Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سرکلاژ
خانم دکتر سرکلاژشکمی چه عوارضی داره؟امکان عفونت بخیه داره یانه ؟
- سلام ببخشید من مریضیم نامنظم بود رفتم پیش دکترواسم قرص مدروکسی پروژسترون داده حامله میشم بااین قرص ممنون
- انتقاد
سلام و احترام.. خانم دکتر من دوبار از شما یک سوال پرسیدم هر دوبار سوال منا پاک کردید و جواب ندادید.. ک دفعه اول من فکر کردم سوالم فرستاده نشده. دوباره فرستادم.. سوال من این بود.. ((خانم دکتر من در یک سایتی خوندم گفته بود طول بارداری از زمان لقاح 288 روز یا 38 هفته هستش.. میخاسم بدونم درسته؟.. اگه درسته یعنی میشود با تاریخ تولد.. تاریخ لقاح را بدست آورد؟.. ممنون میشم جواب کامل بهم بدید... پیشاپیش بابت جواب سپاسگذارم)).. در این سوال نه بی احترامی کردم و نه بی ادبی شده.. من این سوال را پرسیدم چون میخاستم از یه علمی اطلاع داشته باشم. و این سوال در تخصص شماست.. حالا اگه نمیخواهید جواب بدید.. بگید.. این کار درست نیست که سوال من را پاک کنید این دور از شأن یک دکتر است.. در حال اجباری نیست.. شما خیلی هم لطف میکنید که دارید رایگان جواب مردم را میدید و خدمت به خلق میکنید.. خداوند شما را حفظ کند..
- بستن لوله رحم
سلام دکتر من 9 ماه پیش طی سزارین سوم لوله هام رو بستم .چند روز پیش که بعد از 9 ماه پریود شدم بسیار خونریزیم کم بود در صورتی که قبل از بارداری و حتی دوران مجردی من خونریزی دوران پریودم به شدت زیاد و شدید بود آیا علت اینکه با وجود 9 ماه پریود نشدن خونریزی من الان اینقدر کم شده بستن لوله هام میتونه باشه؟؟
- فیبرویید
با سلام من یک فیبرویید سال سرویس قدامی به اندازه ۱.۴ سانتی متر دارم میخواستم برای بارداری اقدام کنم سن هم ۳۸ است ممنون میشم بفرمایید راه های درمان چه هست و آیا میتونم با این شرایط باردار شوم؟؟
- برداشتن رحم و تخمدانها
سلام خانم دکتر،میخواستم بدونم عمل برداشت رحم از طریق لاپاراسکوپی انجام میشه یا باید جراحی باز بشه؟؟؟ مادرم یه کیست ۸سانت هم داره و میوم
- لکه بینی
سلام خسته نباشیدمن۱۲روزه جنین انتقال دادم ودیشب ۴ساعت لک قهواه ای وصورتی دیدم وامروزک روز۱۲هست بازم لک قهوه ای روشن دیدم ممنون میشم راهنماییم کنید
- بارداری ،سرما خوردگی
من باردار هستم ،سرما خوردم گلو درد ،می خواستم سوال کنم میتونم دارو یا پنی سیلین بزنم ؟؟؟
- اثر قرص ال دی
سلام من ۱روز بعد ازرابطه ۱عدد قرص ال دی خوردم آیا اثر میکنه که باردار نشم ممنون میشم زود جواب بدین
- نامنظم بودن قاعده گی
- Sepideh
سلام ببخشید من درحال مصرف قرص استرادیول هستم ک رابطه داشتم میتونم قرص ال دی مصرف کنم مشکلی پیش نمیاره؟
- دکاپپتیل برای ای وی اف
سلام وقت بخیر امپول دکاپپتیل عوارضی داره و این که بعد از تزریق باید پیشگیری صورت بگیره ؟ تشکر
- احتمال بارداری
من با نامزدم رابطه از پشت داشتم ميترسم أب نامزدم ريخته شده باشه جلوم باكره ام هستم پريوديم عقب افتاده يه ترشحات موكوسى أزم خارج ميشه از أولم پريوديم منظم نبود احتمال باردارى هست؟
- تست امینو سنتز
سلام خسته نباشید من باردار هستم و هفته 13 هستم سونو سه ماهگیم عالی بود ولی ازمایش تریزومی 21رو زده 1:696و تریزومی 18رو زده 1:30000>و تریزومی 13 رو زده 1:30000> من سه بار سابقه سقط داشتم البته ازمایش های لازم رو داده بودم منظورم کاریوتایپ و غیره اکی بود الان سوالم اینه که ایا امینوسنتز واقعا نیازه و ایا برای کسی با شرایط من پر خطر نیست؟قید کنم که دو سقطم بر اثر ایست قلبی و یکی هم پوچ بوده
- تودههپواکو ونتروژن
باسلاموقتی بارداربودم پسرم که متولدشد از قسمت جراحی یه توده به وجود اومده وقتی پریود میشم ازون قسمت هم خون میاد دردش هم زیاده چیکارکنی ؟؟؟؟؟؟؟
- مربوط به زنان
سلام خسته نباشید من یک ماهی است ک سقط داشتم الان ترشح چسپناک قهوای رنگ داشتم به اندازی یه سر ناخن زاج سفید مصرف کردم الان عفونت مثل دستمال کاغذی ازم میاد نمی دونم و کرم واژینال استرومارین هفته دوبار و فلوکونازول هم مصرف میکنم آیا عفونت کامل دفع می شود و تا کی پریود نمی شوم بعد از سقط
- نازایی
با سلام وخسته نباشید. من 3 بار انتقال جنین انجام دادم و منفی شد قبل بار سوم عمل کورتاژ تشخیصی و پولیپ داشتم انجام دادم میخواستم بدونم با برداشتن پولیپ به طور عادی باردار میشم ؟البته همسرم ضعیف هستن ؟یا باید باز هم انتقال انجام بدم؟
- بارداری
آیا باوجود خونریزی امکان داره باردارباشم هنوز ازموعد پریودیم نگذشته امکانش هست باردارباشم چون خونریزی داشتم میانه ی سیکلم همراه با لخته.. و نزدیکه چهارماه زایمان سزارین شدم
- قاعدگی
سلام دختر من 14سالشه و حدودا دوماهه که پریود نمیشه چند ماه پیش سونو گفتم خوبه بنظر شما چیکار کنیم؟
- واژینال
باسلام خدمت خانم دکتر همان طور که شما گفتید من به دکترم مراجعه کردم وگفتم میخوام کیست واژن که گفته بودید بردارم دکترم معاینه کردن و گفتن اندازش کوچکه ورشدی نکرده نیازی نیست برداشته بشه فقط بهداشت را رعایت کن و دستکاری نکن مشکلی برایت ایجاد نمیکندوداروی عفونت وقرص ویتامین e دادن خانم دکتر به نظرتون چکار کنم به متخصص دیگر مراجعه کنم؟مشکلی ایجاد نمیکند بعضی روزها خارش دارد ودرد هم بیشتر وقتها من میخواهم برای آینده باردار بشوم مشکلی ایجاد نمیکند...ممنونم


