Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مایع لوکوله در روده
سلام پس از عود کنسر تخمدان مادرم آسیت غلیظ با درن خارج شد ولی الان مایع لوکوله بین روده ها باقی مانده و باعث استفراغ شدید شده پیشنهاد شما چیست؟
- خون در ادرار
سلام سرکار خانم دکتر . دیروز به طور ناگهانی و بدون سابقه قبلی بعد ادرارم خون بسیار زیاد دیدم . بعد وقتی خودم شستم دیگه چیزی نبود حتی سرکار رفتم اومدم همه چ ی اوکی بود تا برای بار دوم دوباره تکرار شد همین وضعیت ادرارم کاملا تمیز بود ولی بعدش دوباره خون اومد و دیگه بعد یک روز این حالت تکرار نشده. همون دو بار اتفاق افتاده به نظرتون میتوته از چی باشه؟
- پروید
هنگام پروید درد شدیدی در معقد دارم موقع مدفوع کردن علتش چیست
- دلیل دیرپریود شدن چی میتونه باشه
سلام ۱۲/۸ پریود شدم ولی این ماه هنوز پریود نشدم ودر این ماه فقط ی بار رابطه اونم بدون دخول داشته ام امکان بارداری هست؟
- طول بارداری
سلام و ادب. خانم دکتر عزیز َطول بارداری در روش ivf یا لقاح آزمایشگاهی چقدر میباشد؟.. اصن از چجوری حساب میشه؟
- در خصوص مصرف قرص دوفاستون
سلام خسته نباشید من دکتر برام دوفاستون تجویز کرده که از ۱۴قاعدگی بخورم تا ۲۴قاعدگی امروز روز ۱۶قاعدگیمه مشکلی نداره از امروز بخورم یا از ماه دیگه شروع کنم
- باردارهستم 😍
سلام خانوم دکتر باردار هستم 7هفته و5روزمه و17روزازکرونایی گرفتم گذشته منو ببخشید دسشویی بزرگمو که فشارمیدم یه لکه قهوه ای خیلی کمرنگ ازجلوم میاد بیرون مثل اخرپریدی اون موقع هام میمونه علتش چیست ؟خانوم دکترزیرشکمم خیلی دردمیکنه چکارکنم ؟
- سینه
باسلام و درود خدمت شما خانم دکتر عزیز من الان ۲۷سالمه ۹سال ازدواج کردم ویه دختردارم ولی سینه من عین تازه بلوغ رسیده های خیلی کوچیکه خجالت می کشیدم برم دکتر
- زنان و زایمان
سلام من الان ۲۱ روزه که برا بارداری اقدام کردم و باید روز ۱۷هم پریود میشدم که تا الان نشدم و من هیچوقت پریودم رو به تاخیر نمیانداختم اما امروز بی بی چک گزاشتم و منفی شد و این رو هم بگم که یه نشانه هایی از بارداری دارم مثل سوزش و درد دور ناف ترشح دیدن و احساس تهوع
- ضایعه هیپو اکو
سلام خانومی ۲۵ساله هستم در سونوگرافی مشخص شده که دو ضایعه هیپواکوبا حدود مشخص در سینه چپ و یکی در سینه راست است وسینه ها فیبروکیستیک است این خیلی خطرناکه ،خیلی نگرانم ،ممنون میشم کمک کنید
- آییودی و خونریزی
سلام خسته نباشید من ۳سال دستگاه ای یودی گذاشتم نوع هورمونی ازوقتی گذاشتم دل دردزیرشکم کمر درد دارم خونریزی شدید این طوری نبودم رفتم درش بیارم میگه صبر کن باردار میشوی من میخوام طبیعی جلوگیری کنم سوال ۱من فردا میخوام برم مشهد من ۱۰روز پبش رفتم پیشش گفتم عادت نشم بهم مدفورم ۵داد الان لک دیدم چکار کنم نشم قطع کنم.
- اقدام به بارداری
سلام خسته نباشید من حدود ۴ ماه پیش سقط داشتم در هفته نهم به دلیل ایست قلبی جنین. سونو و آزمایشات لازم رو دادم و مشکلی نداشتم .الان دوماه هست که برای باراری مجدد اقدام میکنم...ماه اول در ۱۴ سیکل فولیکول سایز۱۶ داشتم دقیقا همون شب و دو روز بعدش لکه قهوه ای تیره دیدم و اما تقریبا ۱۵..۱۶ روز بعد پریود شدم .این ماه هم واسه بارداری اقدام کردم ..۱۵شهریور اخرین تاریخ پریودم بود.. امروز که ۳۱ شهریور هست .من ۱۶ سیکلم هست لکه قرمز روشن دیدم...تو خوردن چیزای گرم یکم زیاد روی میکنم مثل خرما.. ب نظر شما علت چی میتونه باشه ؟ نیاز هست که به دکتر مراجعه کنم ؟ ۱ماه و نیم بعد سقط هم سونو دادم فولیکول ۱۸ داشتم ...اما ماه پیش قولیکول ۱۶. دوره های پریودمم ۳۱ تا ۳۴ روزه هست
- سونو
سلام خانوم دکتر آدرس سونو سه بعدی خوب برای انومالی رحم جهت تشخیص زایمان زودرس تو رشت کجا برم؟
- آزمایش خون در بارداری
سلام خسته نباشید مریض شما هستم ۹هفته باردارم آزمایش خون انجام دادم چند تاش بد در اومده خیلی استرس دارم میخواستم این ازمایش و برام تفسیر کنین در ضمن ۲۴ساله هستم W.B.C: H11040 S.G.O.T(AST:22 S.G.P.T(ALT:47 Anti VZV(lgG:23
- سلام من دوقلو بار دارم یکی از قل هام روده اش در سونو۱۸هفتگی هایپر کوژن هست ایا دچار سندروم داون هستند؟؟
- سرکلاژرحم
آیاسرکلاژرحم درهفته ۲۳ بارداری ضرردارد
- سقط جنین
سلام جواب سونوگرافی من محتویات هتروژن با افزایش مختصر واسکولاریتهبه حجم ۵.۸ccدرون کانال رحمی دیده شده من ۳هفته هست سقط کردم یعنی چیزی باقی مونده نمیخوام کورتاژ بسم آیا با قرص برمپیش دکتر درمان میشود
- بارداری
در یک ماه سه بار پریود شدم،مشکل از چیه عایا من باردار هستم
- تنبلی تخمدان و قرص سیبل
با سلام من ۲۵ سالمه و حدود دو ساله ازدواج کردیم .پریود های نامنظم همراه با درد شدید در قسمت شکم و کمر دارم ک خونریزی زیادی هم همراه داره . سونو دادم گفتن تخمدان سمت راستم حداکثر میزان نرمال رو داره و چپم ۱۸ سی سی هست ک خ بزرگتر از نرماله .هم چنین فولیکول های کوچک متعدد در حاشیه تخمدان چپ مشاهده میشه. تیرویید هم ندارم.وزنم هم متعادله.دکتر زنان گفتن تنبلی تخمدان دارم و قرص سیبل روتجویز کردن . آیا تنبلی تخمدان در آینده باعث نازایی میشه ؟ فعلا قصد باردار شدن نداریم تا ۴سال آینده. و اقدامی هم برای بارداری تا حالا انجام ندادیم . آیا تنبلی تخمدان میتونه باعث نازایی بشه ؟ قرص سیبل باعث افزایش وزن یا بزرگی سینه نمیشه ؟طریقه مصرفش چطوریه!؟
- سقط مکرر
سلام خسته نباشید من تنبلی دارم تو این یک سال باخوردن متفورمین دوبار باردار شدم هر دو بار سقط شد از همون اول لکه بینی داشتم خودم و شوهرم تمام ازمایش های ژنتیک و انجام دادیم مشکلی نبود من فقط خونم لخته بود که دکتر گفت درصدش کمه به خاطر این نبوده عکس رنگی انجام دادم یکی از لوله ها نوشته مختصر چسبندگی گفتن باید لاپاروسکوپی کنی ولی دکترم معاینه ام کرد گفت عفونت داری شاید چسبندگی هم به خاطر عفونت دارو داد و گفت اقدام کن از اون موقع چهار ماه میگذره هنوز باردار نشدم نظر شما چیه باید لاپاروسکوپی کنم


