Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- چرا جای بخیه بعدسزارین دردمیکند
هر روزدردبخیه دارم
- حاملله
خانم دکتر من۱۳ سالمه از ۹ سالکی پریود میشدن آلان نشدم دیشب با شوهرم که ۲۲سالش منو بزور لخت کرد و باهام سکس کرد مک خیلی الت تناسلی میسوزه چیکارکنم ول و اینکه و اینکه من ۴ماه پریود نشدم حمله ام ایا؟
- اندکس تخمدان
سلام خسته نباشید اگه در اندکس تخمدان فردی فوليکول مشاهده بشه نشانه چیست؟
- سلام خسته نباشید.درهفته ۶بارداری هستم لکه بینی قهوه ای رنگ داشتم مامابرام سونوگرافی ترانس واژینال نوشت.درسونوگرافیضربان قلب جنین نرمال بودفقط یک ناحیه هیپواکوبه ابعاد۴*۱۱دراطراف ساک بارداری به نفع هماتوم دیده شد.الان بیدچه کارکنم .ممنون میشم راهنمایی کنید؟
در هفته سیزده بارداری هستم هماتوم به ابعاد ۳۸ در ۲۳ و به حجم تقریبی ۱۹ سی سی دارم دو سه روز است که خونریزی دارم به رنگ قهوه ای تیره ،شیاف هم هر ۸ساعت استفاده میکنم بنظرتون باید استراحت مطلق داشته باشم و این تا کی ادامه دارد و ایا برای جنین خطرناک است در ضمن سونو ان تی هم انجام دادم همه چیزش خوب بود و ضربان قلب جنین هم خوب بود
- میوم ها
سلام خانم خسته نباشید من شش تا میوم دارم یک هفته است پریودیم تموم شده بود ولی الان دوباره لکه دیدم لطفا میشه راهنماییم کنید.
- سونوگرافی
سلام خانم دکتر من برج ۳ زایمان کردم بعد چهل روز پریود شدم ولی بعدش دیگ نامنظم شد و سونو که دادم نوشته تخمدان با نمای PCOM هست یعنی چه
- قطع کلومیفن و ادامه خونریزی
سلام.من ۳۷ سالمه و یک فرزند دارم.برای بچه دوم یکسال اقدام به بارداری داشتم ولی باردار نشدم دکتر بهم قرص کلومیفن و استروژن دادن مصرف کنم منتها بعد از قطع کلومیفن خونریزی ام قطع نشده و امروز روز دهم پریودیم هست و دکتر گفته بودن روز یازدهم سونو بدم که اگه تخمک خوب داشتم آمپول بزنم می خواستم بدونم با شرایط خونریزی فایده ای داره سونو بدم؟
- نتیجه سونو گرافی مرا نگران کرده
زیر بغلم یک ضایعه هیپو اکو فاقد چربی سنترال در اگزیلاری چپ دیده شده و کیست حاوی اینترنال اکو در تشخیص افتراقی قر ار دارد آیا این برای من خطر ناکه
- بارداری،طول سرویکس
سلام خسته نباشید،خانم دکتر من از اول بارداری توی سونو ان تی و انومالی طول سرویکسم ۳۰بود.اما تو هفته ۲۰گاهی ضربه های جنین رو از واژنم احساس کردم ک رفتم سونو گفت طول سرویکست شده ۲۷کمه، اما بازم برای دقت بیشتر سونو واژینال نوشتن برام که رفتم گفت ۳۲،دکتر منو خیلی نگران کرد گفت استراحت مطلق و تا یکماه هفته ای یدونه امپول پرولوتن.طول سرویکس من خیلی کمه؟ونگران کننده است؟الان هفته ۲۲هستم.
- جواب آزمایش
جواب آزمایش پاپ اسمیر من Within normal limi P1 Satisfatory for evaluatio Inflammation Non
- با سلام آیا solid appearing واجد فلوی عروقی به ابعاد ۳۹* ۲۳mmخطر ناک است؟خواهش میکنم راهنمایی کنید خیلی استرس دارم
- درد تخمکگذاری
سلام، 15 ماهه تو اقدام براي بچه هستم، 34 سالمه، حدود 6 ماه بعد از اولين اقدام، موقع تخمك گذاري درداي شديد دارم، و كاملا متوجه ميشم تخمك از كدوم طرف داره مياد،كه قبلش اينجوري نبودم، و اينكه سيكلم از 28 روز شده 25 روز، سونو دادم مشكل خاصي نداشتم ايا اين دردا عادي هستن؟
- بیماری ١
يكماه قبل نزديكي از پشت بدون دخول داشتم.از كاندوم استفاده نشده احتمال اچ پي وي يا بيماي مقاربتي وجود داره؟فقط يكبار نزديكي بوده.
- رحم دیدلفیس .ضروریه توروخدا جواب بدید
با سلام من دارای رحم دیدلفیس یا دوتایی هستم خواستم بپرسم حقیقت داره که میگن رحم دیدلفیس کوچکتر ازرحم نرمال وطبیعی هست ؟ علتش چیه و مشکلاتی ایجاد نمیکنه این کوچک بودن ؟،
- کیست پستان
سلام من سونو گرافی انجام دادم و نوشته که کیست پراکنده به دیامتر حداکثر 10mm در پستان مشاهده شد که بعضی از انها حاوی سپتای اکوژن ظریف داخلی است . ایا سپتای اکوژن خطرناکه با نه؟ درمانی دارد؟
- اقدام به بارداری
سلام سه ماه هس که اقدام به بارداری کردم و نشدم و هر سه ماه پریودم نامنظم شده باید چیکار کنم؟و اینکه دو ماه قبل از اقدام به بارداری قرص یدوفولیک میخوردم یعنی پنج ماه شده که میخورم هنوز قرص یدوفولیک رو ادامه بدم یا نه
- مشکلات زنانه
سلام من پریودی هام 7روزس دو دوره 3روزس ولی بعد گذشت دوره2پریوم 12 روز گذشت دوباره پری اومد و3 روزه بود متاهلم وجلو گیری طعبیعی دارم
- عقب افتادگی پریود
باسلام ، من در ۱۷ سالگی هستم ،
یه بار حدود دو ماه عادت من عقب افتاد ، و الان هم حدود یک ماه و خورده ای هست که من هنوز نشدم.
گاهی اوقات واژن هم خارش دارد ، و در لباس زیر هم یه مایع های سفید رنگی مشخص میشه و خروجشون رو هم حس میکنم .
این نشونه ی چیه ؟
حتما باید به پزشک مراجعه کنم ، با با درمان های خانگی هم قابل حل است ؟
ممنون از شما - بارداری
من سال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام وسال ۹۲آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده ام ورحم وتخمدان هم دارم ودرسونوگرافی من نوشته شده که رحم partialbicornate وسپتوم بلند وپرید وعادت ماهانه هم میشوم. وبه من گفته شده که به صورت طبیعی نمیتونم باردار بشم وباید ازرحم اجاره ای استفاده کنم خواستم بپرسم که چرا نمیتونم به صورت طبیعی باردار بشم وچرا باید ازرحم اجاره ای استفاده کنم؟
- آنتی مولرین پایین
سلام خانم دکتر عزیز در آزمایش هورمونی من fsh 10.91 - lh 4.51- amh 0.33 هستش .. من 41 سالمه و یک دختر 3 ساله دارم ... تازه برای بارداری مجدد می خوام اقدام کنم ...دکترم برام اینوفولیک برای یک ماه تجویز کرده تا دوباره آزمایش بدم .. سوالم اینه اگر این دارو روی تخمدان من تاثیری نداشت و AMH رو بالا نبرد تنها راه من استفاده از VIF هستش یا نه ... ؟


