Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قائدگی
سلام خانم دکتر وقت بخیر من مدتی بود ماهی دوبار پریود میشدم یعنی روز پانزدهم که میشد باز خونریزیم شروع میشد البته ۱۸سالمه و تیروییدمم کم کار هست بعد که رفتم دکتر واسم قرص ترنسید و استرومارین نوشت میخواستم ببینم اینارو جطور باید مصرف کنم؟
- سلام خانم دکتر خسته نباشید من سونو دادم نوشته که تخمدانها دارای حجم افزایش یافته حاوی فولیکول های متعدد باسایزهای متفاوت با ارجحیت درپریفرال هردو تخم دان رویت شد وبه من قرص سیبل رو دادن هر وقت که این قرص رو میخورم حالت تهوع شدید همراه باسردرد وبی اشتهایی میگیرم لطفا منو راهنمایی کنید
- مصرف آسپرین در بارداری
سلام وقت بخیر. ببخشید من هفته ی ۱۳ بارداری هستم و توی آزمایشم هموگلوبین خون ۱۴و نیم بود. برام روزی ۱ آسپرین 80 تجویز شده اما من میترسم مصرف کنم خواستم نظر شما رو بدونم ممنونم🙏
- حجم سینه و باسن
سلام روز خوش چه قرصی رو برای افزایش سایز سینه پیشنهاد میکنید لطفا جواب بدید ؟؟؟؟
- بیماری کولیک روده عصبی
سلام من بیماری کولیک عصبی دارم روزانه ۳قرص مزالازین مصرف میکنم قصد بارداری دارم آیا مشکلی نیست باردار بشم؟ممنون
- سپاس
سپاس فراوان از پزشک محترم عزیزمان تنتون سالم و امیدبه تن سالم و بارداری موفق و بچه دارشدن تمامی عزیزانی که آرزوی بچه دارن انشالله خداوند زنی رو ازنعمت مادرشدن محروم نکنه وبچه هایی سالم بهتون ببخشه واسه بنده هم دعا کنین
- بارداری و تیرویید
سلام خانم دکتر عدد تیروئید من ۴.۷۵بودم قبلا آزمایش تیرویید داده بودم همیشه نرمال بود و اینکه داروی تیرویید هم مصرف نمیکنم الان هم ای وی اف کردم مشکلی پیش میاد ؟
- سرکلاژ
خانم دکتر سرکلاژشکمی چه عوارضی داره؟امکان عفونت بخیه داره یانه ؟
- نامنظم بودن پریودی
سلام من ۲۳ ساله و مجرد هستم پریود من همیشه نا منظم بود یا ۲ ماه یا ۳ ماه عقب می افتاد و زمانی که پریود میشدم درد شدیدی در زیر شکم و کمر داشتم و خون ریزی شدید هم داشتم تا اینکه ۴ سال پیش یه بار ۴ ماه پریود نشدم و به دکتر مراجعه کردم و دکتر برای من آمپول نوشت که هرماه میزدم تا پریود شم یه مدت آمپول زدم و قرص مصرف کردم وبعد مصرف قرص و آمپول قطع کردم خوب بودم و سر وقت پریود میشدم ولی الان ۴ ماهه دوباره پریود نمیشم ولی بعضی وقت ها فقط لکه قهوه ای میاد لطفا من رو راهنمایی کنید باید چیکار کنم ببخشید که طولانی شد
- سلام برای اسپرم کم باید چی بخوره بقیر دارو چی بخوره خوبه میشه رونمایی کنید
- سرکلاژ غ
سلام خانم دکتر سرکلاژ شکمی به دوروش اینترنال و سگمان دوخته میشه یا کلا به یه روش دوخته میشه
- قط نشدن خونریزی
سلام خانم دکتر من بیماری کولیت زخمی دارم چون دارو زیاد مصرف میکنم رحمم مدام خونریزی داره قرص دینوژیست استفاده میکنم تا خونریزیم بند بیاد حالا قصد بارداری دارم میشه با خوردن این قرص باردار شد اگه ن چ داروی استفاده کنم ک هم پریود نشم هم بتونم باردار بشم ۳۰ سالمه ممنون
- کلیتوریس
با سلام.17 ساله هستم.کليتوريس من با کوچکترين لمس و يا تماس با لباس زير تحريک و باعث برانگيختگي ميشه .حتي موقع رقصيدن بعد 5 دقيقه حالت ارگاسم بوجود مياد و مايع واژن جاري ميشه.آيا دارويي و يا راهي براي کاهش حساسيت کليتوريس وجود داره؟
با تشکر. - عفونت پنهان
سلام خانوم دکتر عفونت پنهان در بارداری با چ ازمایشی مشخص می شود هر چند وقت باید ازمایش انجام داد؟
- جراحی پستان
سلام خانم دکتر .سوالی داشتم ممنون میشم لطف کنید پاسخ بدید. چند وقتی هست دچار درد پستان بودم سو نو انجام دادن .لطفا با توجه به سو نو لطف بفرمائید که نیاره دوباره تکرار کنم .ممنون breast composition :heterogeneous fat-fibroglandular.no cystic or solid mass is seen.skin and areas are normal.no sign of duct Eurasia is seen.no abnormal ancillary lymphadenopathy is seen.bid ads assessment:l negative finding. از فیبروگلاندولار ترسیدم .نیازه تکرار کنم یا پیگیری کنم .ممنون
- سوال مهم
سلام خانم دکتروقت بخیر، علت ایجاد آمنوره هیپوتالامیک چیست و آیادرمان میشه؟ پیشاپیش ممنون ازپاسخگوییتون💕
- عقب انداختن پریود
سلام خسته نباشید.من بیمار خودتون هستم اون ماه برام دوتا آمپول تجویز کردین که تو روز تخمک گذاریم تزریق کردم و قرص reprostasis که هر روز مصرف میکنم این ماه باید ۵مهر پریود میشدم ولی ۱۱مهر خونریزیم شروع شد برای چی این اتفاق افتاده؟ چون همیشه پریودم منظم بود. نگرانم که شاید عوارض این قرص و آمپول که استفاده کردم.بهم گفتین پریود شدم دوباره بیام مطب الان میخوام بدونم روز خاصی از پریود باید بیام یا فرقی نداره؟ ممنون.
- قرص ال دی و بهم ریختن قاعدگی
سلام خانم دکترخسته نباشین من ماه قبلی یه سفربرام پیش اومد و روز۱۸سیکلم تاروز۲۴سیکل روزی یدونه قرص ldمصرف کردم وبعدقطع قرص ۶روزبعدپریودشدم اما این ماه ۱۰روزه که پریودم تاخیرداره وپریودنشدم تست هم زدم باردارنبودم آیا اون قرص ها باعث نامنظم شدن پریودم شده؟؟(قبلاپریودم تنظیم بود).چیکاربایدکنم ؟که پریودم تنظیم بشه
- پریودی
سلام خانم دکتر من مجردم 30 سالمه زمان پریودی تا سه روز لکه بینی دارم بعد زیاد میشه روچانه موی سیاه رشد میکنه ولی این مشکل رو مادرم وخاله من هم دارن الان من هورمون مردانم بالاست یا نه به نظرتون
- فیبروم
تجمع مایع به ابعاد 45*18*40 mm حدود 18cc در داخل کاویته اندومتر رحم مشاهده شد


