Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خوردن یدونه قرص اوسیز ۰/۷۵ باعث جلوگیری از حاملگی میشود؟
- من دوماه پیش پی ار پی انجام دادم ده روز بعدش پریود شدم ولی بعداز اون دیگه پریود نشدم
من دو ماه پیش پی ار پی تخمدان انجام دادم بعد از ده روز پریود شدم ولی الان ۱۵ روز عقب انداختم چیکار کنم بیبی چک هم منفی بود
- پرده بکارت
سلام من حدود 42 روز پیش عروسی کردم و شب عروسی خونریزی نداشتم پردم حلقوی بوده و قبل رابطه بکارتم کاملا سالم بوده ؛ بعد رابطه از جهات 3-9-6 پارگی دارم ولی به دو پزشک زنان ک مراجعه کردم گفتن بکارت ارتجاعی دارم و بکارتم آسیب دیده و زیاد قابل تشخیص نیست گفتن الان با وجود پارگی چیزی که مشاهده میکنن ارتجاعی هس و نداشتن خونریزی طبیعیع حس مبکنم این حرفو بهم زدن ک فقط آروم بشم چون از لحاظ روحی به شدت بهم ریختم و اینو میدونم ک بکارت ارتجاعی پارگی نداره و فقط ساییدگی داره ،،،، الان میخام برم پزشکی قاتونی میخاستم بدونم بعد از گذشتن 42 روز و داشتن چند دفعه رابطه آیا دلیل نیومدن خونریزی تشخیص داده میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟و جنس پرده که ایا ارتجاعی هس یا نه؟؟؟
- سلام میتونیم یایسگی راعقب انداخت یا جلوش گرفت
- سلام وقت مادرم ۷۰سال دارد در سونو ابعاد ۷۰*۳۰*۲۸دیده شد و اکوی غیر یکنواخت و تصویر کانون وابسته به سن مربوط به عروق aracteرحمی دیده شد
- اصلیت شما
سلام با تشکر از زحمات شما می خواستم بدونم شما اصلیت ساروی هستید یا رشتی؟ با تشکر
- دوبار پریود شدم در یک ماه
من بعد اتمام پريودم فرداش رابطه بدون دخول داشتم ،دوتا قرص اورژانسي خوردم ۵روزبعدش پري شدم باخونريزي ب مدت شش روز ،،،مجدد دوهفته بعدش باز پريود شدم سر تايم پري خودم بخاطره قرصهكه من دوبار در يك ماه پريود شدم ميترسم بخاطر كيست باشه دخترم خيلي استرس دارم
- نحوه مصرف قرص سیبل
سلام دکتر به من قرص سیبل را برای نامنظمی قاعدگی و پر مویی داده اند و گفتند از روز ۵ پریودی باید مصرف کنم میخاستم بدونم که بسته های بعدی بلافاصله بعد از اتمام بسته که دارم میخورم باید باشه یا دوباره که پریود شدم از روز ۵ بسته دومو شروع کنم؟
- آمپول
سلام اگر کسی باردار باشد و پروژسترون بزند باز هم دچار خونریزی شبیه پریود میشه ؟ یا نه منظورمه اگر کسی با آمپول بعد 7 روز پریود شد یعنی باردار نیست؟
- زگیل تناسلی
با سلام خدمت خانم دکتر میبخشید من روز شنبه مزاحمتون شدم به اسم یاسمن محمدی شما فرمودید که من زگیل در قسمت دهنه رحم دارم من عقدم و عروسی نکردم و پرده بکارتم هنوز هست من بابت این مزاحم شده بودم که احساس میکردم در قسمت دیواره های واژه جوش هستش اما شما فرمودید اون نیست بلکه زگیله راستیش یه کرم دادید من الان نمیدونم دقیق اون زگیل کجاست آیا رنگ زگیل فرق میکنه؟ باید دوباره بیام مطب ؟ ممنون میشم جواب بدید
- عفونت واژن
باسلام من چند ماهه که عفونت دارم مثله خلط میمونه چرک و به رنگ زرد هست نمیدونم چی استفاده کنم لطفا راهنمایی کنید اگه دارو نیاز هست چه دارویی استفاده کنم با تشکر از شما
- معنای موارد ذکر شده در سونوگرافی
با سلام معنای "اکوی میومتر کاهش یافته" و معنای فیبروم کلسیفیه ۸ در ۵ میلیمتر در سونوگرافی از رحم یعنی چه؟
- پریود
سلام خانوم دکتر پرسیدم ازتون و لطف کردید جوابمو دادید سوالم این بود که در پریودم هر لفت روزه دو الهی سه بار لخته خون مثل جگر میاد جواب شما- در صورتیکه سونو گرافی انجام نداده اید و میزان لخته زیاد باشد انجام دهید سونوگرافی واژینال در دوم پریودی بود انجام دادم دکتر گفتن مشکلی نداره نه کیست دارم و ن مشکل های دیگع و پاپ اسمیر هم جوابش نرمال بود میخاستم بگم سونو هم انجام دادم البته واژینال 🙏🙏🙏🙏ممنونم از وقتی که میزارید
- عقب افتادن قاعدگی
سلام ایا روزه گرفتن روز عقب افتادن پریودی تاثیر داره؟درد دارم یه وقتایی ولی پریود نشدم
- داروی دزوسپتیو
سلام اگر داروی دزوسپتیو را ۳ روز فراموش کنم مصرف کنم (در هفته دوم) الان در روز سوم و چهارم چکار کنم؟
- روش جلوگیری
سلام من ۲۵روزه زایمان طبیعی کردم و خونریزی ندارم میخواستم بپرسم ازچه روشی برای جلوگیری استفاده کنم بهتره اخه زایمانم بافاصله کمی از قبلی بود واختلاف سن بچه هام ۱۴ماهه دیگه بچه نمیخوام تا چندسال دیگه قرص چه مارکی میتونم بخورم و چه طور مصرف بشه؟
- جلوگیری بعد زایمان
سلام خسته نباشید بیست و نه ساله ده ساله ازدواج کردم شش ماهه زایمان کردم از لاینسترول استفاده میکردم دکترم به جای قرص ال دی که در طی این سالها استفاده میکردم قرص دزوسپتیو را تجویز کردن میخواستم بدونم مشکلی در شیردهی ندارد اگه بازم پریود نشدم با فاصله هفت روز مجدد ماه بعد قرص. را استفاده کنم و من بعد زایمان تا الان پریود نشدم و ریزش موی شدیدی پیدا کردم دارویی برای قطع ریزش مویم لظفا معرفی میکنید کلسیم هم استفاده میکنم لطفا راهنماییم کنید م
- پریود کم
سلام وقت بخیر مدت ۸ ماهه از مارولین برای پیشگیری استفاده میکنم گاهی یه وقفه یک ماهه تو مصرفش دارم و مجدد شروع میکنم.حجم پریودام خیلی کم شده قبلا ۷ روز بود البته زیاد نبود در حد یه بسته پد.الان کمتر شده و سه روز خونریزی باحجم کم و بعدش تا ۷ روز لکه بینی کم و متوسط.آیا طبیعیه؟ممنونم به سوالم پاسخ بدید.
- ویزیت
سلام خانم دكتر عزيز و محترم. وقت شما بخير. خانم دكتر من چطوري ميتونم جواب عكس رنگي رو براتون بفرستم. اينجا امكان ارسال عكس نيست ظاهرا. من ميخوام جواب عكس رنگيم رو براتون بفرستم و زحمت بكشيد و راهنماييم كنيد. با تشكر از وقتي كه ميذاريد.
- قرص وروژست
سلام دو ماه کامل بخاطر اندومتریوزم قرص وروژست مصرف کردم که علائم افسردگی شدید پیدا کردم تصمیم گرفتم قطعش کنم الان ۶ روز که دیگه نمیخورم ولی طی سه روز اخیر درد بسیار شدیدی توی رحمم و کمردرد شدید دارم دلیلش چیه


