Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- عادت ماهانه
باسلام و عرض ادب من دختری ۴۰ساله هستم اخرین پریودم ۳اردیبهشت بوده است با اینکه درمانهای گیاهی چون دم کرده رازیانه و زعفران استفاده کردم ولی بازهمپریودم شروع نشده است ناگفته نماند که همیشه تاخیر رو داشتم و سالهای اخیر حدود ۳۵روز اتفاق میفتاد الان نگرانی من اینه که دچار یائسگی زود هنگامبشم میشه کمکم کنید چیکار بیاید انجام بدهم
- خونریزی مداوم و طولانی
با سلام من الان نزدیک پنج ماهه خونریزی مداوم دارم که هی کم و زیاد میشه و کلا در این مدت یک هفته و یه بار دیگه چهار روز پاک بودم دکتر هم رفتم فعلا اثری نداشته سونوگرافی هم دادم پلی کیستیک بودم ممکنه به خاطر این باشه؟؟
- سلام من خانمی ۴۶ ساله هستم یه چیز سفت بالای نوک سینه ام هست خیلی هم درد میکنه ماموگرافی رفتم به دکتر نشون دادم گفته مشکلی نیست هورمون هات به هم خورده ضمنا هر سه چهار ماههپریود میشم
سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم در سونوگرافی و ماموگرافی ام نوشته شده یک ضایعه ستاره ای شکل در سینه چپ تا نواحی عمقی اگزیلاری دیده میشود لنف نود هیپواکو
- مشکل سینه
سلام ۴۴سالمه توی سینه سمت راستم حدودیک سالیه که یه چیز خیلی سفتی مثل گردو هست که اول بالا نزدیک زیر بغلم بود حالا حرکت کرده و اومده روی نوک سینه.وقتی بوی سرخ کردنی بهش میخوره هم بزرگتر میشه وهم دردش بیشترمیشه گاهی وقتا مایع سفیری ترشح میکنه وروی نوکش خشک میشه که وقتی میکنم انگار دردش کمتر میشه .قبل عیدم رفتم پیش دکتر گفت باید برم ماموگرافی که دیگه کرونا پیش اوند والان نمیتونم دیگه مراجعه کنم اگه میشه راهنماییم کنید
- بارداری
سلام اگر موجب تغییر ترکیب میکروبی داخل واژن بشود.ممکن است روی باردار شدن اثر منفی داشته باشد.رو میشه کامل توضیح بدید من ادارارم از واژن میاد ی هفته می خوام باردار بشم چ کار کنم آیا مانع بارداری میشه؟؟
- شیردهی
با سلام خانم دكتر عزيزم در زوران شيردهي ماه اول ميشه قرص سرماخوردگي خورد ؟
- طول سرویکس
سلام خسته نباشيد من ٢٥ساله هستم در هفته ٢٤ در سونگرافي غربالگري دوم كه هفته ٢٠ بودم طول سرويكسم ٣٠ هستش مي خواستم ببينم خطرناك يا نه
- وقتی نزدیک پریودی و میخوام پریود شم(کیست ریز و یکم تنبلی دارم) یه حالت های بدی میشم و حس میکنم ضربان قلبم پایین میاد و زیر شکمم درد و یه حالت هایی میشه کالا حس از کار افتادن دورن خودم میکنم،ایا خطرناک؟
- سوال
سلام وقت بخیر. یه سوال جدا از حوضه ی کاریتون داشتم. برای معاینه رگ های خونی به چه کسی باید مراجعه کرد؟
- من 39سال دارم توی رحمم یه پولیپ داشتم عمل کردم ولی یک ثانت دیگه هنوز بوده که آمپول دیفرلین 28روزه زدم الان دو هفته است پریودم ودوز دوم آمپول رو سه روز پیش زدم خونریزیم پس کی قطع میشه چون کلافه شدم دیگه دوهفته است
- علت درد جای بخیه سزارین بعد از چند سال
دل پیچه میگیرم و بخیه های سزارین از داخل خیلی میسوزه و درد می کنه و از بیرون هم متورم شده
- حرکت جنین
سلام خانم دکتر. من در هفته۳۰ بارداری هستم. الان چند روزه موقع تکون خوردن جنین درد احساس میکنم شدید نیس اما همون لحظه حرکت یجوری میشم. خطرناکه؟؟ ۵شنبه هفته پیش سونو دادم همچی خوب بود طول سرویکس ۳۸ بود
- قرص اورژانسی و ژلوفن
سلام من تقریبا پس از ۹ ساعت مصرف قرص اورژانسی ؛ از قرص ژلوفن استفاده کردم ایا این امر باعث خنثی شدن قرص اورژانسی میشود؟؟
- دکا پپتیل
سلام من قصد بارداری دارم قرص لتروزل خوردم دیروز ۱۱ پریودم بود رفتم سونو ۱۰ تا فولیکول داشتم امروز ۱۲ هس دکتر گفته امپول دکا پپتیل بزنم برای چی دکاپپتیل نوشته برام ؟
- س خسته نباشید
من سه ماه پریودنشدم بعدازسه ماه شدم شدیدرفتم دکترقرص مفنامیک بامگزامیک اسددا براقطع وقطه شدوبعدقرص مدروکسی دادده روزبخورم دوروزمانده بودتمام بشه لکه دیدم وبعدپریودشدیدالانم قطع نمیشه بااین مفنامیک ومگزاقرص مدروکسی بخورم قطع میشه ممنون
- نتیجه سونو گرافی مرا نگران کرده
سلام دکتر جان من دختر ۲۰ ساله هستم که قاعدگی های منظمی داشتم اما چند ماهی ۲یا ۳روز عقب میفتاد اما ۲ماه پیش ۷روز و ۱ماه پیش ۳روز واین ماه ۱روز عقب افتاد و گاهی روز ها درد زیر شکم آیا این روند قاعدگی نامنظم ؟؟؟ سونو رحم انجام دادم ضخامت آندومتر ۹،۵م.م و تعدادی فولیکول ریز عمدتا در پریفری هردو تخمدان رویت شد چک Fsh/Lhتوصیه می شود آزمایش Lh19,98mlu/mlو Fsh7,42آیا مشکلی هست؟؟؟
- پلیپ
سلام خسته نباشید.خانم دکتر من۵ماه پیش به شما مراجعه کردم پلیپ داخل درحم به اندازه ۸.۳ میل مشاهده کردین و کمی هم لکه بینی حین نزدیکی داشتم. تو این مدت یکی دوبار لکه بینی داشتم که حین نزدیکی دیواره داخلی واژن حالت سوزش داشت.و یکی دوبار هم چند روز مانده به پریودی کمی لکه بینی در حین نزدیکی داشتم.ایا بابت پلیپ باز به شما مراجعه کنم یا اندازه اون مشکلی ایجاد نمیکنه ؟ اونموقع به من گفتین بعد دوهفته به شما مراجعه کنم که چون لکه بینی زیاد نبود و من از شهرستانم دیگه مطب نیومدم اگه برای بررسی بیشتر لازم هست هست بیام.ازمایش تیرویید و پرولاکتین هم نرمال بود .
- سونوگرافی
سلام وقت بخیر.من دیروز سونو برای چسبندگی انجام دادم ک گفته چند کانون anochoکوچیک به اندازه 5الی 10میلی متر به طور پراکنده رویت شده در داخل جفت و مطرح کننده venous lakeاست.میخاستم بدونم خطرناک؟
- سزارین چهارم
چرا کسانیکه جراحی جمجه داشتند براشون سزارین چهارم خطرناک تره
- Hpv
سلام خسته نباشید
من ماه دی اومدم پیشتون برای ازمایش پاپ اسمیر و معلوم شد اچ پی وی۱۶دارم گفتین ۲ماه قرص پاور فیت بخورم و مجددا بیام برای ازمایش و ۲ماهم اواسط اسفند تمام شد
الان نگرانم که ازمایش و دیر بدم شرایطم بدتر شه سوالم اینه که شرایطم اورژانسیه و سریع باید برای ازمایش بیام؟


