشینم مشکلی نیس ؟ و اینکه چن دوزی بود ترشح نداشتم امروز بازم ترشح دارم شیری غلیظ در بارداری مشکلی اینجا نمیکنه ترشح؟؟؟
- لطفن زود جواب بدین
سلام خسته نباشید
من دوهفته است ازپریودام میگذره هفته پیش رابطه جنسی باشوهرم داشتم اب معی ریخت تو واژنم ریخت بعد از سه روز قرص ال خودم و حدود چهار روزه ک سینه ام بزرگ سنگین شد بیبی چک هم دادم منفی بود ایا احتمال بارداری وجود داره - تشخیص
نوشته (یک توده اکوژن با حدود صاف ومنظم به قطر۹م،م درداخل کاویتی رحم دیده شده که دردرجه اول مطرح کننده پولیپ اندومتریال است )حالا نمیدونم چی ببینم چی ؟ دل درد شدید دارم ولی خونریزی ندارم
- نتیجه سونوگرافی من چیست
سایز رحم درمقطع ساژیتال حدود 48/89 mmوموقعیت ان میدولاین است...اکوی میومتدهموزن میباشد ......صخامت اندومتر حدود 12 mmاندازه گیری شد
- سقط جنین
سلام من تنبلی تخمدان داشتم با مصرف دارو دوقلو باردار شدم شش ماهم بود که سقط شدن خیلی ناراحت شدم الان ده روز میشه که سقط شدن شکمم خیلی درد میکنه خیلی اذیتم لطفاً بهم بگین باید چیکار کنم لطفاً جواب بدین
- ایاقرص چاقی باعث نازایی میشود
من استعدادچاقی ندارم قرص چاق کننده استفاده میکنم ایادراینده موجب نازایی میشه
- آزمایش بارداری
با سلام. میخاستم ببینم میشه اینترنتی آزمایش خون هفته ۱۵و سونو آناتولی رو نوشت؟


