Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سرطان کیست
سلام وقت بخیر ، ۴۸ سالمه و سه ساله ازدواج کردم و بچه هم ندارم. من تازه با آزمایش خون تست CA125 36/5mm. فهمیدم کیست یونی لوکولار دیواره نازک ، تومور میباشد ، میخوام بدونم با عمل کاملا برداشته میشه یا که باید قرص و شیمی درمانی هم بشم. ممنونم از جوابتون البته من چند تا فیبروم ، که یکی شون بزرگ به ابعاد ۸۰×۹۰ mm هست هم دارم.
- عکس رنگی رحم
سلام وقت بخیر.من عکس رنگی انجام دادم ودکترم گفت چسبندگی رحم خفیف دارم که بیشترش تو عکس بافشاربازشده وگفت احتیاجی به درمان نیست،لوله ها مم بازبود من الان میخوام اقدام به بارداری کنم امانگرانم که این چسبندگی تو بارداری واسم مشکلی ایجادکنه ایاباوجود این میتونم بارداربشم؟ممنون میشم جواب بدید.
- تفسیر پاتولوژی هیستروسکوپی پولیپ رحم
سلام وقت بخیر .پولیپ رحم داشتم هیپروسکوپی کردم میخواستم بدونم پولیپ رحم بدخیم هست این نتیجه پاتولوژی هستش .و نیاز به عمل دوباره یا دارو نداره Co multiple irregular fragments of creamy _brown tissue TM :1.4*1.0*1.0 sos:M/1 E:T Co multiple irreguler fragments of brownish tissue TM:2.8**2.0*1.5 sos:M/1 E:T Labeled as endometrial polyp co multiple irregular fragments of creamy_brown tissue TM/1.8*1.0*1.0 SOS:M/1 E:T
- هسیتوسکوپی
Endometrial polyp. I\'d endocervicitisChronic polypo
- جراحی پولیپ و لکه بینی
سلام خانوم دکتر عزیز چندساله ۴روز قبل پریودی لک داشتم وسیکل منظم ۲۶روزبعدسونو پولیپ ۱/۵سانت بود مهر جراحی کردم پاتولوژی خوب بود ۱ماه اول خوب بودالان دو ماهه مجدد ۴روز قبل پریودی لک میبینم و بعدپریودی هم چند روز باز لک دارم دکتر رفتم دوفاستون دادن از ۱۴قاعدگی به مدت ده شب ولی همچنان این شرایط هست سونو هم داخل مطب دادم مشکلی نبود نمیدونم دیگه چیکار کنم روانمو این موضوع بهم زده لطفا بگید من چیکار کنم؟
- عمل هیستروسکوپی
با سلام ...میخواستم جراحی هیستروسکوپی انجام بدم چطور نوبت بگیرم و هزینه عمل چقدر میشه با دفترچه نیروهای مسلح....با تشکر از شما
- پولیپ رحم
سلام خانوم دکتر من پولیپ رحمی داشتم هیستروسکوپی کردم و برداشته شد و جواب پاتولوژی خوب بود و پریود این ماهم درست بود و دکتر ک مجدد رفتم گفتن که باید چند ماه دوفاستون مصرف کنم از روز ده پریودی ب مدت ۱۴شب شب برای جلوگیری از برگشت پولیپ من قبل عمل پولیپ دوفاستون سه ماه مصرف کرده بودم ولی همش لکه بینی داشتم میخاستم بدونم مصرف دوفاستون درست هستش یا نه کاری نکنم؟و اینکه جلو برگشت پولیپ رو میگیره ؟
- عمل هیتروسکوپی
عمل هیتروسکوپی انجام دادام میشه جوابشو تفسیر کنین ممنون
- نتیجه سونو گرافی مرا نگران کرده
در نثانه من اکوژن به اندازه 19mm وبه ضخامت 4mm ور وسط خط مثانه هست ایا نگران کننده هست
- عمل هیستروسکوپی
proliferative endometrium hemorhagge are also seen سلام خانم دکتر ابن جواب پاتولوژی من هستش خیلی نگرانم میشه بگید ینی چه
- پولیپ و دوفاستون
سلام خانوم دکتر عزیزم من پولیپ رحمی داشتم دو تا که جمعا یک سانت بود یک ماه پیش هیستروسکوپی کردم و برداشته شد و جواب پاتولوژی خوب بود و پریود این ماهم درست بود و دکتر ک مجدد رفتم گفتن که باید چند ماه دوفاستون مصرف کنم از روز ده پریودی ب مدت ۱۴شب شب برای جلوگیری از برگشت پولیپ من قبل عمل پولیپ دوفاستون سه ماه مصرف کرده بودم ولی همش لکه بینی داشتم میخاستم بدونم مصرف دوفاستون درست هستش یا نه کاری نکنم؟و اینکه جلو برگشت پولیپ رو میگیره ؟
- گزارش پاتولوژی
سلام عمل هیتروسکوپی داشتم میخوام جواب پاتولوژیما بدونم
- نتیجه سونوگرافی من چیست
خانم دکتر رفتم سونوگرافی وازینال انجام دادم توی برگه نوشته توده اکوزن بیضی در دیوار خلفی مجاودت کاویته به ابعادmm12×6 مشهود است واندومتر بانمای سه خطوفاقد ضایعه رویت شدوچند میوم پراکنده خانم دکتر الان یک سال دوماه عمل هیستروسکوپی کردم وسه ماه دوفاستون خوردم میشه برام جواب سونوگدافی بدید یغنی چه وایا دارو بخورم خوب میشه یا باید دوباره عمل کنم
- پولیپ
باعرض سلام وخسته نباشید،خانوم دکترمن لکخ بینی داشتم اومدم خدمتتون سونوکردین گفتین یک پولیپ ده میلی متری دررحم دارم،آیاحتمابایدجراحی بشم وایامانع بارداری؟خیلی استرس گرفتم
- پولیپ رحمی
سلام خانوم دکتر عزیزم من پولیپ رحمی داشتم دو تا که جمعا یک سانت بود یک ماه پیش هیستروسکوپی کردم و برداشته شد و جواب پاتولوژی خوب بود و پریود این ماهم درست بود و دکتر ک مجدد رفتم گفتن که باید چند ماه دوفاستون مصرف کنم از روز ده پریودی ب مدت ۱۴شب شب برای جلوگیری از برگشت پولیپ من قبل عمل پولیپ دوفاستون سه ماه مصرف کرده بودم ولی همش لکه بینی داشتم میخاستم بدونم مصرف دوفاستون درست هستش یا نه کاری نکنم؟و اینکه جلو برگشت پولیپ رو میگیره ؟
- هایپرپلازی رحم پیچیده بدون آتیپی
باسلام ،من قبل از عمل پولیپ رحم و زخم دهانه رحمم، سونو واژینال دادم که ضخامت آندومتر(بدون احتساب پولیپ)4mm بود ، میوم هم دارم که دکتر گفت نیاز به برداشتن نیست، بعدها عمل جواب پاتولوژیم اومده هایپرپلازی پیچیده بدون آتیپی، این خطرناکه؟ این یعنی پیش سرطانی؟
- هیستروسکوپی
با سلام خدمت شما خانم دکتر شرف الدین.خانم دکتر من قبلا مشکلم رو که در مورد لکه بینی بود با شما مطرح کردم و شما لطف کردید و پاسخ دادید.از پاسخگوییتون ممنون.خواهشی داشتم از شما .من کیش زندگی میکنم و برای 29انشاالله قراره بیام شمال و زمان محدودی اونجا هستم .می خواستم برای درمان برسم خدمتتان ولی اولین وقتی که بهم دادن 14دی بود .من اوایل دی پریدم تموم میشه از طرفی چون گفته بودید احتمالا هیستروکوپی نیاز داری ، و من می خواستم فقط زیر نظر یه پزشک کارم انجام بدم با این 14عملا کاری نمیتونم بکنم برای درمان .نمیدونم چطور میتونم وقت زودتر رو بگیرم البته گفتن اوایل دی دوباره زنگ بزن ولی باز چند روز فرقی به حال من نداره .لطفا کمکم کنید و من رو بخاطر طرح درخواستم در اینجا ببخشید .سیده معصومه حسینی
- هزینه عمل هیستروسکوپی و اسم بیمارستان
سلام وقتتون بخیر میشه راهنمایی کنید تو کدوم بیمارستان عمل میکنید و هزینه عمل هیستروسکوپی پولیپ رحم چقدر میشه ؟ و اینکه دفترچه بیمه سلامت روستایی قبول میکنین یا نه ؟،
- امپول دفرلین
سلام دكتر امپول دفرلين تجويز كرد كه البته داروخانه ميكرورلين داد ، دو تا به فاصله ٢٨ روز .. سه ماه توقف پريود داشتم.. بكبار پريود شدم بدون درد و عادى... اين ماه با خونريزى بسيار شديد پريود شدم... دكترم گفته هر وقت اينجورى شد آمپول رو بازم ادامه بدم...فقط گفته عوارضش در سالهاى بعد پوكى استخوان هست.... نظر شما چيه؟؟؟٤٨ سالمه ، يك زايمان ٢٤ سال پيش و سقط جنين حدودأ ١٥-١٦سال پيش
- جواب پاتولوژی
سلام خسته نباشید ببخشید من هیسترسکوپی انجام دادم دو هفته هست جواب پاتولوژیک اومده میخواستم. ببینم جوابش خوبه یا نه


