Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سونوگرافی
سلام سونو انومالی ۱۸هفته انجام دادم گفت تکرهر چون فوکوس اکوژن۱.۸نوشته بود و ان اف ۵.۵ تکرار کردم متخصص پریناتالوژی گفت اکو بدع فقط دادم اونم گفت متم یه لک میبینم حالا میترسم مشکل کروموزونبه؟ الان ۲۰هفتمه باید سقط بشه؟
- بارداری
سلام pcoهستم بعد سه دوره مفتورمین و اسیدفولیک ویتامین ای دو ماه ک دکتر قرص دوفاستون و ابووست بهم داد ک سه دوره مصرف دوفاستون مرتب ۲۸پریود میشدم ماه آخر لتروزول داد ک از سوم خوردم تا دهم بعد آمپول منوترون روزهغت تا نه پریودی زدم و دوازده پریودی سونو دادم ک ی فرولیکول ده و یکی هم پونزده داشتم الان ی هفته از مصرف دوفاستون میگذره پریود نشدم احتمال بارداری هست روز اول موعدم بی بی زدم هاله کم رنگ بود
- دردشکم
سلام خانم دکتر من مجردم وهرچندوقت یکبارسمت راست شکمم دردمیکنه دردش معمولیه یعنی خیلی شدید نیس میخواستم ازتون بپرسم مشکل جدی دارم یااینکه دکتر برم یا نه؟ممنون
- سلام من یک خانم 25ساله ام 5روز هست پریود هستم میخواهم پریودتم قطع بشه آیا قرض پیام استفاده کنم
- تنبلی تخمدان
برای درمان تنبلی تخمدان قرص دوفاستون تجویزشده تاکی باید از این قرص استفاده کنم؟
- اقدام به بارداری
سلام خانم دکتر عزیز خسته نباشید ببخشید میخواستم بدونم درحال اقدام به بارداری مراجعه کردن به دندان پزشکی مشکلی داره؟
- گواهی ولادت
سلام.. روز بخیر.. خانم دکتر آیا این شایعاتی ک الآن منتشر شده ک برخی از مادر ها با همکاری و توانی و رشوه به ماما و پزشک خود تاریخ گواهی تولد را عوض کرده و تاریخ تولد واقعی بچه تغییر داده اند درست است؟.. یعنی مثلاً بچه متولد 25ام ماه است ولی با توانی و همکاری دکتر و مادر.. تاریخ تولد بچه را در گواهی تولد 15ام زده اند و در شناسنامه تاریخ تولد بچه را 15ام زده.. یا مثلا بچه متولد 10 مهر است ولی بخاطر این نیمه دوم حساب نشه.. مادر با دکتر توانی کرده تا تاریخ زایمان را 25 شهریور اعلام کند.. آیا چنین چیزی در واقع امکان پذیر است یا غیرممکن؟
- غربارگری اول تکرار
سلام خانم دکتر من دکترم دوباره تکرار آزمایش غربارگری اول نوشته آیا مشکلی هست یا خیر؟
- زنان ونازایی
باسلام خسته نباشید.۷ساله ازدواج کردم۲سال قرص ال دی مصرف کردم.الان جلوگیری نمیکنم نتیجه نگرفتم.چند بار دکتر رفتم سنو نوشته گفت فولیکول ۹.۱۰ ۱۲.داری ضعیفند قرص لترازول وکلومیفن با آمپول دور ناف و رو بازو استفاده کردم باز نتیجه نگرفتم.همه اینا تویی دوره ۳ماهه.دکتر گف باید بری مرکز نازایی.تازه پریودمم منظم ودردناکه و چند دوره پریودم عقب میفته.حالا تشخیص شما چیه
- سلام ایا ساعت یک و نیم شب پریود شدن همون روز جساب مبشه یا از روز بعدش باید حساب کنیم
- سلام خسته نباشید
- زایمان زودرس
- سیپروترون کامپاند
با سلام و عرض ادب ایا خوردن ده عدد قرص سیپروترون کامپاند در هفته دهم بارداری( بدون اطلاع از بارداری بعلت نامنظم بودن پریودی خوردم چون میخواستم پریود بشم و نمیدونستم که حامله هستم) موجب نقص جنین میشود؟
- بی اختیاری ادرار
سلام خداخیرتون بده که اینجورماروراهنمایی میکنیدخواهرم۴۳سالشه وآخرین زایمانش وزایمان دومش ۲۸سالش بودوهمون موقع عمل کردن که بچه نیاره الان مدتیه خیلی بی اختیاری ادرارداره ممنون میشم اگه راهنمایی کنیدکه مشکلش چیه؟؟؟؟
- داستینکس
سلام. وقت بخیر.
دکترم بهم داروی داستینکس نیم تجویز کرده و گفته هفته ای یک شب بخورم و شبها موقع خواب بخورم.. گفت دقیقا راس یکهفته بخورم.. ولی دیشب که سومین نوبتش بود فراموش کردم.. میخواستم بدونم الان که روزه بلافاصله بخورم یا بذارم برای شب؟
- عمومی
سلام خانم دکتر عزیز خسته نباشید خانم دکتر من دختری ۲۲ ساله هستم و رو شکمم دوتا خال دارم یکی قطرش تقریبا نیم میلی متر و اون یکی زیرش کوچولو تره من چون مو های زاعد دارم از می خوام سونو گرافی برم خواستم بپرسم اشعه ی سونوگرافی که رو شکمم میزارن برا اون خال ها ضرر داره ؟ و ممکنه باعث پخش رنگ دانه هاشون بشه اجرتون با خدا
- بارداری بدون دخول
سلام خسته نباشید در زمان تخمک گذاری چند بار منی روی واژنم ریخته شده فقط سطح بیرونیه واژن.امکان بارداری هست؟متاهل هستم
- در مورد امپول سینال اف در ای ویاف
من روز ۷ پریودی هستم و امپول دوم سینال اف دارم مصرف میکنم و ترشحات قهوه ای دارم آیا خوبه یا بد
- عفونت
سلام من ترشح سبز داشتم کلیندا مایسین ۲درصد استفاده کردم و قرص مترونیدازول ۵۰۰ ولی خوب نشدم بلید چیکار کنم؟
- مصرف طولانی قرص سیپروترون کامپاند
سلام
من ۳۵ ساله هستم. ۷ ساله ازدواج کردم و در تمام این سالها با قرص سیپروترون کامپاند جلوگیری داشتم. خواستم بدونم آیا مصرف طولانی این قرص تاثیر مضر روی بدن نخواهد گذاشت؟


