Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریودی نامنظم
سلام،من مدتی قبل جراحی دندان داشتم و چون دچار درد و خونریزی شدم سرخود بدون تجویز پزشک از قرص ال دی استفاده کردم که اون ماه کلا پریود نشم ولی بعد از دوهفته که دندانم خوب شد منم مصرف قرص ال دی رو قطع کردم...سیکل همیشگی پریودی من از ۳۰ هرماه شروع میشد ولی الان ۲۵ ام هرماه ینی یک هفته زودتر پریود میشم مجرد هستم رابطه هم ندارم و اطلاعی هم از خوردن قرص های تنظیم کننده ی هورمون یا سیکل عادت ماهانه ندارم به داروخانه مراجعه کردم برای من روکین در نظر گرفتن که استفاده نکردم و میخواستم اول مطمئن بشم که مشکلی ایجاد نمیکنه و پریودیم تنظیم میشه؟خانم دکتر عزیز پریودی باید از روز چندم اتفاق بیافته اگه دقیق راهنمایی کنید ازتون ممنون میشم
- دو فاستون
با عرض سلام و خسته نباشید . آیا مصرف قرص دوفاستون در افرادی که مستعد سرطان هستند مشکلی ایجاد میکند؟ با تشکر از پاسخگویی شما پزشک عزیز .
- قرص اوابوست
آیا قرص اوابوست تضمینیه
- کیست بارتولن
سلام بعد از انجام كاتتر ورد و تخليه كيست بارتولن تا چه زماني نبايد نزديكي داشت؟ ممنون ميشم جواب بدين
- پرده بکارت
سلام ببخشید مزاحم تون شدم لطفا لطفا سوالمو خوندین جواب بدین من ۱۴ سالمه و این فکر چند وقتی هست افتاده تو سرم که پرده من سالمه یا نه من با کسی رابطه نداشتم اصلا و چیزی هم وارد واژنم نکردم اما چند وقتی میشد خودارضایی مالشی میکردم که اونم ترک کردم راستش چند تا اتفاق افتاد که من حساس شدم اول اینکه یه بار که پریود بودم واژنم میخارید بعد من از روی شرت خاروندمش اما لبه های چسب نوار بهداشتیم انگار به واژنم خورد نمیدونم کجاش اما من یه سوزش ریزی رو حس کردم اما چون پریود بودم متوجه چیزی نشدم دوم اینکه یه بار یکی توی یه دعوا با بکندش ضربه ی آرومی به واژنم زد و یک درد خیلی ریزی رو حس کردم اما خونی نیومد و همون روز موقع عادت ماهانه ی من بود حدود ۴ یا ۵ ساعت بعدش من پریود شدم میخواستم ببینم با این اتفاقات ممکنه من پردمو از دست داده باشم همه چیز همون جوری بود که گفتم لطفا یه جواب دقیق به من بدین ذهنم خیلی درگیره و وسواسی گرفتم مرسی
- خوردن قرص نورم اسکین ۲۰ باعث نازایی میشود
- نازایی
سلام من28سالمه5ساله نازایی دارم چندتا دکتر رفتم دوبارهمlul شدم فعلا نتیجه ای نگرفتم.لازم هست بیام پیشتون نظرتون چیه
- کیسه آب
با سلام و وقت بخیر اگر کیسه آب پاره شود تا چندساعت بعد حتما باید نوزاد متولد شود که خطرناک نباشد؟ حالا چه به روش سزارین چه به روش القای زایمان منظورم اینه که اگه چندساعت بعد از پاره شدن کیسه اب بچه به دنیا نیاد خطرناکه؟
- آتروفی کلیتورال در دختران مجرد
سلام ببخشید من دختر مجرد ۲۱ ساله ای هستم که از سنین ۵ الی ۶ سالگی بدون اینکه بدونم تحت تاثیر دوچرخه سواری ارضا شدن رو تجربه کردم بعد از اون با خودارضایی آشنا شدم و ندونسته چندین بار در طول روز انجام میدادم و از یک جایی به بعد دیگه اطراف کلیتوریس حس نمیکنم و یه جورایی علائم آتروفی دارم چیکار باید بکنم الان که موفق شدم خودارضایی رو ترک کنم آیا این قضیه برام مشکل ساز میشه؟ درآینده برام مشکلی پیش نمیاد؟ چیکار باید بکنم نمیتونم برای معاینه پزشک برم
- سرکلاز
سلام خانم دکتر عزیز و مهربون خانم دکتر شما دکتر البرزی ک در شیراز هستن تائید مکنید ک من بخاطر خانواده ام ک شیراز هستن بروم اونجا و پیش ایشون سرکلاژ شکمی بکنم کارش خوبه
- ضخامت اندومتر
سلام ببخشسد من اقدام به بارداری هستم روز ۱۳پریودی سونو کردم دکتر گفت ضخامتت ۷.۵هست بعد برا قرص استرادیول روزی دوتا و شیاف پروژسترون نوشت بعد خوردم تموم شد الان ۴روزه تموم شده زیر شکمم خیلی درد میکنه لکه میاد ولی خون ریزی نمیکنه دلیلش چیه امکان داره ضخامتم خیلی شده باشه ریزش نمیکنه خیلی نگرانم کمکم کنید
- عمومی
سلام خسته نباشید من قرص لووکسین و کلومیفن استفاده میکنم برای نازایی ولی امروز روز ۲۰ سیکل هستم مثانه اماخیلی حساس شده خیلی میرم ادرار اما نرمال اصلا سوزش یا درد ندارم علتش چیه
- پیدایش لکه سفید روی کلیتوریس در دختران چیست
دخترم ۱۱ سالشه و مدتیست در ناحیه کلیتوریس سفیدی هایی به وجود اومده. اول فکر میکردم شاید عفونت باشه واسه همین چندبن بار توی تشت سرکه نشوندمش ولی خوب نشد علتش چیست؟ ربطی به بلوغ داره یا نوعی بیماریست؟
- بقایای بارداری
سلام خانم دکتر من تو هفته ۱۸ بارداری دچار سقط ناخواسته شدم الان دو هفته از سقط میگذره که دکتر برام قرص میزو و مترژن و داکسی تجویز کردن امروز سونو دادم و گفتن بقایا به طول ۳۰ م م و ضخامت ۵ م م باقی مونده نمیخام کورتاژ انجام بدم راه دیگه ایی هم هست که بقایا دفع بشه ؟
- اچ ای وی
سلام خانم دکتر با رابطه دهانی ایدز منتقل میشه؟یا اسپرم روی دست بریزه کاملا امکان انتقال ایدز وجود داره؟
- قرص ضد بارداری
سلام من باید بسته جدید قرص ال دی را شروع میکردم اما سه شب یادم رفت الان باید چی کارکنم ؟
- درموردپریود
سلام من مدت یک سال نیم اززیمان سزارین وبستن لوله م میگذرد ولی پریود ماهانه نشدم ودرددرقسمت بخیه سزارین دارم 38سال دارم
- زودبه زودپریودشدن
سلام من دختری ۳۵ساله هستم کن سال قبل به مدت چندماه ۳ماه درماه دوبارپریودمیشدم ودرروزوشب اول دل دردشدیدداشتم وتااردیبهشت ماه درماه ۲بارپریودبادل دردشدیدداشتم ودرخردادماه پریودم منظم شدوماهی یکبارپریودمیشدم ولی الان دوباره نامنظم شدم ودرماه دوبارپریودمیشم وشبوروزاول دل دردشدیددارم توروخدامنوراهنمایی کنیددلیلش چیه وچکارکنم الان فعلاشرایط دکتررفتنوندارم خداخیرتون بده ممنون میشم بابت راهنماییتون
- نازایی
سلام خانم دکتر من تنبلی تخمدان دارم و وزنم نرماله،با دارو تخمک هم دارم ولی باردار نمیشم،به نظرتون ورزش کردن مفیده واسه من که وزنم نرماله و تخمک هم با دارو دارم؟؟؟
- لحظه ایی
سلام خانم دکتر ممنونم از شما،من دوقلو باردارم الان چهارماه و دو روزمه،وقتی همسرم ب شکمم دست میزنه طوری اذیت میشم ک میفتم ب گریه کردن نمیدونم دلیلش چیه،یکی از بچه ها هم توی شکمم خیلی تکون میخوره ،سمت چپم حس میکنم الان سوراخ میشه ،دردم میگیره


