Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام خانم دکتر من ۴۱ سالمه تازه به این نتیجه رسیدم که بچه دار شم آیا میتونم ، میخوام واسه ویزیت پیش شما بیام و تحت نظر شما باشم
- کیست سپتای تخمدان
من ۱۴ سالمه و یک کیست سپتا با حجم ۱۰۰ سی سی و ۶۵*۵۴*۵۳ م م دارم بنظر شما خطرناکه؟
- جراحی پولیپ و لکه بینی
سلام خانوم دکتر عزیز چندساله ۴روز قبل پریودی لک داشتم وسیکل منظم ۲۶روزبعدسونو پولیپ ۱/۵سانت بود مهر جراحی کردم پاتولوژی خوب بود ۱ماه اول خوب بودالان دو ماهه مجدد ۴روز قبل پریودی لک میبینم و بعدپریودی هم چند روز باز لک دارم دکتر رفتم دوفاستون دادن از ۱۴قاعدگی به مدت ده شب ولی همچنان این شرایط هست سونو هم داخل مطب دادم مشکلی نبود نمیدونم دیگه چیکار کنم روانمو این موضوع بهم زده لطفا بگید من چیکار کنم؟
- شیاف دیکلوفناک
سلام خانم دکتر مجردم و ۲۵سالمه من هرماه بخاطر درد پریود روز اول یدونه شیاف دیکلوفناک ۱۰۰استفاوه میکنم آیا عوارضی داره؟و اینکه ممکنه باعث کم شدن خونریزی پریود بشه؟
- بارداری
من بتا حاملگی 3500 بیان شده ولی در سونو واژینال اندومتر دارای ضخامت تقریبی13mm وهتروژن است شواهدی از ساک بارداری در داخل اندومتر دیده نشد
- تنبلی تخمدان
سلام وقتتون بخیر ببخشید من یه دختر مجرد 21 ساله هستم. اما پریودم همیشه حداقل 5 یا 6 روز عقب میوفته هر ماه هم همینطوره. موی زائد نداشتم اما الان نواحی چانه و دور سینه موی زائد در میارم و وزنم با اینکه رعایت میکنم ورزش میکنم اما پایین نمیاد. بیشتر اوقاتم احساس خستگی دارم. همش هم صورتم جوش میزنه بی وقفه و لک میشه با اینکه مصرف شیرینی و چربی ندارم زیاد. یعنی تنبلی تخمدان دارم؟ برای درمان باید چیکار کنم دکتر؟
- درد پهلو و زیر شکم
با عرض سلام من چند وقتی که پهلوهام درد میکنه. به خاطر سابقه کلیه درد گفتم شاید کلیه هام باشن. این بار پریود که شدم درد پهلو و زیر شکم و پشتم اذیت میکنه و برای دفع و ادرار هم اذیت میشم. یه کم عفونت هم داشتم. ممنون میشم راهنمایی کنید
- بارداری
با سلام میخواستم بدونم که آیا ماهی شیر نیزه یک بار خوردنش ضرر داره؟
- بارداری
سلام خسته نباشید خانم دکتر من رحم کاملا سالم دارم فقط برای اینکه پسر بشه میخوام راه صدرصد. داشته باشه
- سلام من ۵۵ساله هستم ۴ماه پریود نشدم الان دوهفته هست پریود هستم وقطع نمیشه باید چه کار کنم
من ۵۵ساله هستم ۴ماه پریود نشدم بعد از ۴ماه پریود شدم و۱۵روزه پریودم قطع نمیشه ایا علام یاسگی هست
- خونریزیdisrdered proliferative endometrium
- سوزش
من موقه ای که میخوام عادت ماهیانه بشم داخل واژن و بالای واژن سوزش دارم. علت عفونت است یا زخم؟
- عفونت واژن
سلام خسته نباشید ببخشید بنده ترشحاتی که مایل به سبزی بودن داشتم به پزشک مراجعه کردم قرص مترانیدازول و پماد کلوتریمازول به مدت ۶ روز تجویز کردن.اما خوب نشدم بار بعد مراجعه کردم قرص سیپروفلوکساسین۵۰۰ و پماد داوالاگسی به مدت ۶روز دادن بازم بعد یه دوره پریودی ترشحات سبز دارم.خواستم بدونم چیکار کنم؟ متاهل هستم حدودا سه ماهی هست ازدواج کردم
- هزینه زایمان طبیعی
سلام وقت بخیر میخواستم بدونم هزینه زایمان طبیعی تو بیمارستان های خصوصی رشت چقدر میشه
- پریود نامنظم
سلام، من خانم متاهل 24.ساله ام که هفت ماه پیش سزارین شدم. بعد از زایمانم یکی دوبار قرص Ld مصرف کردم، قبلا به خاطر کیست لوله فالوب چپ، لاپارسکوپی کردم، حالا پریودام نامنظم و کوتاه مدت شده، درحد یک یا دو روز. ایا احتمال تنبلی تخمدان یا کیست وجود داره؟
- با سلام حدود هفتاد روز هست که سزاربن سدم الاک پریود شدم قبل پریودی کار سنگین انجام دادم بعدش پریود شدم الان میزان خون ریزی نیبت به دوره های قبل قاعدگی زیاد تر است آبا احتمال باز شدن جای بخیه وجود دا د ؟ لخیه هام درد نمز کنخه فقط خونریزی زیاد هست در مقایسه با قبل
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر، ببخشید دوره های پریودی من 42 تا 45 روزست سونو انجام دادم بهم گفتن کیست ندارم بنظرتون طبیعیه یا ممکنه تنبلی تخمدان باشه؟
- دستگاه آیودی
سلام خانم دکتر خسته نباشید شما دستگاه آیودی میزاربد هزینه شو میگید ممنون
- پرسش و پاسخ
سلام خسته نباشید نزدیکی داشتم اما دخول کامل نه و بعد از آن پیاده روی رفتم و هنگام پیاده روی با درد شدید زیر شکم مواجه شدم و همان لحظه احساس کردم یک چیزی از بدنم کنده و خارج شد وقتی چک کردم لکه های قهوه ای بود و این درد و لکه ادامه دار بود بار بعد بعد از دخول کامل هیچ خونی مشاهده نشد! میخواستم بدونم آیا اون لکه ها و درد بخاطر پاره شدن بکارت بوده؟ آیا با گذشت چندسال میشود این مورد را تشخیص داد؟
- توده هیپواکو
سلام خانوم دکتر من بعد از لمس توده رفتم سونو میخواستم بپرسم که توده چه قدر خطر داره یک توده هیپواکو باابعاد حداقل ۲۰×۴۳×۱۵میلیمتر با حجم حداقل۷سی سی درکنار فوقانی داخلی آرئول راست در امتداد ساعت ۱مشهود است توده فوق از قسمت عمقی دارای حدود کاملا نامنظم ونامشخص میباشد واز مجاورت فوقانی آرئول راست به سمت داخل گسترش یافته یک مجرای شیری دیلاته باقطر حدود ۴میلیمتر از خلف نیپل راست به داخل توده فوق امتداد یافته است سونو داپلز توده فوق به خصوص در نواحی اطراف آن بسیار پر خون میباشد با توجه به سن بیمار روند التهابی وعفونی در درجه اول مطرح میباشد باتوجه به ظاهر توده فوق نیاز به کنترل های سریال به خصوص کنترل بعد از یک دروه درمان جهت افتراق از ضایعات فضاگیر وجود دارد
- استفاده از قرص فارژزیک
سلام من دندانم خیلی درد میکند میخواهم از قرص فارژزیک استفاده کنم والان من در ماه هفتم بارداری هستم استفاده از این قرص ضرر ندارد


