Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کیست بارتولن
سلام.من مجرد هستم و 35سال سن دارم.چند روزه کیست بارتولن دارم،میشه بگین دلیل ایجادش چی بوده؟ اندازه ی یه نخود هست.بخاطر وضعیت کرونا هم نمیخام برم دکتر.میشه راهنماییم کنین چکار کنم درمان بشه؟
- لابیاپلاستی
سلام دکتر، شما عمل لابیاپلاستی با لیزر هم انجام میدید ؟
- میوم رحم
سلام خسته نباشید سال نو مبارک .من سونوگرافی واژینال انجام دادم کیست تخمدان با نمای آندومتریوما به ابعاد ۳۰#۳۶ و میوم به ابعاد ۱۱۷#۱۳۵ دارم در قدام فوندوس میخواستم بدونم آیا حتما نیاز به جراحی هستش؟و اینکه آیا شما در تعطیلات عید بیمار ویزیت میکنید چون من گیلانی هستم اما ساکن تهران
- بکارت
سلام خانوم دكتر، متاسفانه در دوران نامزدی (عقد نه) بكارتمو از دست دادم و به دلایلی جدا شديم الان ميخوام ازدواج كنم، شما ترميم انجام ميدين!؟
- دردمقعدی
سلام دقیقا این دوماهه همراه با پریودی درد مقعدی دارم ک ب کمر هم میزنه چیکارکنم غیر قابل تحمله برام
- زنانه
علت دردامدن دل در پریودی و مصرف ۴ قرص مسکن تازه آرامم میکنه
- توده سینه
سلام من یه توده هیپکواکو به ابعاد 19*5در سینه راست درساعت 4پستان و یک توده به ابعاد 30*15*27میلی متردر موقعیت ساعت 12بطرف ارئولارmid zonمشاهده شد.باید جراحی کنم؟
- اندومتریوما
سلام من ۳۷ سالمه تخمدان چپم کیست اندومتریوما داره ،سایزش۳/۸ هست .پزشکم دوتا امپول دیفرلین به فاصله ۳ ماه برام تجویز کرده.به نظر شما اندومتریوما برطرف میشه؟ یا باید جراحی کنم؟
- بقایای سقط
سلام وقت بخیرمن 46روزپیش سقط داشتم وبدازده روزرفتم سونوگرافی یه سانت بقایا داشتم وامپول قرص مصرف کردم برای بقایا مجددبدازده روزرفتم سونو کالرداپلرعروقی داشتم دکتربهم میتروژن ومارولین داد الان 12روزبدازاون ویزیت میگذره همچنان خونریزی دارم چیکاربایدانجام بدم دیگه خسته شدم ازخونریزی
- سلام
من بیماری لوپوس دارم متاسفانه زیر دلم درد میکنه و به مدت بیست روزه پریودم سونو معمولی دادم گفته توبولار مایع ۴۴در۲۲در مجاورت تخمدان چپ مطرح کننده احتمالی هیدروسالپنکس و به احتمال کمتذ پیو سالپنکس رویت شده یعنی چه
- عقب افتادگی پریود
سلام من چن ماهه که قاعدگی نامنظم دارم وباآمپول قاعده میشم دکتربهم گفت تنبلی تخمدان داری وبیشترمواقع دردشدیدزیرشکم دارم این ماه آمپول زدم چهارروزپریودشدم دکترقرص مدروفم ۵داده ایابااین قرص تنبلی تخمدان برطرف میشه وقاعدگیم منظم میشه و اینکه در زیرشکمم براچیه ممنون میشم جواب بدین
- فیستول
سلام خسته نباشید اگر فیستول داشته باشیم همیشه از واژن باد خارج میشود؟ من گاهی اوقات هنگام خروج باد روده از واژنم هم خارج میشود نمیدونم فیستول است یا خیر؟ البته همیشگی نیست ولی بیشتر اوقات این اتفاق میوفته میخواستم ببینم فیستول هست ؟ در اوقات دیگر این اتفاق نمیوفته فقط زمان خروج باد روده گاهی این اتفاق میوفته اگر فیستول باشد در بارداری مشکلی ایجاد میکند؟ درمان خانگی دارد؟
- کیست اکوفری باچند سپتوم
سلام دخترم پانزده سالشه.انروز در سونوگرافی تخمدان ها کیست اکوفری با سپتوم داخلی با ابعد ۴/۹دیده شده. خیلی نگرانم از عصر دل تو دلم نیست نیشه توضیح بدین دربارش
- سنگ در ناحیه کلیتوریس
سلام دکتر من دیشب حموم که بودم مشغول شستن ناحیه تناسلی بودم که در ناحیه کلیتوریس زیر پوست یه چیزی مثل سنگ به رنگ قهوهای و کمی سفید دیدم انگار یه چیزی گیر کرده بود خودم خارجش کردم ولی الان کمی از پوست اون ناحیه قهوهای رنگ شده. میخواستم علتش رو بدونم و اینکه چیز خطرناکیه؟ ترجیحا در این شرایط نمیخوام به دکتر مراجعه کنم گفتم اینجا بپرسم ممنون میشم پاسخ بدید
- عفونت وارن
سلام من مجرد هستم دو ماه عفونت پنیری داشتم و برفک اطراف دهانه واژن ولی توجهی نکردم امروز دیدم دهانه رحمم کمی زخم شده دلیلش چیه ؟میدونم باید ب دکتر مراجعه کنم لطفا یکم راهنماییم کنید ک چ دارویی مناسبه ؟
- سوال
سلام علت ترشح سفید هنگام دفع مدفوع چیست؟ گاهی حس میکنم ترشح داخل مقعد هست و خارش دارم اما چیزی بیرون نمیاد کرم باریج دکتر داد علت چیست
- راکی تانسکی؟
من سال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام وسال ۹۲آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده و رحم و تخمدان هم دارم ودرسونوگرافی من نوشته که رحم partialbicornate وسپتوم بلند وپرید وعادت ماهانه هم میشوم خواستم بپرسم آیا من جز افرادی که سندرم راکی تانسکی دارند محسوب میشوم یا خیر؟
- غده سالید هیپواکو
سلام همسرم 36سال داره الان دو ماه غده سالید هیپواکو حدود شش سانتی داره به نظر شما خطر داره
- سرکلاژ شکمی
من دو بارداری ناموفق داشته ام یکی بدون سرکلاژ درهفته 21ویکی با سرکلاژ واژینال در23هفتگی.میتونم در بارداری بعدی از سرکلاژ شکمی استفاده کنم وموفق بشم درصد موفقیت من چه قدره
- مشکلات زنانه
سلام ممنون ازتون بابت جواب سوالم خانم دکتر سوال کرده بودم که عفونت قارچی دارم عفونت برطرف نشده پزشکم میگه دهانه رحمت دیده نمیشه بالا رفته باید کولپوسکوپی بشی بابیهوشی تا نمونه از دهانه رحم گرفته شود


