Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ….
سلام ببخشید من امروز خود به خود مغزم خیلی درگیر بکارت شده وقتی ۱۲سال داشتم خود ارزایی داشتم ولی دخولی انجام ندادم ویا سطحی بوده ولی همون موقع ترک کردم ولی بعد هفت هشت سال امروز از صبح درگیرشم اگه بفهمن رابطه نداشتم و جزئیه گواهی میدن؟؟؟
- بارداری
سلام خانم دکتر.خسته نباشید..من چهار روز بعد طلاقم ازدواج کردم. و الآن رفتم آزمایش دادم معلوم شد باردارم.. حالا وقتی تاریخ های رابطه خودم را به یاد میارم شک کردم که بچه از شوهر اولم هست یا دوم. از طرفی نمیتونم اعلام کنم تو بحث آبرو در میان هست. من میتونم برم سونوگرافی و از روی نتیجه سونوگرافی که مثلاً بگه چندوقته باردارم متوجه بشم که بچه میتونه مال کی باشه؟
- قرمزی ودرد جای بخیه سزارین بعد۳ماه
سلام خانوم دکتر من سهماه که سزارین کردم جای بخیه هام عفونت کرده بود دریک ماهکی وجای بخیه اندازهی نوک انگشت باز شده بود وترشح خارج میشده دستور پزشک قرص خوردم عفونت قطع شد وجای بخیه گرفته شد الان بعد یه ماه اطراف بخیه هام قرمز شده وسوزش دارد من چیکار کنم آیا دوباره عفونت داره؟
- درمان سوزش واژینال
باسلام خانمی ۴۷ ساله متاهل هستم . بعضی مواقع بعد از پریود سوزش شدید می گیرم بااینکه خیلی بهداشت رعایت می کنم به دستمال کاغذی و نوار بهداشتی کیفیت پایین حساسیت دارم .. اینبار هم مبتلا شدم قرص سیپرو فلوکستین ۷۵۰ مصرف می کنم و پماد کلوتریمازول ۴ روز ولی همچنان سوزش دارم . چی کار کنم ؟
- بی بی چک
- عفونت واژن
سلام خسته نباشید ببخشید بنده ترشحاتی که مایل به سبزی بودن داشتم به پزشک مراجعه کردم قرص مترانیدازول و پماد کلوتریمازول به مدت ۶ روز تجویز کردن.اما خوب نشدم بار بعد مراجعه کردم قرص سیپروفلوکساسین۵۰۰ و پماد داوالاگسی به مدت ۶روز دادن بازم بعد یه دوره پریودی ترشحات سبز دارم.خواستم بدونم چیکار کنم؟ متاهل هستم حدودا سه ماهی هست ازدواج کردم
- سوال شخصی
سلام خسته نباشید قرص جایگزین قرص دزوسپتیو میخواستم اسمشو بگید
- ترشح خونی
سلام خانوم دکتر.من ترشح خونی داشتم بعد ارضا شدن رفتم دکتر گفت پرده بکارتت سالم و از نوع حلقوی هست یه التهاب هم پایین پرده وجود داره که قرص میترادینازول و یک قطره بهم دادن که باید بشینم تو تشت آب.دقیقا مشکل من چی هست؟امکان داره پرده بکارتم مشکل داشته باشه اما دکتر نفهمیده باشه؟
- یائسگی با واریو پپتیل
سلام ۴۷ساله هستم دوتا سزلرین داشنم دوبار بخاطر پولیپ کورتاژ کردم که مرتبه دوم پولیپ بزرگ بود ضخامت رحم زیاد و۱۶ mmاست دکتر گفته با امپول واریو پپتیل به سمت یائسگی برم نمیدونم گار درستی یا نه؟ لطفا راهنمایی کنید۳
- سلام خانم دکتر خسته نباشید من التهاب روده دارم و…
خانم دکتر من دوتا قرص مزالازین صبح دوتا شب مصرف دارم وهرشب شیاف مزالازین میخواستم ببینم برای بارداری مشکلی نیس ...و اینکه برای بحث تعیین جنسیت میتونید راهنماییم کنید.. لطفاً راهنماییم کنید
- درد ناحیه کلیتوریس
سلام من ۱۸ سالمه و امروز صبح به طور یهویی احساس کردم کلینوریسم درد میگیره البته وقتی دستم بهش میخوره یا شورتم جابه جا میشه درد میگیره در حالت عادی دردی ندارم ،بعد که نگاه کردم با دست احساس کردم داخل کلیتوریس یک توده کوچیک از نخود کوچیکتر علتش چیه آیا مریضی خاصیه؟
- تنبلی تخمدان شدید
سلام. برای من ۲۴ سالمه و مجردم و ازهمون اول که پریودشدم برام تشخیص pcoداده شده بود ولی دارو برام تجویز نکرده بودن تااینکه عوارضش مثل موی زائد،ریزش مو و جوش صورت و بدن داشتم و رفتم دکتر و برام دارو دادن اما هیچکدوم ازداروها رو نمیتونم مصرف کنم،درکل ماه حالت تهوع و سردرد شدید میگیرم.وزنم هم زیادنیست.برام متفورمین و سیپروترون کامپاند نوشته بودن که هیچ کدومو نتونستم مصرف کنم.قبل این هم برام ال دی نوشته بودن که پریودام منظم شه اونم به شدت حالم رو بدمیکرد و همینطورمدروکسی پروژسترون هم برام نوشته بودن.همه این داروها یک ماه تمام که مصرف کردم کل ماه حالم بدبود وتاثیریم در مرتب کردن پریودم نداشتن.الانم دوماهه لکه بینی دارم و قطع نمیشه.میخواستم بپرسم چیکار باید بکنم؟چون داروها به بدنم نمیسازه و عوارض داره و ازطرف دیگه هم خوده تنبلی برام عوارض داره.ازبس دکتر عوض کردم هم هزینه بالایی برام داشت و بی نتیجه بود.ممنون میشم راهنماییم کنید که اگر داروی دیگه ای مدنظر دارین یا درمان دیگه ای.حضوری ویزیت بشم.ممنونم
- خونریزی دارای نوسان پس از زایمان
سلام خانوم دکتر عزیز خسته نباشید من تا حدود روز ۴۰ بعد از سزارینم خونریزیم کم شده بود ولی مجددا شدید شد و شما قرص آهن و ال دی دادین بهم. میخاستم بدونم اگه خوب نشه و جواب نده مشکل از کجدست؟ ممنونم.
- نحوه مصرف قرص سیبل
سلام من سه ماهه پریود نشدم برای تنظیم پریودیم دکتر برام امپول فشاری برا پریودی وقرص سیبل تجویز کرد. روی بسته نوشته روزی یک و توضیح دیگه ای ننوشته بود. از چه روزی باید قرصارو مصرف کنم؟وقتی پریود شدم یا از الان؟ ممنون میشم
- داخل رحم
سلام خسته نباشید . من سه ماه پیش یک سونوگرافی داخل کلیه گرفتم متوجه شدم رحمم در ناحیه فونیکس شکل septateدارد و حجیم است الان قصد بارداری دارم لازم هست برم سونوگرافی داخل رحم بگیرم وآیا باردار میشم؟؟؟
- ضربه به رحم
سلام وقت بخیر توی دعوایی با همسرم لگد محکمی به رحمم خورده روز اول پریودیم بوده با توجه به اینکه سیکل من طی ۳روز تموم میشه الان با گذشت ۷ روز هنوز لکه بینی دارم وگاها دردی در قسمت زیر شکم لطفا توضیح بدید ممکنه چه آسیبی دیده باشم اینکه باید به پزشک مراجعه کنم رو خودم میدونم
- پرده بکارتش پاره شد لطفاً کمکم کنین باید چکار کنم
سلام پرده بکارتش پاره شد لطفاً کمکم کنین چکار باید کرد
- احتمال بارداری
سلام خانم دکتر عزیز خسته نباشید من ۱۰ روز قبل موعد پریودم اقدام کردم الان ۳ روز از موعد پریودم گذشته امکان داره که باردار باشم ؟ شنیدم که احتمالش کمه درصدش پایینه درسته؟
- پرده بکارت
با سلام و خسته نباشید من دختری ۲۸ ساله هستم که با دوستم نزدیکی داشتم و آلتش خیلی خیلی کم وارد واژنم میشد که یک بار بعد از نزدیکی بلافاصله بعد از رفتن به دستشویی اول ادرار و بعد هم چند قطره خون آمد( در حد کم) به متخصص زنان مراجعه کردم و ایشان گفتند در ناحیه ۱ تا ۳ پارگی دارید ( گفتم چند درصد گفتند ۵۰ درصد)و بخاطر استرس شدید از مطب بیرون اومدم، میخام بدونم آیا موقع ازدواج باز هم خون خواهد آمد یا نه؟ آیا من الان دیگر باکره نیستم؟ و اینکه خود به خود ترمیم نمیشود، نیاز به ترمیم دارم؟ ممنونم از شما
- ارتباط سونوگرافی و زگیل تناسلی
سلام خانم دکتر عزیز.. پزشکم برام سونوی واژینال نوشته.. اما من میترسم انجام بدم. قبلا شنیده بودم که اگر نفر قبل از من زگیل تناسلی داشته باشه، از طریق اون دستگاه سونو به من هم منتقل میشه حتی اگر سرِ دستگاه سونو مجهز به کاندوم لاتکس باشه. آیا این حرف درسته خانم دکتر؟ ممنون میشم جوابمو بدید.


