Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- توده سولید احتمال فیبروادنوم هیپو اکو بدون کلسیفیکاسیون و محدوده و شارپ مشخص مشکل دارد
- سلام خسته نباشید من میخوام باردار بشم ولی همسرم مخالف من میخوام بدونم چقدر شانس بارداری دارم اب منی رو خودم با اغشته شدن دست
سلام خسته نباشید من میخوام باردار بشم ولی همسرم مخالف من میخوام بدونم چقدر شانس بارداری دارم اب منی رو خودم با اغشته شدن دست
- صخامتاندومتر
سلامخانمدکترخستهنباشیدمنسیسالدارمکهبخاطرطولانیبودنخونریزیقاعدگیبهدکترمراجعهکردموسنوگرفتمکهصخامتاندومترچهاردهوششاکوژنمیباشدکهدکتربهمگفتبایدکوتاجکنیمنمترسیدمکهدیگهنتونمبارداربشمبرامدارونوشتایاخطرناکاستلطفاراهنمایمکنیدممنونم
- گین اپ
سلام ببخشید من مجرد هستم قرص گین آپ استفاده میکنم میگن اگ استفاده کنن باردارنمیشن آیا درست هست یانه اخه خیلی نگرانم
- فیبروم
سلام خانم دکتر ۲۰ روز عمل کردم بد۲۰ روزپرید شدم ازدیروز تا حالا سمت راستم دردمیکنه خیلی دردشدیدی دارم
- پریود
آیا اگه پریود بشیم از رابطه های قبل پریود امکان نداره باردار شده باشیم
- اقدام به بارداری
سلام خسته نباشید اگه کپسول اسلیم مد که ترکیب سرکه سیب وچای سبز وواسه چربی سوزی مصرف کنیم چندماه مصرف بشه وبارداربشیم ایا نگران کننده س وواسه جنین مشگلی پیش میاد ؟
- ضربه به تخمدان
سلام خانوم دکتر ببخشید من ۱۷سالمه و چند روز پیش داداشم به زیر شکمم ضربه زد و دردم گرفت خواستم بدونم الان من در آینده که نازایی واسم پیش نمیاد دیگه نه ؟؟؟اگر جواب بدین ممنون میشم ازتون
- دوز اشتباه قرص استرادیول
سلام وقت بخیر من چهارروزه انتقال دادم.روز ۴تا قرص استرادیول میخورم هر۶ساعت و یه دونه واژینال میزارم. دیشب ساعت دوازده به جای یکی حواسم نبود دوتا خوردم. مشکلی برام پیش میاد؟؟؟
- محل بخیه سزارین
باسلام و وقت بخیرخدمت سرکارخانم دکتر بنده۱۱ماه پیش برای بار دوم سزارین شدم وتابحال محل بخیه هام درد دارم آیا طبیعی هست
- عقب انداختن پریودی
من ۱۳سالمه و خواستم ببینم پرده دارم یا ن انگشت کردم خودمو دیدم ن و اینکه من الان ۲۰روزه پرسود نشدم دلیلش چیه؟؟
- نازایی
سلام خانم دکتر، خودم سالم هستم،ولی تحرک اسپرم شوهرم ۱۷ درصد است،آیا با این وضعیت میتونیم بدون مراجعه به دکتر و درمان شدن باردار شویم.؟؟؟
- بارداری
سلام وقت ب خیرروز 13خرداد پریود شدم روز 17خرداد لکه بینی داشتم اون روز با نامزدم رابطه بدون دخول داشتیم طوری ک فقط آلت ها ب هم مالید شده بود بعد از اون بار افتادم روی خون ریزی حتی از روز اول پریودی رقیق تر و تمیز تر،دکتر رفتم گفت پرده سالمه ،سیکل پریودی من منظم و30روزه س،بعد یکم از پیش اب نانزدم روی وازن من ریخته شد الان میترسم باردار شده باشم چون حالت تهوع دارم،24ساعت بعد از این موضوع من قرص ال دی خوردم4تا 12ساعت بعد 4تا الان من چیکار کنم
- سوزش واژن
حدود ۵ ماهه که ازدواج کرده ام و در حین نزدیکی دچار سوزش شده و ابتدای واژن هم بیشتر شده متاسفانه دیگه نزدیکی رو ادامه پیدا نمیکنه و باعث مشکلاتی شده است .
- پریودی
سلام من بیش از یک ماه است که پریود هستم و ازمایش و سونوگرافی رفتم و یک.کیست کوچک دیده میشود و همچنین تیروئید هم دارد ایا از این علت میتواند باشد ک پریودی تمام نشود
- آمپول دیفرلین
با سلام و خسته نباشید من دخترم ۱۰ سال و ۹ ماه سن داره، و علایم بلوغ داره و تقریبا علایم کامل شده ولی هنوز پریود نشده بود ، برای اینکه پریودشو به تعویق بندازیم با تشخیص دکتر غدد آمپول دیفرلین ۱۱/۲۵ رو در تاریخ ۲۶ خرداد شروع کردیم . دختر من دیشب به قورت ناگهانی ۱۲ روز بعد از تزریق آمپول پریود شده و هنوز خونریزی داره خیلی نگرانم ممکنه علت رو بفرمایین؟ ممنون میشم و اینکه باید چیکار کنم؟
- پزشکی ونازایی
سلام خانم دکتر ببخشید من عکس رنگی گرفتم توش نوشته نمای فیکس همراه با جابجایی لوله چپ به upward مطرح کننده peritubal adhesion چپ رویت میگردد یعنی چی مشکلم چیه باید لاپاراسکوپی کنم میخواستم آی یو آی انجام بدم که اینجوری شد
- ساک بارداری دو قلو و یک ساک در مجاوراسکار سزارین
با سلام بعد از عقب افتادن پریود سه بار با فاصله یک هفته سونو انجام دادم که سونو اول اندازه رحم علائم بارداری را داشت ولی سال بارداری دیده نشد در سونو 7روز بعد ساک بارداری دیده شد ولی بدون yolk بود ودر هفته بعد سونو واژینال انجام دادم که دو ساک بارداری دیده شد یکی حاوی آمبریو و. Yolk در کاویته رحم با سن بر اساس CRL 3mm و 6هفته و ساک دیگربدون yolk در محل اسکار سزارین قبلی .Fetal pole واضحی دیده نشد سن حاملگی براساس msd 13mm و 6هفته و یک روز هماتوم پری ساک دیده نشده لطفا راهنمایی کنید چه اقداری باید انجام بدم
- مصرف قرص ملاتونین وسیتالوپرام دربارداری
آیا مصرف قرص ملاتونین وسیتالوپرام روی جنین تاثیری دارد
- اثر سرماخوردگی بر تخمک گذاری
میخواستم بپرسم آیا خود پروسه ی سرماخوردگی روی تخمک گذاری یا عدم تخمک گذاری یا ایجاد مشکل در تخمک تاثیرگذار است؟ اگه هیچ قرصی مصرف نکنم و تحمل کنم و با مایعات خودمو خوب کنم مشکلی در تخمک گذاری این ماهم که میخوام اقدام کنم پیش نمیاد؟


