Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- IVF
سلام خسته نباشید من عمل پولیپ رحم داشتم۲روز بعد باید آمپول واریو پپتیل میزدم نصفشو اما به اشتباه کامل زدم باید انتقال جنین انجام میدادم بعد پریودم اما پریود نشدم میخواستم بدونم کی پریود میشم
- پولیپ وبارداری
سلام خانوم دکتر،ممنون ازجوابتون،من بیمارخودتون هستم،ببخشیدزیادسوال میپرسم،برای یادآوری میگم من پولیپ ده میلیمتری دارم،اگه باوجودپولیپ بارداربشم ریسک سقط جنین وجودداره درسته؟بهترنیست اول جراحی کنم نظرشماچیه،ممنون
- چرا بعضی مواقع هنگام استفاده از اپلیکاتور خون می آید؟
من رحمم را در آوردم وبه علت خشکی واژن از کرم مرطوب کننده واژن استفاده می کنم وقتی از اپلیکاتور استفاده می کنم کمی خون می اید دلیل ان چیست؟
- بارداری
سلام من ۳۰ سالمه سه ماه میشه عمل هیستروسکوپی انجام دادم به خاطر خونریزی شدید ،پولیپ رحم داشتم دکتر برام بعد از عمل قرص استروژن وپروژسترون تجویز کرده ۳ ماهه دارم استفاده میکنم دکترم گفت اقدام به بارداری کن الان وسط سیکل ماهانه هستم لکه بینی دارم احتمال بارداری با مصرف این قرص ها وجود داره ،ممنون میشم پاسخ بدهید
- نتیجه سونو گرافی مرا نگران کرده
در نثانه من اکوژن به اندازه 19mm وبه ضخامت 4mm ور وسط خط مثانه هست ایا نگران کننده هست
- عمل هستروسکوپی
با سلام و خسته نباشی. عمل هیسترسکوپی در بیمارستان آریا رشت انجام میشه؟ و هزینش چقدره ممنونم
- پولیپ رحمی
سلام خانوم دکتر عزیزم من پولیپ رحمی داشتم دو تا که جمعا یک سانت بود یک ماه پیش هیستروسکوپی کردم و برداشته شد و جواب پاتولوژی خوب بود و پریود این ماهم درست بود و دکتر ک مجدد رفتم گفتن که باید چند ماه دوفاستون مصرف کنم از روز ده پریودی ب مدت ۱۴شب شب برای جلوگیری از برگشت پولیپ من قبل عمل پولیپ دوفاستون سه ماه مصرف کرده بودم ولی همش لکه بینی داشتم میخاستم بدونم مصرف دوفاستون درست هستش یا نه کاری نکنم؟و اینکه جلو برگشت پولیپ رو میگیره ؟
- هایپرپلازی ساده non_atipical
سلام خانوم دکتر من ۳۰سالمه ۶ساله ازدواج کردم فرزند ندارم پارسال بعد یک ماه خونریزی ک همچنان داشتم رفتم سونوگرافی ضخامت رحم ۱۴ بود مجسترول ۴۰ رو ۳ماه مصرف کردم دوماهش ک هیچ خونریزی حتی لک هم نداشتم اما ماه سوم کلا دیگه لک و روزی کمی خون داشتم الان ۴روزه قرصام تموم شده اما هروز کمی خون میاد ولی پریود نشدم حالا سوالم اینه بعد ۳ماه مصرف قرص آیا باید صبر کنم تا پریود بشم یا برم برای عمل d&c???خواهش میکنم کامل راهنماییم کنید تشکر
- هیسپروتوکسومی
سلام وخسته نباشید یک ماه از عمل هسپیروتکسومی و کورتاژ من میگذرد آیا لکه بینی کم و درد زیر شکم طبیعی هست یا نه؟
- جواب پاتولوژی هیستروسکوپی
Proliferative endometrial with endometrial polyp Mild chronic endocervicitic
- لکه بینی بعد از هیسترسکوپی
سلام وقتتون بخیر من یک ماه هست که با هیسترسکوپی رحمم رو برداشتم چهل سالم هست هنوز گاهی اوقات لکه قهوه ای دارم خطری نداره؟
- تفسیر آزمایش هیستروسکوپی
سلام . آزمایش هیستروسکوپی دادم . جوابش اومده ممنون میشم نتیجه آزمایش رو بفرمایید Fragments of unremarkable endocervical tissue
- تشریح گزارش سونوی واژینال
با سلام خانمی باسن ۳۸ سال. در سونوی واژینال نیچ محل اسکار سزارین به طول ۱۱ م.م و عمق ۴م.م در قدام سامان تحتانی دیده شده. ضخامت میومتر در این ناحیه کاهش یافته( ۱.۵ م.م )است. با این توضیحات آیا نیاز به عمل هیستروسکوپی هست؟ و آیا این موضوع باعث عدم باروری میشه؟ ۳تا سزارین تاحالا داشتم و قصد بارداری
- هزینه عمل هیستروسکوپی و اسم بیمارستان
سلام وقتتون بخیر میشه راهنمایی کنید تو کدوم بیمارستان عمل میکنید و هزینه عمل هیستروسکوپی پولیپ رحم چقدر میشه ؟ و اینکه دفترچه بیمه سلامت روستایی قبول میکنین یا نه ؟،
- پولیپ رحم
وقت بخیر ، خانم دکتر سه هفته پیش پولیپ دوسانتی داشتم و جراحی کردم ، سوالم اینه آیا باید جراحی میشد یا با لیزر برداشته میشد و اینکه الآن پریود شدم نسبت به سابق خونریزی کم شده جواب پاتولوژی هم زده endometrial hyperplasia without nuclear ایا مشکوک هست یا چکنم
- پولیپ رحمی
داروب پروژسترون برای پولیپ رحم چه کاری می کند
- تفسیر پاتولوژی پولیپ
non_polyp endometrium, cystic hyperplasia without atypia
- سلام خانم دکتر جواب پاتولوژی هیستروسکوپی من این شده میشه بفرمایید نتیجه چیه
جواب پاتولوژی هیستروسکوپی
- پاتولوژی رحم
RIFconsst of agregate of grey,brown soft tissues blood clot m2.5. 2.5. 03cm. sos.m,1. E.T
- سلام وقت بخیر میشه لطفا جواب پاتولوژی مادرمو بخونید🙏
: RIF Received in two bottles. A/ Labeled as endometrial. Consist of multiple gray soft fragments of tissue in diameter of 1 cc in aggregate. B/ Labeled as endometrial. Consist of multiple gray soft fragments of tissue in diameter of 4x1.5x1 cm in aggregate. Microscopic: A/ Sections show a tumor composed of villeglandular structures lined by malignant epithelial cells. The cells show low of polarity and have cytologic atypia and large round nuclei with high N/C ratio, hyperchromatic. B/ Fragments of endometrial tissue with irregular glands surrounded in stroma with abundant extra cellular connective tissue and thick wall artieis. Diagnosis: A/ Endometrial curettage: - Compatible with endometrial carcinoma, with villoglandular structures. B/ Designated as endometrial polyp: - Endometrial polyp confirmed.


