Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- چند روز بعد از خوردن مجسترول پریود میشویم
جند روز بعد از خوردن مجسترول پریود میشویم
- سطح بتا بعدسقط
سلام بتای ۴ چهارماه بعد از سقط طبیعی است؟ ممنونم
- نازایی
باسلام وخسته نباشید من دوبار انتقال جنین انجام دادم که منفی شد و قبل بار سوم احساس کردم عفونت دارم رفتم دکتر گفت قارچ داری شسشو داد ودارو داد میشه گفت علت منفی شدنم همین باشه
- عقب افتادن پریودی
سلام وقتتون بخیر ببخشید من عادت ماهیانم به این صورت هست که چند ماه ثابته بعد از تقریبا چهار،پنج ماه،ماهی دو روز زودتر پریود میشم اما الان شیش روزه که پریودیم عقب افتاده دلیلش چیه؟
- رز
🌹
- درباره قرص گیم اپ
سلام من سقت جنین داشتم در حین خونریزی قرص گیم آپ مصرف کردم میخواستم ببینم ضررداره
- در صورت مصرف قرص سیبل احتمال بارداری با پیشاب وجود دارد؟
سلام وقت بخیر من به دستور پزشک از پنجن قائدگیم دارم قرص سیبل استفاده میکنم الان ۸ روز هستش استفاده کردم ایا میشه رابطه بدون جلوگیری داشته باشم؟!
- ضعیف شدن عضلات لگن بعد زایمان طبیعی
سلام خانم دکتر خسته نباشید من دو سال پیش زایمان طبیعی داشتم 30 سال دارم و یک فرزند. بعد آن تقریبا زمانهایی که اسهال دارم نمیتوانم خود را کنترل کنم و متاسفانه قبل اینکه به دستشویی برسم بي اختیار میشوم و بیشتر اوقات دستشویی بزرگ را به طور کامل نمیتوانم تخلیه کنم یعنی فشار میدم ولی اون عضلات انگار منقبص نمیشه و مشکل دارم. چه اقدامی باید انجام بدم یا لوسیون مناسبی برای بهبود وجود داره؟و ممکنه به خاطر باز شدن بخیه های زایمانم بوده باشه که خوب نگرفته و شل مانده باشه. ممنون از شما خانم دکتر عزیز
- سوال در رابطه با رابطه
سلام در زمان عادت ماهیانه میتوان رابطه داشت؟
- زایمان
سلام در این بیمارستان اتاق تک نفره موجوده؟ همسر میتونه بعنوان همراه پس از زایمان بمونه؟
- عمل ivf
سلام خسته نباشید خاهشمیتونید جواب منو بدید من ۲۱روزه عمل ivfانجام دادم دیروز پریود شدم امروز دوسه تیکه گوشت دیدم خاهش بهم بگین چکار کنم موندم خودم چکار کنم
- واژن
سلام ازچه کرمی برای روشن شدن واژن استفاده کنم که دائمی باشه
- عرق نعنا در بارداری – آیا میتوان در بارداری عرق نعنا خورد؟
سلام خانم دکتر
میخواستم بدونم در دوران بارداری برای ناراحتی معده میتونم عرق نعنا استفاده کنم؟ - با سلام حدود هفتاد روز هست که سزاربن سدم الاک پریود شدم قبل پریودی کار سنگین انجام دادم بعدش پریود شدم الان میزان خون ریزی نیبت به دوره های قبل قاعدگی زیاد تر است آبا احتمال باز شدن جای بخیه وجود دا د ؟ لخیه هام درد نمز کنخه فقط خونریزی زیاد هست در مقایسه با قبل
- زگیل تناسلی
سلام خانوم دکتر من ۱ساله ازدواج کردم چند روز پیش که رابطه جنسی داشتم خونریزی خفیفی داشتم که رفتم دکتر گفتن که عفونت قارچی دارم و دهانه رحمم زخم هست که بهم پماد میکوزین دادن بعد از چند روز به دلیل سوزش شدید پماد عوض کردم و میکونازول گرفتم الان بین واژن و مقعدم متوجه یک دونه برجسته شدم که سرش سفیده و دست میزنم درد میگیره..احتمال زگیل هست؟؟
- ژنتیک سرطان
سلام برادر بنده سرطان داشتن متاسفانه فوت شدن پدر بنده هم تازه مشخص شده که سرطان دارن من میخوام با دختری ازدواج کنم که پدر ایشون هم از سرطان فوت شدن میخوام بدونم ازدواج ما درست هست یا خیر چیکار باید بکنم که مطمعن بشم یا بدونم صلاح به ازدواج هست یا خیر
- کلومفین یا لتروزول
خانم دکتر کدوم قرص بهتره کلومیفن یا لتروزل؟ کدوم بیشتر باعث دوقلویی میشه؟ آیا رو جنسیت تاثیر میزاره؟ممنونم از جوابدهیتون
- عفونت ادراری دربارداری
سلام وقت بخیر،سرکلاژ شکمی هستم و هفته ۵ بارداری هستم،با توجه به اوایل بارداری وعفونت شدید و سوزش و خارش دارم میتونم پماد کلوتریمازول استفاده کنم؟
- آزمایش بارداری بتا تیتر
سلام ببخشید من ۶روزازپریودم گذشته واقدام بارداری داشتم اماآزمایش بتا ۱بوده وهنوزهم پریودنشدم دلیلش چی میتونه باشه
- یایسگی
سلام من ۴۰ سال دارم پنج ماه پریود نشدم دکتر گفت یایسگی زود رس دارم و به من استرومارین و ال دی دادن خوردم و پریود شدم بعد از پریودی قرص لتروزول و آمپول هاچ ان جی و هاچ سی جی هشت عدد تزریق کردم و به مدت ده شب قرص مدروکسی پروژسترون خوردم بعد از اتمام قرص الان ده شب هست پریود نشدم و خیلی می ترسم تلاش هام بی نتیجه باشه


