Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پرولاکتین بالا
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من برای بارداری اقدام کنم آزمایش خون دادم پرولاکتین خونم ۵۷ بود دکتر بهم دارو دادن دانستیکس و گفتن هفته ای یکی بخور آیا من درمان میشوم و میتونم باردار بشم فقط همین مشکل را داشتم فقط برام مهمه که بهم بگید قابل درمان هست یا ن.ممنون
- سلام خانم دکتر
من یه خانم 35ساله هستم دوبچه دارم بچه سومم در شکمم مرده الان یک ماهی هست عمل سزارین کردم باید تا چند ماه جلوگیری کنم راهنمایم کنید ممنون میشم البته چسبندگی داشتم سر همین بچه ام که مرده خونریزی هم داشتم
- استفاده از کرم واژینال دالاواگ سی در حاملگی ۶ هفته
سلام من از حاملگیم ۶ هفته میگذره عفونت داشتم دکتر بهم کرم واژینال دالاواگ سی داده به مدت ۶ شب یک سوم اپلیکاتور استفاده کنم ، آیا ضرری برای جنین نداره ممنون میشم راهنماییم کنید
- بارداری
سلام ددرد پریدی وگرگرفتگی درروزیازدهم انتقال جنین سه روزه نشانه لاگزینی موفق است
- تورم اندومتر و سقط جنین
سلام من دو ماهه باردار بودم که دو تا قرص سایتوتک گذاشتم ده روز خونریزی کم و زیاد داشتم لکه بینی داشتم بعد چند روز سونو دادم گفتن دفع نشده و مونده و اندومتر متورم هست تورم رحم بخاطر عفونته یا بخاطر قرص و سقط ناقص هیچ بوی بدی از خونریزی ها احساس نمیکنم و روزای اول روزی دو تا سفالکسین ۵۰۰ و الان چند روزه روزی یکی سفالکسین ۵۰۰ میخورم تورم رحم بخاطر عفونته یا بخاطر قرص و سقط ناقص؟ باز میتونم قرص استفاده کنم؟
- اقدام
سلام .آیا در زمان اقدام میشه با ماشین مسافرت رفت؟
- بارداری
سلام وقت بخیر.من سه ماهه باردارهستم خیلی معده درددارم وهرچی میخورم هضم نمیشه دوهفته ای هم میشه همش بالا میارم ودهنم هگ خیلی تلخه
- پماد ان ان
سلام استفاده از پماد ان ان در ماه هشتم بارداری ضرر داره؟
- بارداری
سلام مریض خانم وکتر هسنم ۸هفته و دو روز باردارم در واژنم کمی احساس سوزش دارم و کمی ترشح زرد رنگ کمی هم درد زیر دل دارم چه دارویی میتونم استفاده کنم؟
- سقط
سلام خانوم دکتر 39سالمه 1سقط پارسال در 7هفته داشتم که رشد جنین متوقف شده بود و1سقط هم تیرماه 99داشتم که قلب جنین تشکیل نشده بود.لطفا راهنمایی کنید که باید علت بررسی بشه یا میتونم دوباره اقدام کنم؟
- سونوگرافی
سلام خانم دکتر.وقت بخیر.در۱۸ هفتگی بارداری هستم.طبق سونو انجام شده معده جنین مختصر کوچکتر و ب اندازه ۵ میلیمتر دیده شده. وزن بچه ۲۵۶ گرم میباشد .ایا مشکلی ایجاد میشود برای جنین دراینده؟بقیه آزمایشات درست میباشد.
- معاینه چشم در زمان بارداری
سلام من اوایل بارداریم هست چون نمیدونستم که باردار هستم واسه معاینه چشم به چشم پزشکی مراجعه کردم سوالم این هستش که آیا دستگاهی که باهاش چشم رو معاینه میکنه واسه بچه ضرر داره یا خیر ممنون میشم جواب بدین
- تیروئید
سلام و خسته نباشید خانم دکتر عزیز من باردار هستم و در ازمایشم تیروئیدم0/48 هستش و قبلا هم سابقه تیروئید نداشتم.ایا برای جنین و در بارداری خطر ناک هست این عدد؟
- عوارض داروی سینال
سلام وقتتون بخیر من۴۳سالمه تقریبا دوماه پیش برای بارداری آمپول سینال اف وهاش ام جی برایم دکترم تجویز کرد به مدت ۵ روز بعدآن دکترم سونو انجام داد گفتن که فولیکول نداری وتبدیل به کیست شده برام داروی Hdتجویز کردن ماه اول پریود به مدت یک روز خیلی کم بود کلا این ماه نشدم طی مدت این دوماه یه بار رابطه داشتم ممکنه باردار باشم
- باردتری
سلام ب گفته پزشک ماما ۶ هفته باردارم و چن روز پیش دچار لکه بینی شدم اول ی کوچولو لخته خون اومد بعد دوبار خون دیدم سریع ب سونوگرافی رفتم ولی کیت بارداری رویت نشد تو جواب آزمایش نوشته که تصویر کانون اکو فریکوچک مطرح کننده احتمال پسودوساک حاملگی ب دیامتر ۳.۵mmبا حاملگی ۴ هفته و ۱ روز میباشد منظور از این نوشته چیه¿چند روزه خیلی نگرانم کرده
- سقط جنین
من سقط داشتم ولخته خیلی سفت و بزرگ گوشتت مانند پریشب دفع کردم قبلش لخته جیگر مانند خیلی دفع شده ولی خونریزیم هنوز بند نیومده چرا بنظرتون بند نمیشه حتی یه دوره از قاعدگیمم تودخونریزی رد شده رفته
- قرص سیبل
سلام وقتتون بخیر 19تا قرص زرد رنگ سیبل خوردم دیگه نخوردم بعدش رابطه داشتم اسپرم ریخت شد ایا باردار میشم
- بارداری
درهفته اول مصرف قرص ال دی هستم ودخول داشتم ومنی ب داخل راه پیداکرده..آیاباردارمیشوم؟دوباردرطی سال قبل وسه سال قبل سقط داشتم.آیاانکان داردباردارشوم؟اگرقرص دوتایی بخورم مشکل پیش می آید؟
- بارداری
سلام من تاریخ زایمانم سونوان تی زده ۳۰مرداد اگرازاخرین پریودم حسساب کنم میش ۶شهریور من هفته هاماازروی سونوان تی حساب کنم دقیق تر
- بارداری
سلام بنده 39سالمه اخرین زایمانم 9سال پیش جلوگیری نمیکنم اماتاحالاباردارنشدم پریودم منظمه


