Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پرده بکارت
سلام پرده بکارت دندانه ای با کنگره ای چه فرقی داره؟؟؟
- حمام بعد از سزارین
سلام چند روز بعد از سزارین می تونیم حمام بریم ؟
- آنوکساپارین
سلام وقت بخیر هفته۲۵بارداری هستم و به دلیل سرکلاژ شکمی و استراحت مطلق آنوکساپارین تزریق میکنم اطراف ناف میخواستم بدونم باتوجه به رشد رحم تزریق در اطراف ناف برای جنین و کیسه آب خطرناک نیست،؟ تا چند هفته میتونم در شکم تزریق داشته باشم؟
- زایمان سزارین
با سلام بنده ۳۳ روز از سزارینم میگذره و هنوز در محل برش و گاهی بالاتر از محل برش زایمان احساس درد دارم و دیگر اینکه کمر درد و پا درد های زیادی دارم در حدی که وقتی دراز میکشم یا میشینم برای بلند شدن یا نشستن و تغییر حالت درد دارم حتی در لگنم البته من در دوران حاملگی بخاطر سابقه سقط و بارداری پرخطر کاملا استراحت مطلق بودم لطفا منو راهنمایی کنید با این درد ها چه کنم؟؟
- سلام من پریود ماهی دو بار میشه رفتم دکتر برای نامنظمی پریود قرص مدرکسی پروژسترون داده که پریود منظم بشه حالا من دارم قرص میخورم گفت سه دوره بخورم هردفعه از روز ۱۶قاعدگی شبی ۱عدد تا ۱۰شب حالا من از روز ۱۶قاعدگی شروع کردم ۹تاشو خوردم ۱دونه ازش مونده پریود شدم راهنمایی کنید این طوری پریود منظم میشه به نظرتون یا نه خونریزی خیلی زیادی دارم مگه نباید بعد تموم شدن قرص مدرکسی پروژسترون پریود میشدم چرا ۱دونه ازش مونده پریود شدم لطف کنید جواب بدین
- عقب افتادن پریودی
سلام وقتتون بخیر من ۲۱ سالم متاهلم و الان دوماه پریود نشدم ازمایش دادم منفی بود نمیخوامم مثبت باشه فعلا فقط نگران اینم چرا پریودم انقدر عقب افتاده چیکار کنم؟
- چندقلوزایی بدون سابقه در خانواده
سلام بنده 24ساله هستم و من و همسر خیلی به چند قلو های همسان علاقه داریم آیا میشه با روشlvf و یا با روش دیگه ایی صاحب چندقلو همسان بشیم
- کمبود تخمک
سلام وقتتون بخیر
ببخشید یه سوال داشتم میشه جواب بدید؟
من خانم 39ساله هستم که یکسال ازدواج کردم الان که آزمایش دادم دکترا میگن 5درصد بیشتر تخمک ندارم الان هیچ امیدی نیست جزء تحویل تخمک از کس دیگه ؟ - لطفن زود جواب بدین
سلام خسته نباشید
من دوهفته است ازپریودام میگذره هفته پیش رابطه جنسی باشوهرم داشتم اب معی ریخت تو واژنم ریخت بعد از سه روز قرص ال خودم و حدود چهار روزه ک سینه ام بزرگ سنگین شد بیبی چک هم دادم منفی بود ایا احتمال بارداری وجود داره - لخته
سلام خانم دکتر من مجردم..تاریخ پریودم دقیق و منظمه ولی چند دوره هست که خونریزیم نسبت به قبل کمترشده یعنی قبلا که ۵تا۶روز بود الان تقریبا ۳ روزه و روز۴یا۵ لکه بینی دارم ..روزاول پریودم دل دردوکمردرد دارم که یه مسکن میخورم و این درد ادامه داره تاوقتی که میرم دستشویی و ببخشیدا ولی یه لخته ازم دفع میشه دردم یکم ارومتر میشه ..سمت راست شکمم هم تقریبا از روز اخر پریودم تا چند روز یه درد خفیف دارم یعنی دردی که میاد و میره ..خانم دکتر من تودروران پریودی خودم رو با اب سرد میشورم میخواستم ببینم مشکلی دارم؟ممنون میشم جواب سوالام روبدین ..راستش خانم دکتر من همش این ترس افتاده به جونم که فکر میکنم خدایی نکرده دراینده برای بچه دارشدن دچار مشکل میشم همش این فکر و میکنم بااین علایمی که من گفتم احتمالش هس خدایی نکرده دچار این مشکل بشم؟ خانم دکتر ازتون بخاطر همه زحمتایی که میکشین و صبروحوصله ای که دارین ممنونم شما خیلی خوبین واقعا ممنون
- تشریح ماموگرافی
دانسیته بافت فیبروگلاندولر پستان ها غیر یکنواخت و آسیمتریک و به صورت patchy مقداری افزایش نشان می دهد ACR 1_11 لنف نودهای دژنره در نواحی آگزیلری مشهود است
- بارداری
سلام وقت بخیر من تیرماه ۸ ام پریود شدم و مرداد ماه ۳ ام الان هنوز پریود نشدم و خیلی نگران هستم چون هر ماه چند ورز زودتر پریود میشم میخواستم بپرسم امکانش هست الان باردار باشم و یا باید تا ۳ شهریور صبر کنم و اینکه راهی هست که از تشکیل شدن نطفه جلوگیری بشه چون الان آمادگی بارداری ندارم
- پرده بکارت
سلام وقت بخیر پرده بکارت حلقوی اگر آسیب ببیند ترمیم میشود؟
- خونریزی بعداز لقاح
سلام خانم دکتر روز شانزده قاعدگیم صبح که بیدارشدم لکه بینی دیدم ترشح آغشته قهوه ای بعدش عصر در حد اینکه خودمو پاک کنم با دستمال ی ذره خون قرمز و کمردرد و گیجی و یخورده تهوع داشتم اما روز هفدهم چرخم که امروز هست صبح ساعت ۷ که بیدارشدم دیدم لباس زیرم خونی شده بلندشدم رفتم دسشویی دیدم ی لخته بزرگ اندازه ی سکه افتادزمین همراه با خونریزی ولخته های کوچک .. اخه من اقدام کرده بودم برای بارداری چند روز قبلش خواهش میکنم جواب بدیدن بفرمایین بگین این خون طبیعیه اگه لقاح انجام شده یا اینکه تا چندروز طبیعیه و با این وضعیت ممکنه جنین تشکیل شده یا تشکیل شده وازبین رفته خواهش میکنم منتظرپاسخم... توضیح کامل بدین
- خونریزی کم قاعدگی
سلام خانوم دکتر. علت کم شدن حجم خونریزی قاعدگی چی هست؟ ایا میتونه به علت کم شدن ذخیره ی تخمدانی باشه؟
- با سلام آیا همان روز که سونو گرافی واژ ینال میدهیم باید نزدیکی داشته باشیم
با سلام آیا همان روزی که سونو گرافی واژ ینال انجام میدهیم باید نزدیکی داشته باشیم
- خاتمه بارداری
چهاربار سزارین شدم برای بارپنجم ناخواسته باردارم پنج هفته شده میخام خاتمه بدم نمیدونم چطوری راهنمایی کنیدلطفآ
- مصرف قرص دزوسپتیو
سلام من پریود شدم و قطع نمیشد دکتر برام 5 ماہ قرص دزوسپتیو تجویزکرد کہ بعداز مصرف این قرص پریودم منظم شد الان قرص ھا تموم شدہ یعنی دیگہ ازاین ماہ بہ موقع قطع میشہ ؟
- نتیجه نمونه برداری
Consistent with irreguIar shedding of endometrium
- پریود
سلام من خانمی ۲۰ سال هستم که در هنگام پریود شدن روز اول دردشدید مقعدی دارم که نمی تنونم بشینم و الان هم پنچ ماه هست که قصد باردای دارم ولی بارداری صورت نگرقته


