Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- درد محل سزارین
سلام خانم دکتر من الان 4ساله سزارین کردم ولی وقتی میخام بلندبشم جای بخیه هام درد میکنه ..الانم پریودم عقب افتاده وسینه هام درد میکنه .،علائم مریود دارم ولی نمیشم ممنون میشم راهنمایی کنین
- سنوگرافی
سلام،خسته نباشید اینترنا دبری درون مثانه مشهوداست که میتواند بنفع سیستیت حادیا هماچوری باشد به چه معنی هست من مجردم ۱۶سالمه دل درد زیاد دارم،خیلی نگرانم ممنون میشم جواب بدید
- بالارفتن بتا و خونریزی
سلام.الان ۳ ماهه که تو اقدامم.من ماه پیش بخاطر کرونا که گرفتم سه روز پریودم جلو افتاد.اما بجای ۷ روز فقط ۴ روز بود.این ماه تو تاریخ پریودم تقریبا کمتر از سه روز لکه بینی قهوه ای داشتم.بعدسه روز بعدش آزمایش بتا دادم شد ۱۵ ولی همون روز پریودم شروع شد دردام و بوی خونریزیم مثل پریودای قبلیم بود.بتا رو ۷۲ ساعت بعد تکرار کردم شد ۱۰۵.اما الان که روز پنجمه خونریزیمه دیگه بو و مقدارش و همینطور رنگش مثل پریودای قبلیم نیست اصلا.به نظرتون مشکل چیه؟نیاز به سونو هست؟ درضمن آزمایشگاهی که رفتم بتای بالای ۲۰۰ رو مثبت حساب میکنه .لازمه مجدد۷۲ ساعت بعد تکرار کنم آزمایشو؟
- چکار کنم خونریزی قطع بشه
سلام من ۳۱سالمه ی ساله آیودی گذاشتم ک تازه لکه بینیم رفع شده بود ک این ماه ی هفته بعد پاکیم دوباره پریود شدم سونو انجام دادم دکترگفتن تنبلی تخمدان بخاطرآیودی گرفتی قرص مفنامیک اسید و سیپروترون کامپاند دوبسته دادن گفتن اگه ادامه داشت باید دستگاهوبرداری الان دوهفتس هنوز خونریزی دارم چکارکنم واستم تا بسته قرص تموم بشه تا بند بیاد یا نه غیرطبیعیه؟
- بارداری
سلام خانوم دکتر ببخشید من دکترم به دلیل تنبلی تخمدانم قرص مدروکسی پروژسترون تجویز کرده به مدت ۱۰ روز روزی دو عدد ...خواستم بپرسم هنگام مصرف قرص میتونیم نزدیکی داشته باشیم؟ و امکان بارداری هست؟
- هایمن
با سلام ممنون از پاسخ شما در ارتباط با دریافت گواهی سلامت برای هایمن، ورزش و رقص یا دوچرخه سواری ممکنه خراش یا ساییدگی رو بیشتر کنه؟ چه چیزهایی ممکنه باعث تشدید خراش هایمن بشه؟ که اونهارو انجام ندم
- بارداری
سلام چند تا پودر ترومام میشه در بارداری استفاده کرد ؟ مثلا ۴ تا زیاد نیست ؟ ضرر نداره؟ روزی یک لیوان با دوپیمانه کافیه؟
- '
سلام خسته نباشید.من پریودنمیشم گفتم تخمدانت ضعیفه بهم1امپول پروژسترون چندتابسته ایسپرولاکتون.سیپروجلوگیری.پریودشدم1ماه خونریزی داشتم دیگ نخوردم.دوباره الان بعد2هفته لک قهوه ای ازم میاد.کیست ریزم گفت داری.توروخداکمکم کنید
- رابطه جنسی
سلام.شب بخیر. خسته نباشید خانم دکتر من یکسال هست ازدواج کردم و با شوهرم تصمیم گرفتیم که بچه دار نشیم. در طول این یکسال در هر رابطه شوهرم از کاندوم استفاده میکرد.. دیشب با هم دو بار پشت سرهم رابطه داشتیم.. بار اول ک شوهرم ارضا شد کاندوم را خارج کرد و آلت خود را تمیز کرد و استبراء کرد ولی ادرار نکرد. کمی بعد با استفاده ار کاندوم جدید وارد رابطه دوم شدیم.. ولی وسط رابطه متوجه شدیم کاندوم سوراخ بوده و پاره شده البته قبل از این که شوهرم ارضا بشه.و بعد شوهرم کاندوم را تعویض کرد و به رابطه ادامه داد.. حالا من نگران احتمال بارداری با مذی یا پیشاب هستم و فک میکنم چون شوهرم ادرار نکرد شاید مقداری اسپرم داخل آلت اون مونده باشه و بعد با مذی ترکیب شده باشد و باعث بارداری شود.. آیا این امکان وجود دارد.. استرس دارم..
- قرص ضدبارداری
سلام خسته نباشید ببخشید من برای جلوگیری از بارداری قرص ال دی 21 روزه استفاده میکنم ب طور منظم..یک شب فراموش کردم قرص رو بخورم شب قبلش هم رابطه داشتم همینطور شب بعدش البته شب بعدش یدونه قرص خوردم و بعدش رابطه بدون محافظت داشتم الان نگرانم ک بلردار بشم..البته از ترس 3 قرص دیگ هم بهد از رابطه خوردم
- سلام دخترم تازه دنیااومده زبونش خیلی میاره بیرون علت چیه
- سلام از پماد کلوتریمازول چطوری استفاده کنم میشه راهنمایی کنید
- موی زاعد
سلام خانم دکتر ۱۷ سالمه و به تازگی متوجه شدم کل شکم و سینه و کمر و باسن و کتف و شانه موهای کرکی فراوانی وجود داره آیا وجود موهای کرکی که تو نور دیده میشه برای دخترا طبیعیه ؟؟؟البته من دور ناف و هاله ی سینه موهای ضخیمم دارم ولی موهای کرکی برام خیلی جای سواله
- امپول دکاپتیل
با سلام و احترام سه ماه دكاپتيل3/75. استفاده كردم اخرين بار ١٣ دي ماه هنوز پريود نشدم ايا طبيعي هست ؟
- عفونت دربارداری
سلام.من هفته یازده بارداری هستم بخاطرترشحات قهوه ای رفتم پیش دکتر و بعد از معاینه گفتن عفونت دارم و قرص واژینال کلوتریمازول و پروژسترون تجویز کردن. حالا از روز دوم حس میکنم هم تو ادرارم و هم تو ترشحانم مایع صورتی و گاهی خون مانند دفع میشه..نیاز به پیگیری هست؟؟
- کیست تخمدان
- نتیجه سونوگرافی من چیست
سلام وقت بخیر .من دچار پریود نامنظم شدم و سونو گرافی انجام دادم.اندازه رحم رفرتی رسه در حد طبیعی است می متر اوکی پارانشیمال مختصر هتروژن داشته تغییرات خفیف فیبروماتوزیس. تصویری میومتراکویپارانشیمال اینترامورال-ساب سروزال50*42 در فوندا قدامی رحم دیده می شود که واضحا آندوران خلف جابه جا نموده است
- کیست بارتولن
سلام من کیست بارتولن دارم و خیلی سفت و درد شدید دارم چیکار کنم دکتر رفتم دارو داده ولی خوب نشده
- پولیپ رحم
در سونوگرافی من نوشته شده تودهی اکوژن به ابعاد ۵ضربدر سیزده میلیمتر در داخل کاویته اندومتریال فوندوس رحم رویت شد که بیشتر مطرح کننده پولیپ میباشد
- قرص مدروکسی پروژسترون
سلام وقتتون بخیر دخترم پانزده سالشه که تنبلی داره و پریود یکسال بود که نمیشد به پزشک مراجعه کردیم که قرص مدروکسی پروژسترون داده که در حالی که مصرف میکنه خونریزی هم داره لطفاً راهنمایی کنید


