Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سقط
سلام خانم دکتر آیا شما مریض داشتی ک بعد از 5یا6سقط بالای سه ماه با سرویکس کوتاه براشون بچه مونده باشه من الان3تا سقط یه زایمان 9ماه داشتم ولی در حال حاضر هیچ بچه ای ندارم چون بچه ام هم مرد بدون سقط
- تنبلی تخمدان
سلام خانم دکتر تنبلی تخمدان دارم میخوام باردار بشم باید چه داروی مصرف کنم میخوام بچه اولم پسر بشه
- نامنظمی پریودی
سلام من ۱۸ سالمه و چند ماهی میشه ازدواج کردم ولی پریودیم نامنظمه دیر و زود داره رفتم دکتر بهم گفت مدروفم از شب ۱۵ تا ۱۲ شب استفاده کن بعده چند وقت منظم میشه ولی من هنوز به ۱۵ روز نرسیده پریود میشم چند باره الانم تازه یه هفته بود تموم شده بود باز دوباره صبح پریود شدم
- ناباروری
سلام خانم دکتر وقت شریف شما به خیر باشه. من سی و پنج سالم هست. اما هنوز موفق به بارداری نشدم. دو با هم ای یو ای انجام دادم. متاسفانه چسبندگی اطراف هر دو لوله دارم. خانم دکتر به نظر شما از بین لاپاراسکوپی و آی وی اف کدام رو انتخاب کنم برای بارداری. شما جه پیشنهادی برای من دارید. در هر سونوگرافی در سیزدهم پریودم تقریبا چهارتا فولیکول دارم و همسرم هم ازمایشش نرمال هست.
- ترشحات زرد رنگ بعد سزارین
سلام خانم دکتر. من ۵۰ روزه از سزارینم میگذره تا ۳۷ روز بعد زایمان خونریزی و لک داشتم بعدش ترشحات زرد رنگ دارم که مجبورم همش پد بذارم،میخواستم بدونم آیا این ترشحات زرد رنگ عادی هستن یا نشانه عفونتن؟
- سلام خانم دکتر من ۶ سال که یائسه شدم و ۵۳ سال سن دارم و شش ماه قبل هم به علت لکه بینی کورتاژ شدم و جواب تست پاپ اسمیر و پاتولوژی هم خوب بود اما هفته قبل لکه بینی داشتم البته فقط یه روز بود بعد دکتر رفتم بهم ازیترومایسین و پماد واژینال داد الان همش بدنم تیر میکشه و امروز خیلی درد داشتم و خمش زود به زود دستشویی میرم و احساس زور بهم دست میده خیلی نگرانم میشه کمکم کنید
- واکسن کووید
سلام من کپسول ترنسید خوردم برای جلو گیری از خونریزی زیاد آیا میتونم واکسن بزنن ممنون میشم راهنمایی کنید.
- بارداری
سلام من 10 روزه پریودم عقب افتاده رابطه نداشتم و دخترم ولی نزدیکی داشتیم و میترسم حامله باشم لطفا جواب بدین
- سلام دکتر برای عفونت قارچی قرص فلوکونازول داده وگفته هر ۳روز۱عدد آیا این طوری که گفته بخورم درست
- بیماری های زنان
سلام وقت بخیر خسته نباشید، ببخشید جواب سونوگرافی گفته که ضخامت آرومتر ۱۰ میلی مترمشاهده شد،و ضخامت بین دولایه آندومتر۸ میلی با توجه به اینکه من ۴۹ سال سن دارم و دوسال هست تقریبا یائسگی رو دارم دوباره خونریزی شروع شده واین سونو در دوران خونریزی گرفته شده میشه لطفا راهنماییم کنید گفتن باید تیکه برداری کنیم 😔🙏
- قرص سبیل
دکتر برای من قرص سبیل برای نامنظمی پرویید تجویز کردن طبق برچسب روز گفت مصرف کنم فقط متوجه نشدم اگه روز ۴ شنبه پروید شدم روز ۴ مصرف کردم ۳روزقبلی رو چطور مصرف کنم
- سلام وقتتون بخیر من ده روزه از وقت یریودم گذشته دوفرزندم دارم الان آمادگی ندارم برای فرزند دیگه میشه شما کمکم کنید
برای حاملگی
- صاف بودن رحم یعنی چه
- تاخیر پریودی
سلام من یک رابطع بدون دخول داشتم دوماه پیش ت اون ماه پریود شدم یکی ا پریودام چار روز عقب افتاد ولی ماه بد سروقت شدم این ماه پریودم ده روز عقب افتاده بیبی چکمزدم ی خط کمرنگ افتاده باردارم ؟ی میتونه بخاطر تغییر فصل و استرس مسافرت ده روز عقب بیفته ؟ ممنون
- آیا با وجود فیبرم رحم میتونم باردار بشم
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز برای اینکه شکم بعد زلیمان به حالت اولیه برگردد و جلو نیاید چه باید کرد ؟ اینکه میگویند با خودتون شکم بند ببرید داخل اتاق عمل و از همونجا بدبد پرستار براتون ببنده روش صحیحی است؟ بهترین کار چیه؟
- بررسی سونوی ترانس واژینال برای بقایای بارداری
سلام خسته نباشید. من ۱۸دروز پیش با قرص سایتوتک سقط کردم الان رفتم سونوگرافی گفتن بقایای بارداری دارم میخواستم بدونم امکانش هست کارم به کورتاژ نکشه و در منزل دفع کنم؟
- قرص
قرص نیفدپین بهتریاایزوپرین
- تخمدان پلی کیستیک
سلام ذخیره تخمدان 4.80 برای دختر 20 سال خوبه؟؟؟
- حرکات جنین
سلام وقتتون بخیر هفته ۲۷ بارداری هستم . سرکلاژ شده ام و استراحت مطلق هستم اما گاهی اوقات حرکات جنین رو خیلی پایین حس میکنم یعنی گاهی فک میکنم رو واژنم تکون میخوره نگرانم کرده باید چیکار کنم ؟؟


