Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- حبس ادار
سلام خانم دکتر ,۶ خرداد اول روز پریودیم بود من هفته پیش دو بار برای بارداری نزدیکی کردم,البته قبل اون رابطه مقعدی داشتم,اطراف مقعدم تاول چرکی زد و خیلی درد وسوزش داشتم و دفع برام سخت و دردناک بود هنوزم همونطوری است,یکی دو روز بعد سوزش ادرار برام ایجاد شد و یه روز بعدش بانشستن نتواستم ادرار تخلیه کنم باید وایسم واب گرم به پاها و شکم و الت تناسلیم بزنم تاادرارم کم کم بیاد و با فشار کم میاد پاهام درد میکنه موقع دستشویی رفتن و نشستن تقریبا بیشتر اوقات اطراف وازنم درد میکنه,کشاله رانم هردو طرف درد میکرد کمی سرفه تب و بعضی اوقات لرز داشتم یه دکتر زنان رفتم سفالکسین ۵۰۰هر۶ساعت برام نوشت و پیش مجاری ادرار رفتم سفکسیم ۲۰۰هر۱۲ ساعت تجویز کردن,دو روزه هردوتا رو استفاده میکنم ,کمکم کنین ایا اگه این ماه لقاح انجام گرفته باشد مصرف این داروها همزمان چه طوره ?اسیبی به جنین داره یا خیر? شما چه دارویی برای رفع مشکلم مناسب میدونین?یه ربع بیست دقیقه هربار برای تخلیه ادرا تو دستشویی میمونم
- مصرف قرص قبل اقدام بارداری
سلام وقت بخیر قبل اقدام به بارداري بخاطر زخم دستم قرص سیپروفلوکساسین، یونی فلکس، سفلکس مصرف کردم ولی بعد اقدام دیگه مصرف نکردم آیا باز مشکلی برای حاملگي پیش می آید؟؟
- بارداری
سلام خانوم دکتر عزیزم من در هفته ۲۰ بارداری هستم و چند روزیه رنگ مدفوع تیره دارم و دو بار طی این یکی دو روز صبحا حالت دل پیچه بهم دست داده ایا ممکنه به خاطر مصرف قرص اهن در صبح باشه یا مشکل دیگه ای وجود داره؟
- سونوگرافی تی وی اس
باسلام ببخشیددکترم برام سونوتی وی اس نوشته برای بقایای دفع حالانتیجه ای که داده وجودچیزهای دیگه غیرازبقایای جنینه مثلا فوکوس اکوژن کلسیفیکاسیون یاتصویرناحیه بیضی شکل واجدپدیکول عروقی میخواستم بدونم اینامشکل سازن یاهمه ازعواقب سقط هست باتشکر🙏
- سزارین
سلام،خسته نباشید ببخشید زایمان سزارین چند روز زودتر از تاریخ طبیعی انجام میشود؟
- آی وی آف کنم دوباره
سلام .چند وقتیه با یه پیج اینستا آشنا شدم.من بارداری 9سال پیش از طریق آی وی آف داشتم. یه پسر دارم .توی این مدت هم بدون روش جلوگیری باردار نشدم.اما پریودیم خیلی مقدار و زمانش کم شده نسبت به قبل.دکتر رفتم میگن اشکالی ندارد اما بنظر خودم اینقدر طبیعی نیست.توی پیج میگن با دادن داروی گیاهی به شما و همسرتون مشکلاتتان حل میشه و باردار میشید خیلیا بودن میخواستم برن آی وی آف اما درمان شدن و بچه دار شدن.نظر شما چیه من چکار کنم.
- دیفرلین
با سابقه ی تزریق ۱۵ماه دیفرلین و قطع قاعدگی در حین مصرف آن احتمال بارداری هست؟
- درد استخوان واژن
سلام من ۱۶ هفته باردارم .استخوان واژنم گاهی وقتا درد کمی داره. انگار که فشار میاد بهش .آیا طبیعیه ؟
- یدوفولیک
سلام آیا مصرف قرص یدوفولیک سه ماه قبل بارداری به پسردار شدن جنین کمک میکنه ؟
- پریود
سلام و خسته نباشيد
من ٢١ ساله هستم و ٢٥ روز پيش رابطه با دخول داشتم البته با محافظت !!
اين سري پريودم ٢ روز جلو افتاد و مقدار و درد پريودم خيلي كم شده نسبت به دوره هاي قبل ٣،٢ روز اول پريود نسبتا خونريزي معمولي و نسبت به سابق خيلي كم و روز ٥،٤ خونريزي بسيار كم و در حد لكه بيني ايا مشكلي هست و امكان اين وجود دارد كه خونريزي لانه گزيني باشد؟
البته اين ماه يه مقداري استرس داشتم ممكنه تاثير گذار باشه؟
ممنون از وقتي كه ميزاريد🌹 - اکوقلب جنین
سلام دکترم نوشته به خاطر سابقه سقطی که داشتم اکو قلب جنین انجام بدم ولی نگفت کی برم میخوام بدونم تا کی وقت دارم برم اکو؟ الان هفته ۲۲ هستم .
- بارداری ممکنه؟
بارداری بدون دخول و باریختن منی روی باسن امکان داره؟یاشسته شدن منی زیر دوش و وارد شدن آن از باسن به داخل واژن به دلیل شستن همزمان باسن و واژن؟
- قرص جلوگیری بعد زایمان
سلام ببخشید قرص سیبل رو میشه در دوران شیردهی ب عنوان قرص جلوگیری استفاده کرد؟؟
- احساس شی ء خارجی در چشم
با سلام خانم بنده حدود 23 مهرماه تاریخ زایمانش می باشد حدود دو روز است در چشم سمت راست احساس شی ء خارجی میکند و درد میکند آیا مربوط به بالا رفتن فشار چشم در بارداری می باشد ؟آیا خطرناک است؟ با تشکر
- پرولاکتین پایین
سلام خانم دکتر ببخشید من بعد خوردن قرص کابرگولین ۱میلی که ۵۰بود الان شده۰/۸و برای بارداری میخوام اقدام کنم بنظرتون چی مصرف کنم که باردار بشم و اینکه پریودی نامنظم دارم
- خوردن عسل در بارداری
سلام خانوم دکتر عزیزم میخواستم بدونم در سه ماهه اول بارداری خوردن عسل مجاز است یا نه
- بارداری
سلام خانوم دکتر من بعد از ۱۶ سال بارداری تجربه کردم دوتا سونو گرافی دادم یکی گفت۶ هفته۵ روز وجنین دیده نمیشه بعد باز بعد از ۸ روز دوباره تکرار کردم سونوگرافی گفت ۵ هفته۵ روز وجنین بدون ضربان قلب دیده میشه امیدی هست که قلب جنین تشکیل بشه
- اقدام به بارداری دوم
سلام خانم دکتر خسته نباشید، می خواستم بدونم بعد یک سال از سزارین می تونم برای بارداری دوم اقدام کنم یا هنوز زوده؟
- آسپرین در طول بارداری
سلام خانم دکتر خسته نباشید من که به علت حاملگی پوچ کورتاژ شدم ،شما برای قبل بارداری اسپرین تجویز کردین وطبق ازمایش پی تی خون ۱۲ ثانیه شد،آیا باز در طول بارداری بعدی باید آسپرین مصرف کنم یا خیر؟تاثیری بر جنین ندارد؟
- بارداری
سلام مشكل پوليپ رحم دارم و ميخوام باردار بشم با وجود پوليپ خطري براي جنين ايجاد نميشه؟ آيا دارويي هست كه پوليپ رو برطرف كنه و بعد باردار بشم؟


