Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- درد
سلام خانوم دکتر عزیز. موقه ی ارضا شدن تمام عضلات شکم و تناسلیم منقبض شده بود و در اثر ضربات محکم با آب بدنم خون زیادی اومد که کم کم خون با ترشحات برطرف شد. اما زیر شکمم درد دارم. نمیدونم دقیقا لوله یا رگن که سفت میشن و درد دارن. لبه ی بزرگ و بارتولنم درد داره و بارتولنم ورم داره و لبه ی کوچک خارش داره و کلیتوریس هم خارش داره. زیر شکمم یکم ورم داره و از روی پوست تا روی شکمم خارش داره و قرمز میشه. گاهی احساس سردی در این قسمت ها دارم و موقه ی پریودی همون قسمت که درد داره و پام درد میگیره و پریودی هام نامنظمه . سنو دادم رحم و تخمدان ها خوب بودن و ازمایش ادرار دادم که عفونت ادرار دارم. فکر میکنم این عفونت ادرار بخاطر همون اتفاقه. مشکل جدی است یا خیر؟ من باید چیکار کنم؟ چه دارویی مصرف کنم؟ واسه بارداری نگرانم چون وقتی احساس کنم مثانم پر میشه به زیر شکمم که درد میکنه فشار میاد و دردش بیشتر میشه.
- خونریزی شدید و طولانی
سلام وقت بیرمنگام 1ماهه که خونریزی دارم پیش متخصص زنان رفتم گفتن سونابایدبدین سونای رمی انجام دادم گفتن چیزی نیست منم دوتازایمان سزارین داشتم تواین 1ماهه دردزیرشکم هم دارم داروها دادن ولی مشکل حل نشدخواهش میکنم کمکم کنین
- آی وی اف
سلام خانم دکتر. روز ۱۴ انتقال جنین بلاست هستم دو تا برام انتقال دادن. از روز ۱۱ ام هر روز کمی لکه بینی دارم البته کم. روز ۱۲ آزمایشم دادم منفی بود ممکنه تا روز ۱۷ ام که باید تکرار کنم مثبت بشه؟
- Pco
سلام من ۱۷ سالمه و سونوگرافی دادم و مشخص شد که پی سی او دارم ، وقتی که پریود میشم خونریزیای خیلی شدید دارم و از کنار دستشویی نمیتونم تکون بخورم ، و هر دفعه که میشم هم طولانی تره هم بدتره ، مثلا ۲ ماه میشم و قط نمیشه ، قرص ریپاون ترنسید مفنامیک و.. اصلا فایده نداره بهم ، این دفعه دکتر برام مدروکسی پرژسترون نوشت و در طی خوردنش من باز پریود بودم و قطع نمیشد ، واقعا برای این خونریزی شدید چکار کنم ؟
- ضخامت اندومتر ۱۱
با سلام من ۴۵ سالمه و موعد پریودم فقط،دوروز لکه بینی داشتم پس از سونو و آزمایش یه کیست ۳سانتی با جدار نازک درتخمدان چپ داشتم و ضخامت اندومتر دوهفته بعد از پریود که فقط،لکه بینی بود ۱۱ بود دوتا پروژسترون تزریق،کردم الان ۱۰ روز گذشته و هیچ خونریزی،نداشتم آخر هفته موعد پریودمه که قراره بعدش مجدد سونو بدم این ضخامت چه مشکلی میتونه ایجاد کنه؟
- لطفا سریع جواب بدید درمورد زایمان
سلام یکی از فامیلمون مون باردار هستش و قراره سر ماه زایمان طبیعی داشته باشه. اولین بارشه که زایمان قراره انجام بده ، ولی خیلی استرس داره شبا خواب نداره، همش فکر میکنه ، تو اینترنت سرچ میکنه نگاه میکنه،مقاله زیاد میخونه خیلی خیلی استرس داره باید چیکار کنه لطفا کمک کنید
- اختلال پریود
سلام ۴۴ سالمه بغلت پریود نامنظم کورتاژ تشخیصی شدم و مشکلی نبود الان دوباره نامنظم لطف میکنید پاسخ بدید
- درد
سلام خانوم دکتر من یکچلو درد زیر شکمم دارم و اینکه تکرار ادرار دارم صب ک رفتم دسشویی ادرارم تیره رنگ شد و در اخرش ادرار خونی و یکچلو خون ۱۸ سالمه میترسم تو بارداریم مشکل اینجاد کنه برام خیلی میورسم من چیکار کنم علتش چیه باید به دکتر مراجعه کنم؟؟؟؟؟
- هورمون FSH
سلام خانم دکتر وقت بخیر دختری ۳۴ ساله هستم روز ۱۶ سیکل قاعدگی آزمایش خون دادم هورمون Fsh ام ۲۷ بوده. تا روز ۱۴ ، من لکه بینی داشتم. سیکل قاعدگی ام ۲۶ روزه هست. و همیشه روز ۷ پریود پاک میشدم. روز ۳۴ سیکل قاعدگی هست ولی هنوز پریود نشدم. توی آزمایش ادرارم هم خون و باکتری و موکوس دیده شده. توی سونوگرافی اندازه تخمدان ها طبیعی بوده و و اندومتر ۶ میلیمتر بوده. آیا مشکلی هست؟ آخه خواهرم در ۴۲ سالگی دچار یائسگی زودهنگام شده.
- HPV.
سلام خسته نباشید من متوجه شدم دچار زگیل تناسلی شدم و فقط فقط با همسرم رابطه جنسی داشتم و از وسایل مشترک با دیگران ید استخر و... استفاده نمیکنم الان من زگیل تناسلی رو از همسرم گرفتم؟
- سلام خسته نباشید تو سونوگرافی من نوشته تخمدان راست 13سی سی و تخمدان چپ با حجم 12 سی سی می باشد هر دو تخمدان بزرگتر از حد نرمال بوده و حاوی فولیکول های کوچک متعدد پریفرال می باشند که مطرح کننده PCOD است یعنی چی
- نیش زدن زنبور به ژن حامله بر روی شکم
- خانم دکتر تنک کردن واژن
خانم دکتر تنک کردن واژن با نخ در مطب انجام میدن
- بارداری
سلام خانوم دکتر خسته نباشید من ۳۰ سالمه و ۷ ماه قرص تیرویید و متفورمین استفاده میکنم پریودام نامنظم ببن ۳۳ تا ۴۰ روز دوره پریودمم ۵ روزه است۶ ماه دارم برای بارداری اقدام میکنم و دی ماه مثل ماهای قبل پریود شدم و پاک شدم اما بهمن ماه سر ۳۳ روز یه روز لکه بینی داشتم و دوروز خونریزی خفیف نسبت به ماهای قبل و بعد کلا قطع شد و ۱۳ اسفند بعد از ۲۰ روز مجدد لکه بینی داشتم که هی قطع میشد و مجدد شروع میشد و ۲ روز هم خونریزی خیلی خیلی خفیف داشتم کی باید از بیبی چک استفاده کنم الان استفاده کنم درسته یا باید صبر کنم موعد اصلی پریودم بگذره بعد
- زنان وزایمان
سلام من ۱۵روز از تاریخ پریودم گذشته بود سرخود رفتم آمپول زدم که پریود شم حالا بعد ۱۰روز خونروزی شدید گرفتم که تکه تکه مثل گوشت ازم میفته ممنون میشم جواب بدید ببینم علت چیست
- سلام خسته نباشید من 6ماه اقدام ب بارداری کردم متاسفانه نتیجه نگرفتم 26سالمه
- سلام خسته نباشین من درد خیلی بدی در مقعد دارم که میگیره و ول میکنه خیلی اذیت میشم دکتر رفتم بهم یک شیافت داد که خوب نشدم میشه راهنمایی کنید باید چکار کنم
- پریود
سلام خانم دکتر . چند ماه که برای بارداری اقدام می کنم به دلایلی می خواستم زمان تخمک گذاری یه مدتی عقب بیفته مثلا یه هفته ؛ می خواستم بدونم راهی وجود داره که این کارو انجام بدم که عوارضی نداشته باشه. ممنون از راهنماییتون
- بارداری
سلام خانم دکتر من ۶ هفته باردارم و قلب جنینم تشکیل شده و ضربان داره قبل بارداری متفورمین استفاده میکردم تا الان ادامش دادم دکتر گف در بارداری ممنوع و قطع کن الان هرچی درموردش خوندم گفتن قطع یهویش باعث ایست قلبی جنین میشه. لطفا راهنمایی کنین چطوری قطع کنم ممنونم
- بارداری خارج از رحم
سلام من باردار بودم ولی میگن خارج از رحم هست چگونه بفهمم که خارج از رحم هست


